Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?  (Luettu 4897 kertaa)

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 949
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« Vastaus #40 : Marraskuu 17, 2023, 12:33:09 »
Mulla on yöpöydällä kello, eikä se ole ketään koskaan häirinnyt. Yleisesti asiakkaat itse myös pitää hyvin huolta ajasta, mutta joskus tulee noita ajan venyttäjiä, mutta sen sijaan että he eivät olisi lauenneet, syy on usein ”no mut sä et ole vielä saanut orgasmia, käviskö loppuun vielä ilmainen orgasmi sulle” jne. tyylisiä syitä. Tai halutaan laueta monta kertaa lyhyilläkin ajoilla ja ehdotetaan 5 min ennen ajan loppumista vielä toista kertaa.
Mulla ei mitenkään minuutin tarkkaa ole, ja puheliaana itse jään usein juttelemaan, mutta pyrin kyllä siihen, ettei asiakas tahallaan aikaa venyttäisi ja kysyn kohteliaasti, että haluaisiko asiakas lopuksi vielä suihkuun. Tuo suihkun ehdottaminen usein toiminut hyvin merkkinä asiakkaalle 😉

Tästä tuli mieleen, että onko oikeasti monikin mies pystynyt 30min ajalla laukeamaan kaksi kertaa? 🤔 Tätä välillä ehdotetaan, mutta ainakaan mä en ole vielä tällaiseen törmännyt😁 Ainiin ja pahoittelut OT!
Opiskelijarouva

Turku

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1817
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« Vastaus #41 : Marraskuu 17, 2023, 14:10:15 »
Mulla on yöpöydällä kello, eikä se ole ketään koskaan häirinnyt. Yleisesti asiakkaat itse myös pitää hyvin huolta ajasta, mutta joskus tulee noita ajan venyttäjiä, mutta sen sijaan että he eivät olisi lauenneet, syy on usein ”no mut sä et ole vielä saanut orgasmia, käviskö loppuun vielä ilmainen orgasmi sulle” jne. tyylisiä syitä. Tai halutaan laueta monta kertaa lyhyilläkin ajoilla ja ehdotetaan 5 min ennen ajan loppumista vielä toista kertaa.
Mulla ei mitenkään minuutin tarkkaa ole, ja puheliaana itse jään usein juttelemaan, mutta pyrin kyllä siihen, ettei asiakas tahallaan aikaa venyttäisi ja kysyn kohteliaasti, että haluaisiko asiakas lopuksi vielä suihkuun. Tuo suihkun ehdottaminen usein toiminut hyvin merkkinä asiakkaalle 😉

Tästä tuli mieleen, että onko oikeasti monikin mies pystynyt 30min ajalla laukeamaan kaksi kertaa? 🤔 Tätä välillä ehdotetaan, mutta ainakaan mä en ole vielä tällaiseen törmännyt😁 Ainiin ja pahoittelut OT!

30min kyllä 18v varmaan vaikka 3 satsia mutta +50v eihän sitä saa edes pystyyn tossa ajassa  :laught:
kysyvälle vastataan

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« Vastaus #42 : Marraskuu 20, 2023, 11:02:36 »

Tästä tuli mieleen, että onko oikeasti monikin mies pystynyt 30min ajalla laukeamaan kaksi kertaa? 🤔 Tätä välillä ehdotetaan, mutta ainakaan mä en ole vielä tällaiseen törmännyt😁 Ainiin ja pahoittelut OT!

Ite oon ainakin tossa useamman kerran onnistunu.

Poissa Sharpie

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« Vastaus #43 : Marraskuu 20, 2023, 11:22:00 »

Tästä tuli mieleen, että onko oikeasti monikin mies pystynyt 30min ajalla laukeamaan kaksi kertaa? 🤔 Tätä välillä ehdotetaan, mutta ainakaan mä en ole vielä tällaiseen törmännyt😁 Ainiin ja pahoittelut OT!

Ei maksullisessa toiminnassa. Toisaalta eipä sille yleensä anneta mahdollisuuttakaan. Ja sitähän yrittää nauttia mahdollisimman pitkään ekasta rundista...
Ja kyllähän partnerin pitää sitten olla varsin kuuma ja taitava. En oo enää ihan nuori...
Vastaus silti myöntävä, viime kerrasta yli vuosi ja harvinaista näin keski-ikäisenä.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1014
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« Vastaus #44 : Marraskuu 20, 2023, 14:46:43 »
Mulla on yöpöydällä kello, eikä se ole ketään koskaan häirinnyt. Yleisesti asiakkaat itse myös pitää hyvin huolta ajasta, mutta joskus tulee noita ajan venyttäjiä, mutta sen sijaan että he eivät olisi lauenneet, syy on usein ”no mut sä et ole vielä saanut orgasmia, käviskö loppuun vielä ilmainen orgasmi sulle” jne. tyylisiä syitä. Tai halutaan laueta monta kertaa lyhyilläkin ajoilla ja ehdotetaan 5 min ennen ajan loppumista vielä toista kertaa.
Mulla ei mitenkään minuutin tarkkaa ole, ja puheliaana itse jään usein juttelemaan, mutta pyrin kyllä siihen, ettei asiakas tahallaan aikaa venyttäisi ja kysyn kohteliaasti, että haluaisiko asiakas lopuksi vielä suihkuun. Tuo suihkun ehdottaminen usein toiminut hyvin merkkinä asiakkaalle 😉

Tästä tuli mieleen, että onko oikeasti monikin mies pystynyt 30min ajalla laukeamaan kaksi kertaa? 🤔 Tätä välillä ehdotetaan, mutta ainakaan mä en ole vielä tällaiseen törmännyt😁 Ainiin ja pahoittelut OT!

Yleensä ajan pituudesta huolimatta oma toive on tapaamiselle saada edgetysmäistä kohtelua eli että tulisi yksi, mahdollisimman voimakas orgasmi ajan lopulla... 30min lyhyempään en ole koskaan edes kokeillut. Siviilissä olen joitakin kertoja kyennyt nuorena tulemaan 4-5 kertaa putkeen samaan suihin ottoon.

Tällaista ei ole sentään hupsullantullut. Mutta on sitä joskus lipsahtanut esim 2perinteistä orgasmia ja yksi anaalin kautta tuntiin...

Useimmiten kuitenkin nähdään vain yksi.


Mitä tulee ajankäyttöön, olen aina kunnioittanut ammattitaitoisten neitojen ajankäyttöä ja joskus kun menee selvästi yliajalle olen kysynyt haluaako rahaa enempi. Mutta useimmiten neidot ovat sitten sanoneet että ei ole minun vika että häneltä katosi ajan kulku.

Ja esim siinä vaiheessa kun on esim strapon sessio käynnissä niin olen useimmiten sellaisissa svääreissä etten kyllä tajua mikä kello edes on. Että vastuutan siinä kohtaa laukeamiset ja kellot neidolle 🤭

Aika poikkeuksetta on sanottu että olet aina tervetullut uudestaan, joten aion jatkaa samalla tapaan 😉

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 505
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« Vastaus #45 : Marraskuu 21, 2023, 10:54:59 »


Tästä tuli mieleen, että onko oikeasti monikin mies pystynyt 30min ajalla laukeamaan kaksi kertaa? 🤔 Tätä välillä ehdotetaan, mutta ainakaan mä en ole vielä tällaiseen törmännyt😁 Ainiin ja pahoittelut OT!

Vielä ikään n. 46-47 kahdesti puoleen tuntiin oli peruskauraa. Yhteen en tyytynyt, eikä kukaan vastustellut jos etukäteen tiedustelin kahdesta tulemisesta. Ehkä luulivat vain suuriksi puheiksi.

Nuorempana ennätys oli 4x / 60min, eikä ollut edes owo mukana.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (53)
  • Viestejä: 368
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« Vastaus #46 : Joulukuu 03, 2023, 16:44:07 »
Mulla hälyttää puhelin 10min ja 5min ennen ajan päättymistä, paitsi 15min ajassa 5min ennen

Veloitus on ajasta, ei sisällöstä/laukeamisista. Eli tuli 10 kertaa tai ei kertaakaan, se ei vaikuta hintaan

Yleensä 10min kohdalla jos hommat kesken kun puhelin hälyttää, laitan vaan sen pois ja jatkan hommia. 5min kohdalla sitten loppukiri jos ollaan hommissa, tai jos ei olla hommissa vaan esim makoillaan sylikkäin, riippuen tilanteesta jään kainaloon vielä hetkeksi tai kysyn esim haluaako käydä suihkussa

Yks hyvä on kanssa, että jos asiakas laukeaa kondomiin, ja sitä ei heti riisuta, niin kun puhelin hälyttää, ojennan asiakkaalle talouspaperi rullaan joka on pöydällä sängyn vieressä. Kotona on yöpöydällä pieni kello, keikoilla en mukana kuskaa kelloa, joten jos missään ei näy kelloa, on vaan sit hälytys/hälytykset puhelimessa

Jos 5min merkin jälkeen jään asiakkaan kanssa loikoilemaan sängylle, nousen hetken päästä istumaan ja alan hivuttautumaan pois sängyltä ja esim vähän vetämään vaatetta päälle tms, eli kehon kielellä viestin asiakkaalle, että nyt olisi pikaisen suihkun aika tai sitten vaatetta päälle

Oon joskus kysynyt, että haluaako ostaa lisää aikaa. Joskus tästä ollut jopa puhetta etukäteen (asiakkaan puolelta) että varautuu itse rahallisesti niin että ostaa lisää aikaa jos haluaa nauttia pidempään ja mulla on aikaa

Lisäaikaa ostettaessa maksu heti, sitten puhelimen ajastuksen säätö ja sitten jatketaan. Joskus 2kin kertaa ostettu lisäaikaa peräkkäin, ensin vartti ja sitten vielä toinen vartti. Maksettu ja sitten puhelimen hälytys siirretty ja jatkettu

Kysyttiin onko kukaan 30min ajassa lauennut kahdesti, oma kokemus; monikin, eikä vain nuoret. Jotkut jopa kolmesti

Keikat kalenterissa !
HELSINGISSÄ Herttoniemessä torstaina 16.5 <3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« Vastaus #47 : Joulukuu 03, 2023, 16:53:24 »
Kysyttiin onko kukaan 30min ajassa lauennut kahdesti, oma kokemus; monikin, eikä vain nuoret. Jotkut jopa kolmesti
Oispa itekkin yhtäkova PanoNussimisAlfaKarjuÄiä. Mutta olen vain betacuck ykämoney