Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Milena

<< < (29/32) > >>

Damien52:
Joo valitettavasti omalla kohdalla homma loppui kun kaksi kertaa oharit. Tottakai elämässä voi tapahtua aina kaikkea yllättävää mutta miten se menee: fool me once shame on you, fool me twice…

Hard-One:

--- Lainaus käyttäjältä: andreas - Marraskuu 29, 2024, 01:11:02 ---On otettava kuitenkin huomioon, että elämässä voi tapahtua kaikenlaista odottamatonta. Lisäksi monille kotimaisille hupakointi on vain pieni sivuharrastus, jolloin priorisoidaan muu elämä edelle, mikä on fiksua. Malttakaa siis himojenne kanssa, kärsivällisyys on kaijen a ja o niin hyvää siitä lopulta tulee, kun kun lihanhimon annetaan kypsyä pitkään rauhassa  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Tälle neitokaiselle sattuu niin paljon kaikenlaista, että kyse on ohareista.

Vieras1755:

--- Lainaus käyttäjältä: Hard-One - Marraskuu 29, 2024, 11:05:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: andreas - Marraskuu 29, 2024, 01:11:02 ---On otettava kuitenkin huomioon, että elämässä voi tapahtua kaikenlaista odottamatonta. Lisäksi monille kotimaisille hupakointi on vain pieni sivuharrastus, jolloin priorisoidaan muu elämä edelle, mikä on fiksua. Malttakaa siis himojenne kanssa, kärsivällisyys on kaijen a ja o niin hyvää siitä lopulta tulee, kun kun lihanhimon annetaan kypsyä pitkään rauhassa  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Tälle neitokaiselle sattuu niin paljon kaikenlaista, että kyse on ohareista.

--- Lainaus päättyy ---

Eikä kyseessä taida olla varsinaisesti mikään sivuharrastus.

Sain melkein sovittia ajan hänen kanssaan. Ehdottamani aika ei taannoin sopinut hänelle mutta tarjosi paria vastinetta, jotka puolestaan eivät minulle sopineet ja tämän jälkeen hän hiljeni ja käännyin ulkkareiden puoleen.

Milena:
Hello ❤️ Ikävää että joillakin on noin kovia ajatuksia minua kohtaan. Olen ollut jonkun aikaa alalla ja en ole tehnyt pääsääntöisesti kokoajan, jossain vaiheissa kyllä, vain treffailua. Elämässäni on muutakin sisältöä joka on vaikuttanut aikatauluihini minkä Andreas ihanasti kertoikin. Ikävää että lauma jakaa negatiivisia kokemuksia, ensinnäkin mä oon kieltänyt rapsaamisen sekä kirjoittelun nettiin nimenomaan henkilökohtaiseen elämään liittyen, mä en halua että mun tapaamispaikkoja tai vastausaikojakaan täällä puidaan; jos olet mun kanssa ajalle päässyt varmaan sen tiedät <3

Muistakaa myös että tälläisillä nettikirjoitteluilla on aika katkera maku ja välillä kun tätä hommaa tekee niin pitää kyllä pitää myös järki päässä ketä näkee ja milloin.

Mulla on vakkareita ketkä tietää mitä mun elämässä tapahtuu ja on ymmärtäväisiä sen suhteen, välillä ilmoitus on esillä niin kuin monella muullakin tytöllä ketkä eivät ole juuri sinä päivänä tavattavissa.

Maltti on valttia ja sitä rataa juurikin mä en ole velvollinen antamaan tapaamisia, negatiivisuus tarttuu ja syö ihmistä. Jos te ankeat kirjoittelijat olette löytäneet jonkun toisen pt:n, miksi ihmeessä jäätte roikkumaan siihen että ette päässyt minua tapaamaan? ☺️🩷 menkää hehkuttamaan niitä hyviä pt:tä niiden keskusteluihin ketkä haluavat heistä rapsaa.

Kiitti moi <3 pyydän pian yp poistamaan tämänkin ketjun ja siitä eteenpäin toivon ettei musta enää uusia tänne ilmesty.
Huomenna pitäis olla tavattavissa mut on kyllä tosi paska fiilis aloittaa työviikkoa lukemalla tällästä katkeransuloista ulinaa.

Milena:

--- Lainaus käyttäjältä: Damien52 - Marraskuu 29, 2024, 08:50:54 ---Joo valitettavasti omalla kohdalla homma loppui kun kaksi kertaa oharit. Tottakai elämässä voi tapahtua aina kaikkea yllättävää mutta miten se menee: fool me once shame on you, fool me twice…

--- Lainaus päättyy ---

Kai toi on joku Amerikann predidentin tms tärkeän henkilön sanoma… mut mulla tulee mieleen biisi; J. Colen - No Role Models

” Fool me one time shame on you
Fool me twice, can't put the blame on you
Fool me three times, fuck the peace signs
Load the chopper, let it rain on you”

Tykkään jenkki räpistä, näköjään se sivistääkin 😏
Ja hei sama pätee molempiin suuntiin muru, tällä alalla ei pärjää jos ei luota intuitioon.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta