Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Milena
Suomipoika85:
--- Lainaus käyttäjältä: Entto - Maaliskuu 09, 2022, 11:53:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Milena - Maaliskuu 08, 2022, 23:30:10 ---Kiitos ketkä kannustaa ja toivoo parasta ❤️
Vaikka ne tisut muuttuisi vähän niin muuten koko paketti on yhtä luonnollinen kuin ennenkin. Varmasti asia jakaa mielipiteitä mutta uskon ehkä jonkun tykkäävänkin 😉
Kai mussa muutakin hyvää on kuin tissit 😂❤️
--- Lainaus päättyy ---
Tuskin paketti huonommaksi muuttuu pienestä päivityksestä.
Milena on muutakin kuin tissit.
--- Lainaus päättyy ---
En oo vielä semmosta naista tavannut/nähnyt joka olis tissi leikkauksella huonompaan suuntaan menny.
Herccusuu:
Moi,
TUossa jokin aika sitten pt:n tavanneena ei voi kuin sanoa, että hyvää matkaa ehostukseen. Aiemmassa ei todella ollut mitään vikaa ja prosessin jälkeen sama nainen on oven takana.
Toivotan myötätuulia ja näin turskana oon enemmän kuin innoissani tästä päätöksestä. ;D
Holhoaminen on dorkaa. Milena taas ei ole dorka ja älykkäänä nuorena naisena tietää varmasti paremmin kuin kukaan muu meistä mitä, miksi ja miten haluaa kropalleen tehdä tai teetätyttää. Perustan tämän tosin yhteen tapaamiseen, ja kuten kaikki muutkin, olen täydellinen ihmistuntija! 8)
ps. Pienenä toiveena on yksäri @milenalta, jos ja kun palaa tissilomaltaan koeajon merkeissä.. ;)
Milena:
Kiitos taas hyvistä ja kannustavista/ minua tukevista kirjoituksista 💋❤️
Mulla pyörähtää maanantaina viimeinen viikko toviin tavattavissa, joten tulkaahan käymään ketkä vielä haluatte nähdä ennen lomaa 🍒
Julesfin71:
Ottamatta kantaa nyt käytävään keskusteluun, tuli tämä ihanuus tavattua torstaina!
Huikea kokemus ja varmasti nähdään myös tulevaisuudessa ja ilman partaa 😉
naut1skelija:
--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Maaliskuu 09, 2022, 10:22:07 ---Morjensta pöytään, tämähän ei ollut mikään huutoäänestys, vaan kysymys on ILMOITUSASIASTA.
Vertaa esim.
"Muutan huhtikuun alussa asumaan Kalasatamaan, eli luovun tästä Jätkäsaaren MegaGym356 -salijäsenyydestä."
"Voi ei! Oletko ajatellut miten paljon elämässä menetät kun et enää asu Jätkäsaaressa? Kalasatama on niin ruma... Ja KAIKKI mun tutut pitää Jätkäsaaresta enemmän kuin Kalasatamasta, et varmaan saa enää ystäviä! Pyydän että harkitset vielä."
Ei näin.
--- Lainaus päättyy ---
Offtopiciksi menee, mutta en usko, että kovin moni saliyrittäjä antais peruuttaa jonkun vuosisopimuksen saliin sillä perusteella, että muuttaa muutama kilsan päähän :weightlifting:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta