Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Liikunnalliset harrasteet
Vieras0265:
Olen alkanut taas tekemään säännöllisesti erilaisia vatsalihasliikkeitä kun on vielä vähän tuota "kumpua".
Lifti:
Tänään tämä lihava Sika lyllersi röhisten kuntoklubille. Sika oli tarmokkaalla tuulella ja itsevarmuus suorastaan loisti, pyylevän sian ryhdissä. Sika oli rakentanut sellaisen ylilihaville porsaille tarkoitetun kuntopiirin. Sika haluaisi vielä joskus nähdä peniksensä joka on kadonnut vatsan...alle.
Sikahan on viimeksi tehnyt tämän kolmen kierroksen kuntopiirin 18 vuotiaana ja rauta sai tuolloin kyytiä. Nyt Sika teki kaksi kierrosta, oksensi kolme kertaa, vönki perse hiessä ja häpeissään kotiin. Onneksi kotona odotti perhepizza (jonka Sika syö yksin) ja kaksi litraa kaljaa. Nyt Sika on onnellinen Sika :)
Vieras0265:
Ostin ab trainer voimapyörän. Paljon tehokkaampi vatsalihaksille kuin tavalliset vatsalihasliikkeet.
Azazello:
--- Lainaus käyttäjältä: Jani - Marraskuu 29, 2020, 22:12:35 ---Olen alkanut taas tekemään säännöllisesti erilaisia vatsalihasliikkeitä kun on vielä vähän tuota "kumpua".
--- Lainaus päättyy ---
Toi on hyvä, rasvan palamiseenhan voi vaikuttaa näin paikallisesti 🤪 Olihan toi provo, olihan?
Vaikuttaa se keskivartalon lihasten kunto hieman, että miltä se kumpu näyttää. Kroppa kuitenkin kuluttaa omaan tahtiinsa sitä rasvaa, siihen ei itse juuri voi vaikuttaa että mistä se sen ottaa ekaks. Varsinkaan tv-kauppojen hilavitkuttimilla
Lue Jani vaikka tää jos toi ei ollut provo
https://www.menshealth.com/uk/weight-loss/a759282/how-to-get-rid-of-belly-fat/
Vieras0265:
^ Ok. Kiitos tiedosta, Azazello.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta