Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Liikunnalliset harrasteet  (Luettu 13170 kertaa)

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Liikunnalliset harrasteet
« Vastaus #20 : Elokuu 25, 2019, 09:15:08 »
Olen harrastanut koko elämäni jonkunlaista liikuntaa. Nyt sen virkaa hoitaa enimmäkseen työ, joka on niin fyysistä että erillistä harrastusta en tarvitse. Puntteja jonkun verran nostelen, käyn kävely lenkeillä ja tietenkin aktiivinen seksielämä riittää tällä hetkellä.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Liikunnalliset harrasteet
« Vastaus #21 : Elokuu 25, 2019, 09:51:13 »
^ Ok, se poistuikin jo.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Liikunnalliset harrasteet
« Vastaus #22 : Elokuu 25, 2019, 10:30:56 »
NinniNeidistä huomaa, että salilla on käyty. 8)

On sentään joku asia, mistä vanha peräkammarin lööperini ja minä olemme samaa mieltä.
Ninni neiti on se The Body. Vaan et voi tietää, onko body tiukan treenin ja ruokavalion tulos vai treeni turskan omapainolla.
Tuo eka varmaan. Noh lööperi, keitän kahvit ja tuun sitten potkaisemaan keinutuoliin taas vauhtia.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Liikunnalliset harrasteet
« Vastaus #23 : Elokuu 25, 2019, 11:13:13 »
Joku kysyi vähän aikaa sitten tavoitteellisuudesta, se ei nykyään ole samanlaista tai niin ryppyotsaisesti mitattavaa kuin nuorempana. 

Salilla toki kiinnostaa kilot ja toistomäärät ja miten niitä voi kehittää.
Tuli tästä ketjusta kipinä, että josko terävöittäis tavoitteita ja kokeilis kuinka paljon sais vuoden loppuun mennessä parannettua parin pääliikkeen tulosta.

-> Kiitti hyvästä aloituksesta, puntterin on hyvä olla kunnossa jotta harrastukseen sijoitetut rahat tulis käytettyä mahdollisimman tehokkaasti hyödykseen.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Liikunnalliset harrasteet
« Vastaus #24 : Elokuu 25, 2019, 11:20:41 »
....Seuraavan kerran kun sihteeri ratsastaa suorin käsivarsin jalat suorana tai kyykkää päällä, niin voit tuntea itsesi petetyksi. Paitsi että sihteeri vie rahasi, niin se käyttää sinua vielä harjoitusvälineenä säästääkseen salimaksun ;D

Mä löysin elämäni tarkoituksen. Olla sihteerien harjoitusvälineenä ja salireenien korvaaja. :)
Amator

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Liikunnalliset harrasteet
« Vastaus #25 : Elokuu 25, 2019, 11:43:33 »
Oon helvetin huono urheilemaan. Onneksi on fyysinen työ jossa tulee treeniä tasapuolisesti kehon joka osalle. Nuorempana tuli harrastettua uintia ja laitesukellusta jotka on molemmat jääneet niin satunnaiseksi ettei harrastamisesta voi puhua.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15015
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Liikunnalliset harrasteet
« Vastaus #26 : Elokuu 25, 2019, 12:20:29 »
Olen masentunut siitä, etten enää tai toistaiseksi(kestänyt yli vuoden) voi mennä uimaan. Se on ollut rakkain liikunnallinen harrastukseni jo lapsesta lähtien.
Nyt lähes ainoa liikunnallinen harrastus on pyöräily, mutta sekin on rajoitteellista.
Salireenaaminen ei ole koskaan ollut mun juttu.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2618
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Liikunnalliset harrasteet
« Vastaus #27 : Elokuu 25, 2019, 14:34:15 »
Jääkiekkoa 2-3 kertaa viikossa talvella. Nykyisin ihan omaksi huviksi, harrastetasolla. Askelia tulee kanssa usein yli 10000 päivässä, eli hyötyliikuntaa.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Rolle

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liikunnalliset harrasteet
« Vastaus #28 : Elokuu 25, 2019, 14:40:57 »
Eräs itsepuolustuslaji. Aikaisemmin oli kaksi, mutta työkiireiden vuoksi yksi piti pudottaa pois.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Liikunnalliset harrasteet
« Vastaus #29 : Elokuu 27, 2019, 16:17:33 »
Kuntosali 4 kertaa viikossa ja pyöräilyä päivittäin. Historiasta löytyy eräs kamppailulaji jossa olin ihan oikeasti hyvä ;)

Olen yrittänyt pitää sellaisen aktiivisen otteen päivittäiseen liikkumiseen ja sen ajoittainenkin katkeaminen on kauhistus.

Onni on, että pystyy myöskin ihan "laillisesti" treenaamaan työajalla vaikkei se "omaa" salia voitakaan. Sporttailu on parasta mitä voi tehdä vaatteet päällä.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Liikunnalliset harrasteet
« Vastaus #30 : Elokuu 27, 2019, 16:44:45 »
Olen masentunut siitä, etten enää tai toistaiseksi(kestänyt yli vuoden) voi mennä uimaan. Se on ollut rakkain liikunnallinen harrastukseni jo lapsesta lähtien.
Nyt lähes ainoa liikunnallinen harrastus on pyöräily, mutta sekin on rajoitteellista.
Salireenaaminen ei ole koskaan ollut mun juttu.

Silloin kun oma kantaluu murtui kymmeniksi palasiksi muutama vuosi sitten alkuvuodesta, niin kuntoutuminen oli leikkauksen jälkeen tosi hidasta. Inhosin yli kaiken nettisivustoja ja lehtiä, missä oli vinkkejä näin kuntoon kesäksi. Itse kun en pystynyt, kävelykin piti opetella uudestaan. Juu kyllä se masensi, kaikki masensi mitä ei pystynyt tekemään. Ymmärrän Ville hyvin sinua.

Poissa Vieras0018

  • Jr. Member
  • Viestejä: 74
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Liikunnalliset harrasteet
« Vastaus #31 : Syyskuu 12, 2019, 17:12:21 »
Kehonpainoharjottelu, jumppapallo, käsipainot, muutama vastuskumppari, paljon ulkoilua, kävelen ja pyöräilen joka paikkaan. Kahvakuulasta tykkäsin mutta se on nykyään nou nou on pitäny vaihtaa hidastemposempiin. Sauvakävely on mukavaa ja metsissä samoilu.

Poissa Dr Torsk

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liikunnalliset harrasteet
« Vastaus #32 : Syyskuu 13, 2019, 11:44:23 »
Henkisen ja fyysisen hyvinvoinnin vuoksi tulee harrasteltua salilla käyntiä, lenkkeilyä, golfia ja talvisin hiihtoa sekä laskettelua.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Liikunnalliset harrasteet
« Vastaus #33 : Syyskuu 13, 2019, 12:31:38 »
Luin tuon edellisen postaukseni. Aika huvittavaa sinänsä, vaikka nyt pystyisi harrastamaan mitä vaan, niin en kuitenkaan harrasta.
Nykyään menee ihan hyötyliikunnan parissa, mihin paneskelun lasken myös. Kun olen reissussa, niin 12 tunnin työpäivä on todellisuutta + siirtymäaika, mistä tietää vaan toiset samanmoiset sihteerit. Kotona ollessa minulle riittää muutama tunti koti- ja pihatöissä, tai valehtelen; olen Duracell pupu niin kauan kun pattereissa virtaa riittää ja harrastanhan minä painia täälläkin. Sitten koirien tarpeet ja heidän kanssa harrastaminen siihen päälle. Juu en käy kuntosalilla, enkä tietoisesti liikauta itseäni metriäkään, paitsi jääkaapille ja sänkyyn. On minulla hylätty stepperi, saa hakea pois ken tarvitsee.

Poissa Vieras0018

  • Jr. Member
  • Viestejä: 74
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Liikunnalliset harrasteet
« Vastaus #34 : Syyskuu 19, 2019, 18:52:45 »
Mä olen hurahtanut, en uskoon  ;D vaan youtube hasfit kanavaan. Ihania treenejä, niillä on joku oikee nimikin (kuka tietää?), käytetään montaa lihasryhmää yhtaikaa liikkeissä. Vaikka karkeasti kuvaillen sumokyykky hauiskäännöillä. Tai askelkyykky plus vartalonkierto. Ja jumppapallloon, ai sentäs sillä saa vatsalihakset täsmätreeniä.

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Liikunnalliset harrasteet
« Vastaus #35 : Syyskuu 27, 2019, 18:54:30 »
Kesällä pyöräilen paljon ja purjehdin. Myös kalareissut Kuusamon Kitka-, Oulanka- ja Kuusinkijoelle kuuluvat ohjelmaan. Ja mökillä tulee puuhasteltua kaikenlaista hyötyliikuntaa. Talvella sitten hieman kuntosalia ja uintia. Marttojen kanssa ohjattua vesijumppaa. Ja vesikävely on kyllä aivan ehdoton ympäri vuoden. Kun kuntoutin leikattua polveani, niin huomasin että se on kyllä maailman parasta hommaa  :D.

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Liikunnalliset harrasteet
« Vastaus #36 : Lokakuu 07, 2019, 16:35:05 »
Uin ja venyttelen kun taas ehdin. Se tarkoittaa marraskuun loppupuolella  :-\

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2598
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Liikunnalliset harrasteet
« Vastaus #37 : Marraskuu 02, 2019, 00:53:26 »
Aktiivisesti en taida nykyään harrastaa juuri mitään, mutta kesällä varsinkin tulee käytyä uimassa, jalkapalloa, tennistä, koripalloa pelaamassa. kävelen päivittäin kyllä paljon muutenkin ja kesällä tulee pitkiäkin metsälenkkejä joskus tehtyä (luontopolkuja jne...)
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liikunnalliset harrasteet
« Vastaus #38 : Helmikuu 23, 2020, 21:05:04 »
Nostelen kotona puntteja ja teen punnerruksia säännöllisesti. Bravuurini on käsilläseisonta punnerrus seinää vasten.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 475
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Liikunnalliset harrasteet
« Vastaus #39 : Helmikuu 23, 2020, 21:27:11 »
Päästelen pitkiä pieruja. Kun olen päässyt ruskean nuotin loppuun, aktiivisuusmittari huutaa punaisena ja vaatii parin päivän palautumista ennen uutta yritystä. Vai palohälytinkö tuo on? :)