Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miestä parille Kuuma93  (Luettu 4408 kertaa)

Poissa Svenssoni

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Miestä parille Kuuma93
« : Tammikuu 10, 2022, 08:43:29 »
Naapurisivuston alimman ikäluokan parihaussa ilmoittelee "Villi93" 28v/36v pari Helsingistä.

Pistin kyselyä ja vastattiin että kahdella ruskealla tulevat kylään ja ihan kaikki käy (peppu, dp, paljaalla, cof jne) paitsi suutelu. Vastausten perusteella naisihminen viesteihin vastasi ja jotenkin vastauksista huokui että aika kiimoissaan tuntui vastausten naputtelija olevan.

Kellään tästä parista oikeaa kokemusta?

Poissa SamiPks

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miestä parille Kuuma93
« Vastaus #1 : Tammikuu 10, 2022, 09:42:31 »
Millaisella viestintävälineellä kommunikoivat?

Poissa Svenssoni

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miestä parille Kuuma93
« Vastaus #2 : Tammikuu 10, 2022, 10:25:23 »
Millaisella viestintävälineellä kommunikoivat?

Ilmossa oleva sähköposti

Poissa MatsVaan

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miestä parille Kuuma93
« Vastaus #3 : Tammikuu 10, 2022, 13:16:53 »
Olen ollut heihin yhteydessä nyt varmaan noin kolmen viikon ajan. Välillä menee parikin päivää että tulee vastaus. Heille sopivaa aikaa ei kuitenkaan ole onnistuttu toistaiseksi löytämään. Onhan tässä tietty ollut pyhät ja muut.

Muuten yksi yhteen samat vastaukset (paljaalla ok, peppu ok, kaikki ok, paitsi ei suutelua...) saanut kuin topikin aloittaja, sillä erotuksella että ei kuulemma maksa mitään kun he tekevät "halusta, ei rahasta". Voihan tietty olla että kysyntää niin paljon että todenneet ettei kannata ilmaiseksi antaa kun voi seteliäkin pyytää.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miestä parille Kuuma93
« Vastaus #4 : Tammikuu 10, 2022, 15:54:27 »
Naapurisivuston alimman ikäluokan parihaussa ilmoittelee "Villi93" 28v/36v pari Helsingistä.

Pistin kyselyä ja vastattiin että kahdella ruskealla tulevat kylään ja ihan kaikki käy (peppu, dp, paljaalla, cof jne) paitsi suutelu. Vastausten perusteella naisihminen viesteihin vastasi ja jotenkin vastauksista huokui että aika kiimoissaan tuntui vastausten naputtelija olevan.

Kellään tästä parista oikeaa kokemusta?

Jos parin kanssa haluaa toimintaan, niin suosittelen lämpimästi kääntymistä As:n tai XU:n puoleen. Sieltä löytyy pienellä vaivannäöllä pariskunnan seuraa. Aikoinaan olin useasti kolmantena pyöränä ja noista kahdesta löytyi.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa wilpertti

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miestä parille Kuuma93
« Vastaus #5 : Tammikuu 12, 2022, 14:01:20 »
Naapurisivuston alimman ikäluokan parihaussa ilmoittelee "Villi93" 28v/36v pari Helsingistä.

Pistin kyselyä ja vastattiin että kahdella ruskealla tulevat kylään ja ihan kaikki käy (peppu, dp, paljaalla, cof jne) paitsi suutelu. Vastausten perusteella naisihminen viesteihin vastasi ja jotenkin vastauksista huokui että aika kiimoissaan tuntui vastausten naputtelija olevan.

Kellään tästä parista oikeaa kokemusta?

Jos parin kanssa haluaa toimintaan, niin suosittelen lämpimästi kääntymistä As:n tai XU:n puoleen. Sieltä löytyy pienellä vaivannäöllä pariskunnan seuraa. Aikoinaan olin useasti kolmantena pyöränä ja noista kahdesta löytyi.

Mikä on XU?

Poissa Maxi

  • Full Member
  • Viestejä: 131
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miestä parille Kuuma93
« Vastaus #6 : Tammikuu 12, 2022, 15:36:03 »
Jos arvaan oikein, niin sen löytää mm googlettamalla XU Suomi. Loin sinne tilin ja yritin katsella tarjontaa, mikä ei onnistunut ollenkaan. Käyttöliittymä on kökkö, hidas, kankea ja sekava. Kun yritin tehdä jotain, niin silmille hyppäsi maksuvaatimuksia. Siis pitäisi ensin maksaa ennen kun näkee mitään. Tuo on ehdottomasti surkein esitys ja minä IT-alan ammattilaisena ja harrastuksena olen sentään nähnyt satoja alustoja.