Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: "Helmih - Joka paikan hierontaa " naapurisivustolla  (Luettu 4072 kertaa)

Poissa Salamia

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
"Helmih - Joka paikan hierontaa " naapurisivustolla
« : Marraskuu 15, 2021, 16:48:30 »
Onko kokemuksia kellään?

Poissa big show

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: "Helmih - Joka paikan hierontaa " naapurisivustolla
« Vastaus #1 : Marraskuu 16, 2021, 13:50:44 »
On oikein hyvä hieroja ja käsivoimin happyend ilman että se on mikään thaimaalainen raivorunkkaus, pitkitettyä peniksen hyvinvoinnin huomiointia pikemminkin. Voit myös itse säätää ajankäytöstä että mikä osa käytetään oikein hyvään ja rentouttavaan selkä/jalat/jne hierontaan ja mikä osa valtikan kiillottamiseen. Kävi kylässä aiemmin varmaan kymmenkunta kertaa kunnes sitten yllättäen ilmoitti ettei hiero covid-19 rokotettuja (jonka menin "tunnustamaan"), syyt ovat hänen omiaan mutta lienevät kosmisia (säteilyn aiheuttamia?).
// Helsinki-Tampere työmatkailija all night long

Poissa abcdefg

  • Full Member
  • Viestejä: 102
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: "Helmih - Joka paikan hierontaa " naapurisivustolla
« Vastaus #2 : Marraskuu 16, 2021, 18:20:47 »
ilmoitti ettei hiero covid-19 rokotettuja (jonka menin "tunnustamaan"), syyt ovat hänen omiaan mutta lienevät kosmisia (säteilyn aiheuttamia?).

Siis että mitä vittua?  :laught: Onko ihmiset oikeesti noin sekaisin? Olen kuvitellut että vain somessa.

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: "Helmih - Joka paikan hierontaa " naapurisivustolla
« Vastaus #3 : Marraskuu 22, 2021, 13:00:10 »
On oikein hyvä hieroja ja käsivoimin happyend ilman että se on mikään thaimaalainen raivorunkkaus, pitkitettyä peniksen hyvinvoinnin huomiointia pikemminkin. Voit myös itse säätää ajankäytöstä että mikä osa käytetään oikein hyvään ja rentouttavaan selkä/jalat/jne hierontaan ja mikä osa valtikan kiillottamiseen. Kävi kylässä aiemmin varmaan kymmenkunta kertaa kunnes sitten yllättäen ilmoitti ettei hiero covid-19 rokotettuja (jonka menin "tunnustamaan"), syyt ovat hänen omiaan mutta lienevät kosmisia (säteilyn aiheuttamia?).

Tämähän se koettava on. Pitää tukea muiden foliohattujen liiketoimintaa. Suorastaan esimerkillistä käytöstä tältä hierojalta. Yyveenä saa laittaa, mistä tän neidon löytää