Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Milena
Milena:
Harmi kun edellisenä kesänä henkilökohtaisista syistä halusin edellisen rapsaketjun poistuvan. Siellä oli ihania kehuja, oikeita rapsoja ja sitä oli ilo lukea ❤️❤️❤️
…Kunnes tuli sivun pituinen tissikeskustelu 😀
En voi kieltää etteikö joskus minusta tehdyt jopa valheellisetkin kirjoitukset, mustamaalaaminen ja oikeissa rapsoissa esimerkiksi vartaloni arvostelu näin nuorena naisena olisi mennyt ihon alle.
Kun hankin silikonit en ollut paranemis vaiheessa kovin otettu kun luin edellisessä rapsaketjussa kommentteja kuinka olen pilannut vartaloni. Valinta oli kuitenkin minun ja siitä syystä vaihdoinkin hetkeksi työnimeni, halusin tavata ihmisiä ketkä eivät todenneet heti jotain liittyen vielä vähän paranemis vaiheessa oleviin rintoihin, arvostellut tai todenneet edellisten olevan paremmat. Tästä oppineena ei tule kirjoittaa miksi jää pois hetkeksi näistä hommista ❤️ … mutta tätä ketjua kun lukee on siinäkin jotain väärää.
Älkää kuitenkaan luulko että kaikki paska menee ihon alle, varsinkaan keksitty tai vähän lisämaustetta saanut tarina 😂
Vieras1437:
Huh, mitä draamaa.
Tämän siis pitäisi olla draaman vapaata rahat kouraan, muna suuhun, adios meininkiä.
Milena:
--- Lainaus käyttäjältä: Weird Knight - Kesäkuu 17, 2023, 17:59:14 ---Huh, mitä draamaa.
Tämän siis pitäisi olla draaman vapaata rahat kouraan, muna suuhun, adios meininkiä.
--- Lainaus päättyy ---
Tää ois unelma?! 😍
Mutta kuten huomata saattaa joku voi tulla valittamaan _hintojen laskusta_ ja siihen liittyvästä asenteesta monen vuoden takaa 😂
velihopea:
--- Lainaus käyttäjältä: Weird Knight - Kesäkuu 17, 2023, 17:59:14 ---Huh, mitä draamaa.
--- Lainaus päättyy ---
Tässä lajissa sitä vasta draamaa riittää, kun kaikki sonnit pyrkii samalle pukille. Mut aika vähäistä tää draama on vielä vanhan wörkin aikoihin verrattuna 😆
--- Lainaus käyttäjältä: Milena - Kesäkuu 17, 2023, 18:11:12 ---Mutta kuten huomata saattaa joku voi tulla valittamaan _hintojen laskusta_ ja siihen liittyvästä asenteesta monen vuoden takaa 😂
--- Lainaus päättyy ---
Milena vaikuttaa kirjoitusten ja kuvien perusteella kyllä sen verran kiinnostavalta nuorelta naiselta, että ehkäpä sitä pitäis yrittää säästää muista kesän kalliista harrastuksista sen verran että käymään pääsis, jos kerran kesällä ois neidillä aikaakin. Inflaation vastaisesta taistelusta en kyllä takuulla valittaisi itse 😁
Vieras1437:
--- Lainaus käyttäjältä: velihopea - Kesäkuu 17, 2023, 18:34:33 ---
--- Lainaus päättyy ---
Tässä lajissa sitä vasta draamaa riittää, kun kaikki sonnit pyrkii samalle pukille. Mut aika vähäistä tää draama on vielä vanhan wörkin aikoihin verrattuna 😆
--- Lainaus käyttäjältä: Milena - Kesäkuu 17, 2023, 18:11:12 ---Mutta kuten huomata saattaa joku voi tulla valittamaan _hintojen laskusta_ ja siihen liittyvästä asenteesta monen vuoden takaa 😂
--- Lainaus päättyy ---
Milena vaikuttaa kirjoitusten ja kuvien perusteella kyllä sen verran kiinnostavalta nuorelta naiselta, että ehkäpä sitä pitäis yrittää säästää muista kesän kalliista harrastuksista sen verran että käymään pääsis, jos kerran kesällä ois neidillä aikaakin. Inflaation vastaisesta taistelusta en kyllä takuulla valittaisi itse 😁
--- Lainaus päättyy ---
Oon mä sen joo huomannut.
Kantsi käydä jos pääsee visiitille.
Ite kolmesti käynyt.
Eilen koitin kans lähestyä ku oli tylsä, muttei tullut vastakaikua. Viesti ky luettiin. Piti käydä sit muualla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta