Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Milena

<< < (21/32) > >>

miq:

--- Lainaus käyttäjältä: Milena - Kesäkuu 17, 2023, 17:02:37 ---Kiitos palautteestasi. Viesti on välitetty parin vuoden taakse juuri alalle tulleelle Milenalle joka on hukkunut viesteihin ja muuten ollut vielä tarkempi ketä näkee kuin tänä päivänä 🤣 ihanaa kesää ❤️

--- Lainaus päättyy ---
Tässä on itse kukin 2 vuotta viisaampi, 2 vuotta kauniimpi ja 2 vuotta komeampi. Ei tässä tarvitse olla aloittelijalle ankara, on varmasti omat hyvät syyt omalle toiminnalleen. Asia on kuitenkin niin että et halunnut minua nähdä silloin eikä minulla ole tämän jälkeen ollut syytä olla kanssasi eri mieltä.

Kiitos kesätoivotuksista ja erittäin ihanaa kesää sinullekkin.

anaalipeppu:

--- Lainaus käyttäjältä: Milena - Kesäkuu 17, 2023, 17:20:46 ---Harmi kun edellisenä kesänä henkilökohtaisista syistä halusin edellisen rapsaketjun poistuvan. Siellä oli ihania kehuja, oikeita rapsoja ja sitä oli ilo lukea ❤️❤️❤️

…Kunnes tuli sivun pituinen tissikeskustelu 😀

En voi kieltää etteikö joskus minusta tehdyt jopa valheellisetkin kirjoitukset, mustamaalaaminen ja oikeissa rapsoissa esimerkiksi vartaloni arvostelu näin nuorena naisena olisi mennyt ihon alle.

Kun hankin silikonit en ollut paranemis vaiheessa kovin otettu kun luin edellisessä rapsaketjussa kommentteja kuinka olen pilannut vartaloni. Valinta oli kuitenkin minun ja siitä syystä vaihdoinkin hetkeksi työnimeni, halusin tavata ihmisiä ketkä eivät todenneet heti jotain liittyen vielä vähän paranemis vaiheessa oleviin rintoihin, arvostellut tai todenneet edellisten olevan paremmat. Tästä oppineena ei tule kirjoittaa miksi jää pois hetkeksi näistä hommista ❤️ … mutta tätä ketjua kun lukee on siinäkin jotain väärää.

Älkää kuitenkaan luulko että kaikki paska menee ihon alle, varsinkaan keksitty tai vähän lisämaustetta saanut tarina 😂

--- Lainaus päättyy ---

Ai senkö takia se ketju poistui? Taisin olla osasyyllinen siihen kun olin se, joka aloitti sen keskustelun. :( Ei kuitenkaan ollut missään nimessä tarkoituks, en tiennyt että keskustelu eskaloitui väärään suuntaan mitä nyt seurasin vähän aikaa, kun mielestäni kaikki oli kannustavia uusien tissien suhteen. Mutta olen silti hyvin pahoillani, jos sen takia poistatit koko ketjun!

Migetsi:
Pakko nyt kirjoittaa (ensimmäistä ja todennäköisesti viimeistä kertaa) tänne Saitille. Pahoittelut, kun nyt kirjoitan ihan oikean rapsan tänne "viestinnän perusteet" ketjuun, mutta tässä omat kokemukset Milenasta.

Kohta on tullut tavattua Milena jo lähemmäs 30 kertaa ja koskaan ei ole ollut hänen puoleltaan mitään säätöä viestittelyssä tai ajanvarauksessa. Oma viestittelyni alkuaikoina olisi kylläkin voinut olla parempaa, mutta silti aina saatiin tapaamiset järjestymään. Itseäni ärsyttää todella paljon kaikenlainen säätäminen viestittelyn tai aikataulujen osalta todella kiireisen arkeni takia.

Mitä tapaamisiin tulee niin kertaakaan ei ole tapaamisen jälkeen jäänyt huonot fiilikset, vaan aina on tullut lähdettyä kotiin odottaen jo seuraavaa kertaa, viimeksi pari päivää sitten. Vaikka vähän kauempaa aina joudunkin ajelemaan Helsinkiin, niin on se ollut aina sen arvoista.
Sen lisäksi, että hän on omasta mielestäni aivan täysi kymppi ulkonäöllisesti, on hän myös todella hyvää seuraa ja juttua riittää hyvin koko tapaamisten ajan, myös vähän pidempien.

Kohta siis jo 30 kertaa täynnä ja toivottavasti ainakin toiset 30 on vielä edessä.

Kohdelkaa häntä hyvin niin se varmasti palkitsee.

Milena:

--- Lainaus käyttäjältä: Migetsi - Kesäkuu 18, 2023, 16:47:25 ---Pakko nyt kirjoittaa (ensimmäistä ja todennäköisesti viimeistä kertaa) tänne Saitille. Pahoittelut, kun nyt kirjoitan ihan oikean rapsan tänne "viestinnän perusteet" ketjuun, mutta tässä omat kokemukset Milenasta.

Kohta on tullut tavattua Milena jo lähemmäs 30 kertaa ja koskaan ei ole ollut hänen puoleltaan mitään säätöä viestittelyssä tai ajanvarauksessa. Oma viestittelyni alkuaikoina olisi kylläkin voinut olla parempaa, mutta silti aina saatiin tapaamiset järjestymään. Itseäni ärsyttää todella paljon kaikenlainen säätäminen viestittelyn tai aikataulujen osalta todella kiireisen arkeni takia.

Mitä tapaamisiin tulee niin kertaakaan ei ole tapaamisen jälkeen jäänyt huonot fiilikset, vaan aina on tullut lähdettyä kotiin odottaen jo seuraavaa kertaa, viimeksi pari päivää sitten. Vaikka vähän kauempaa aina joudunkin ajelemaan Helsinkiin, niin on se ollut aina sen arvoista.
Sen lisäksi, että hän on omasta mielestäni aivan täysi kymppi ulkonäöllisesti, on hän myös todella hyvää seuraa ja juttua riittää hyvin koko tapaamisten ajan, myös vähän pidempien.

Kohta siis jo 30 kertaa täynnä ja toivottavasti ainakin toiset 30 on vielä edessä.

Kohdelkaa häntä hyvin niin se varmasti palkitsee.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos ihana ❤️

Markku:
Onko Milena laittanut stringit naulaan, en ole hetkeen nähnyt hänen ilmoitusta naapurissa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta