Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Gina Mariann  (Luettu 7736 kertaa)

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ** Piristää muiden päivää
Gina Mariann
« : Lokakuu 22, 2021, 10:06:17 »
Onko kellään kokemusta. Ilmeisesti kotimainen.

Poissa Mikko 195

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • * Kelpo kaveri
Vs: Gina Mariann
« Vastaus #1 : Joulukuu 29, 2021, 13:37:14 »
Minua kiinnostaa myös, onko kellään kerrottavaa?

Poissa cd_GinaMariann

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Gina Mariann
« Vastaus #2 : Syyskuu 12, 2022, 21:40:09 »
Tervetuloa kokemaan mut niin saadaan toi raportin puute korjattua 😘

Mä tosiaan olen asiaan panostava kotimainen. Iloinen, avoin, rehellinen ja ystävällinen sekä hyvin asiakaslähtöinen eli en tuijottele kelloon ja kysele extroja vaan tiedät jo mun luo tullessa mitä lysti kustantaa. Tulin alalle koska kotimaisesta tarjonnasta on selkeesti puutetta. Nyt on neljäs vuosi jo menossa pt:na.

Peruspalvelu on peppua suikkarilla mutta teen myös dominasessioita yms.
Imut jne. hoituu molemminpuolin ja leluja löytyy kyllä laidasta laitaan jos peppusi kuitenkin kaipaa luonani jotain täytettä. Ensikertalaisia/aloittelijoita en kuitenkaan ota pepun käsittelyyn vaan sun täytyy olla jo ns. kokenut.
Löytyy myös siveysvöitä ja vaikkapa sähköä.
 
Touhut kumin kanssa ja vain mun luona Mikkelissä tai muissa kaupungeissa hotellissa jonne tulen jos kulut hoituu etukäteen. En siis päivystä vaan tulen sovitusti ja nopeallakin aikataululla tarvittaessa. Ilmoitukset löytyy naapurista. Mut löydät myös AS sekä IG jossa löytyy myös livekuvaa. Numerolle löytyy myös whatsapp.

Ajanvaraus reilusti etukäteen. Mä oon myös tehnyt jo turhat työni joten huijareiden tms. oharien varalta otan ennakkoon 50e tilille ja kun raha näkyy tilillä, ajanvaraus vahvistuu. Loppu sitten paikan päällä. Jos ennakkomaksu ei ole sulle ok, etsi joku muu. Siltä välttyy vain jos mä satun olemaan jo käyttövalmiina.

T: GinaMariann 💋

Poissa cd_GinaMariann

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Gina Mariann
« Vastaus #3 : Syyskuu 12, 2022, 23:11:02 »
Muutama kuvakin liitteeksi niin ei tarvii ihan kasvottomana kirjoitella.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Gina Mariann
« Vastaus #4 : Syyskuu 13, 2022, 22:18:17 »

"Peruspalvelu on peppua suikkarilla

Ensikertalaisia/aloittelijoita en kuitenkaan ota pepun käsittelyyn vaan sun täytyy olla jo ns. kokenut"

"50e etukäteismaksu +hotellit"

Ei kyllä ensimmäisenä tule mieleen, että tällainen palvelu on ollut se, mitä markkinalta uupuu.

Jos oikein ymmärrän niin pyllistelet mutta et pane?

Poissa cd_GinaMariann

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Gina Mariann
« Vastaus #5 : Syyskuu 14, 2022, 03:22:45 »
Niin. olen btm ja mulla on peppua :behind: sekä suikkaria  :blowjob: tarjolla ja molemmat sisältyy hintaan niin eikö toi silloin ole mun peruspalvelu?  Jos ei, niin mikä sitten? 🙄

Mä dildotan tai fistaan yms. vain ennestään kokeneita mutta en halua asiakkaaksi ensikertalaisia tai aloittelijoita joiden peppuun ei ole kenties edes lääkäri työntänyt sormeaan niin mikä tuossa mahtaa olla ongelma? Pt päättää ihan itse mitä tarjoaa. Mun firma, mun säännöt.

50e otan etumaksua täällä Mikkelissä koska ei mua kiinnosta ensin laittaa itseäni ja paikkoja käyttökuntoon vaikka kolmea tuntia vain siksi että joku varasi ajan ja jättää tulematta. Siihen päälle sit vielä puolisen tuntia kun palautan itseni takas lähtöpisteeseen eli helposti neljänkin tunnin turha työ. Saisin tehdä tätä joka päivä jos en ottaisi etumaksua. Jos mä oon jo laittautuneena, silloin toki pääsee heti ja ilman etumaksuja.

 Mä liikun vain tilattuna ja jos joku haluaa mut jonnekin päin Suomea nussittavaksi, dominoimaan tai jotain muuta touhua varten niin eikö se ole aika luonnollista että se mut sinne paikkakunnallensa halunnut maksaa myös ne kulut? Ei luulisi olevan kovin uusi asia tälläkään alalla.


 
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 14, 2022, 03:30:11 kirjoittanut cd_GinaMariann »

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Gina Mariann
« Vastaus #6 : Syyskuu 14, 2022, 09:46:30 »
Joo ilmeisesti en tajunnu tota aspektia. Kun en ole ilmoitustasi nähnyt. Useimmiten tässä osiossa on esillä neitoset tykeillä, jotka ovat useimmiten enemmänkin aktiivisempia/molempia, kuin vain bottom.

Mutta joo ei muuta kuin lykkyä tykö ja tervetuloa foorumille.

Poissa cd_GinaMariann

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Gina Mariann
« Vastaus #7 : Syyskuu 14, 2022, 10:30:25 »
Paljon tosiaan jää saamatta asiakkaita tuosta syystä kun en pane itse. On mulla toki sträppäri olemassa mutta eihän se tietty aitoa korvaa.

Onnelle on käyttöä kuten foorumillekin. Kiitos!

Poissa Milofur

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Gina Mariann
« Vastaus #8 : Joulukuu 14, 2022, 09:42:36 »
Oli todella mukava ja suositeltava kokemus. Erittäin miellyttävää ja rentoa mutta kiihkeää seuraa. Hän vaikuttaa todella itsekin nauttivan hommasta ilman kellon kyttäämistä. Myös spesiaali toiveet huomioi upeasti. En keksi mitään moitteita. Session jälkeen juteltiin vielä kiireettömästi niitä näitä. Käykää ihmeessä vierailemassa jos kotimainen aikuiseen ikään ehtinyt daami kiinnostaa  :headbang: