Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Milena
Milena:
^ no toi ei voi olla totta koska mun kanssa jutellaan puhelimessa :D
Sellaiset stoorit sieltä 🤣❤️
Mun terveydentila on hyvä ja pidän huolta myös toisten terveydestä/hyvinvoinnista siviilissäkin jollain tasolla.
Musta kirjoitettiin että on vaikea tavoittaa jopa kun olin 6kk tekemättä tapaamisia.
Koen enemmänkin että oon väistänyt luodin jos en oo tavannut sellaisia kuin sinä Ahven :)
Valitettavasti Ahven muistuttaa mua yhtä erittäin ikävästä tapauksesta Elokuussa jonka takia jouduin perumaan koko päivän, asia jota en avaa enempää.
Kaikki kirjoitukset mitkä liittyy tapaamisen sopimiseen vaarantaa palveluiden tarjoajien yksityisyyttä sekä turvallisuutta.
Milena:
--- Lainaus käyttäjältä: andreas - Marraskuu 30, 2024, 17:35:05 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Milena - Marraskuu 30, 2024, 15:37:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Thor Patsas - Marraskuu 29, 2024, 07:16:08 ---Eikös siinä Mortal Kombatissakin ole sellainen hahmo kuin Milena?
--- Lainaus päättyy ---
Se on Mileena 😂❤️
--- Lainaus päättyy ---
Ompas hyvää yleissivistystä, mitä en olisi odottanut keneltäkään hupakolta. Suorastaan iso plussa, kun löytää samanhenkistä porukkaa :inlove: Meitsi voisi mielellään liittyä pelikaveriksi jos sellaisia harrastat :drinking:
Aanyways, Internetissä on tosiaan välillä negatiivista eripuraa, mutta niihin ei kannata suhtautua vakavasti tai antaa vaikuttaa omaan mielialaan. Negatiivisia tunteita tuppaa herkemmin käydä ilmi kuin positiivisia, joten voit kuvitella että yhtä negatiivista kohden on RUNSAASTI positiivista, jotka eivät vaan näy välttämättä. En antaisi yksittäistapauksien vaikuttaa tunteisiini, vaan asioita voi välillä päästää ulos toisesta korvasta ulos ;)
--- Lainaus päättyy ---
❤️❤️❤️
Tuu pelaa mun kaa sänkyyn erilaisia pelejä :)
Ohaririski sulle on -500
FortySexN2:
--- Lainaus käyttäjältä: Milena - Marraskuu 30, 2024, 15:37:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Thor Patsas - Marraskuu 29, 2024, 07:16:08 ---Eikös siinä Mortal Kombatissakin ole sellainen hahmo kuin Milena?
--- Lainaus päättyy ---
Se on Mileena 😂❤️
--- Lainaus päättyy ---
Mitä ihmettä, pinnat nousi tästä harvinaisesta lajituntemuksesta :inlove:
Ahven:
Tuo kertomani tapahtuma on totta ja tapahtui kesäkuussa 2022, ei siis tämän vuoden elokuussa. Joten epäilyksesi minusta on väärä.
Olen ihan hyvilläni että en ole sinua tavannut. Oharit osoittavat epäkunnioitusta toista osapuolta kohtaan. Ei jatkoon sellaisten kanssa.
--- Lainaus käyttäjältä: Milena - Marraskuu 30, 2024, 19:53:52 ---^ no toi ei voi olla totta koska mun kanssa jutellaan puhelimessa :D
Sellaiset stoorit sieltä 🤣❤️
Mun terveydentila on hyvä ja pidän huolta myös toisten terveydestä/hyvinvoinnista siviilissäkin jollain tasolla.
Musta kirjoitettiin että on vaikea tavoittaa jopa kun olin 6kk tekemättä tapaamisia.
Koen enemmänkin että oon väistänyt luodin jos en oo tavannut sellaisia kuin sinä Ahven :)
Valitettavasti Ahven muistuttaa mua yhtä erittäin ikävästä tapauksesta Elokuussa jonka takia jouduin perumaan koko päivän, asia jota en avaa enempää.
Kaikki kirjoitukset mitkä liittyy tapaamisen sopimiseen vaarantaa palveluiden tarjoajien yksityisyyttä sekä turvallisuutta.
--- Lainaus päättyy ---
Milena:
❤️❤️❤️ Nyt sit ne ketkä haluaa panna eikä ulista täällä niin viikon ajan tavattavissa PK-Seudulla ja ilmossa naapurissa ohjeet yhteydenottoon ❤️❤️❤️
En tee tapaamisia 24/7 ja joka päivä vuoden ajan, kysymällä henk koht selviää enemmän :) Olen nuori nainen ja vapaa ajalla identiteettini ei ole seksityöntekijä vaan olen paljon muutakin 😊 Olen myös ollut tosi nuori alalle tullessani, suht nuori olen edelleen…
siinä välissä mun elämässä on tapahtunut koska nuorena on _normaalia_ hakea paikkaa elämässä sekä tehdä asioita mistä nauttii, voin sitten vanhempana kangistua kaavoihin 😂💕
En suosittele kenenkään palveluntarjoajan kohdalla uskomaan kaikkeen mitä muut ihmiset kirjoittavat siinä takana voi olla ihan syykin miksi ei jotain tiettyä tapausta ole ottanut luokseni :)
Ja koska korostan luottamusta 100% puolin ja toisin olen pyytänyt ettei musta nyt kirjoitettaisi yksityiskohtaisesti, tietäjät tietää 💕 Mä en myöskään lähde ikinä puimaan julkisesti edes vaikka tunnistaisin kirjoituksen perusteella tapauksen mitä siinä on minun mielestäni tapahtunut tai avaamaan millään tapaa näkökulmaani, ihan viimeisenä paljastamaan kenenkään henkilöllisyyttä.
Kohtelen ihmisiä yksilöinä ja panostan kyllä tapaamisiin 😊🤍
Vastailen vielä tämän päivän aikana huomiseen ja ensi viikon ajanvarauksiin joten jos haluat tulla jakamaan hyvää energiaa kanssani niin laita viestiä, myös sinä joka et ole kirjoittanut tänne mitään ja me ei olla löydetty sopivaa aikaa, mä oikeesti varaan nyt ennakkoon jo ensi viikollakin pysyviä sekä alustavia aikoja.
Jokainen aika varmistetaan joka tapauksessa vielä lähempänä tapaamista ja tarvitset näkyvän puhelinnumeron mistä soittaa 💕💕💕
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta