Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Milena
antero pee:
On se Kalasatama kuitenkin aika kaukana...
Jousimies2012:
--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Maaliskuu 21, 2022, 18:34:04 ---On se Kalasatama kuitenkin aika kaukana...
--- Lainaus päättyy ---
Täältä on sinne Kalasatamaan 178km ,Jätkäsaari 187km.
Milena on paaalllljon lähempänä 😜
--- Lainaus käyttäjältä: Julesfin71 - Maaliskuu 21, 2022, 13:48:26 ---Huikea kokemus ja varmasti nähdään myös tulevaisuudessa ja ilman partaa 😉
--- Lainaus päättyy ---
Onko Milena kasvattanut parran? 🤔😱
Mutta tosiaan mukava, puhelias ja taipuisa tyttö 😜
Kohdelkaa nätisti ☺️
Milena:
Hahah ei oo mulla partaa 😂 tais tyytyväinen mies vihjata että suuseksi hellävaraisempi mulle ilman partaa😻 mukavasti ajateltu.
HarryPotter:
Kuten ketjussa onkin jo sanottuna: Milena on hyvä kroppainen, erittäin nätti, iloinen, palveluvalmis ja erittäin sanavalmis nuori nainen :kiss: :inlove:
arskatheman:
Pitkähkön (liian) tauon jälkeen turskailun osalta tulipa tänään myrskyisenä lauantaipäivänä piipahdettua Milenan kotiluolassa😬. Jostain syystä neito kaunis oli piirtynyt verkkokalvolle jo pidemmältä ajalta, ja meinasi iskeä pikku paniikki kun huhut (ja Milena itse) kertoo että on tulossa tauon paikka (syystä johon tässäkin keskustelussa on, ehkäpä aiheetta otettu kantaa). Omat aikataulut rajoitti tämän jo pidempään odotetun tapaamisen ihan viime tippaan, mutta Milena ystävällisesti jaksoi vastailla ja sovitella treffit lopulta kohdilleen.
Tosiaan sää oli uutisten mukaan myrskyisä, mutta matka ***** sujui kuitenkin mukavasti auringongin lupaavasti pilkahdellessa.
Oven takana sitten odotti ehkäpä hetkeen aikaan kaunein näkemäni nainen, ja tunnelma oli kovin vieraanvarainen.
En koe tarvetta yksityiskohtia sen kummemmin avata, mutta on Milena kyllä hurmaava nainen :inlove:
Vartalo hänellä kuin jumalattarella, voimistelu :behind: sujui useammassa mukavuusasennossa, ja Milena on miellyttävän lupsakkaa seuraa.
Kiitos Milena huikeasta iltapäivästä!
edit. Poistettu kadun nimi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta