Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Tantra Massage?

<< < (2/4) > >>

Seepeli:

^ ja ^^
Huh mitä kuvauksia. Tässähän alkaa tekemään ihan mieli...

Gentleman:
^^ Komppaan Pasia. Itsekkin käynyt muutoman kertaan ja kokemus on ollut kaikinpuolin hyvä. Käsityöskentely on todella hyvää ja osaa lukea asiakasta hyvin  ;D

Tiia:
Pasin kuvaus on itse asiassa hyvin lähellä sitä, mitä ainakin mä tarjoan ihan ilman "tantra"-etuliitettä. Paitsi ette ole 50+ (vielä). About tuollaista on mun mielestäni hyvä eroottinen hemmotteluhieronta ihan riippumatta siitä, kutsutaanko sitä nuruksi tai tantraksi tai joksikin muuksi. Kiireetöntä, intensiivistä, keskittyvää – ja alusta loppuun eroottista.

Mukana on usein myös tantrasta tuttuja liikkeitä ja osalla meistä myös samansuuntaista ajattelua.

Varsinaisessa tantrisessa hieronnassa kannattaa tietysti tarkistaa etukäteen, että homma oikeasti pitää sisällään happy endin (jos sellaisen haluaa). Perinteisesti kun laukeaminen ei ole tantrahommissa se tärkein asia. Ja sit toisaalta tantra-sanalla saatetaan mainostaa vähän jos vaikka mitä.

Heinämies:
Onkohan jollain kokemuksia mechelininkadun sacredcircles -tantrapaikasta? Autolla valoissa jonotellessa bongasin ja nettisivuilla on mielenkiintoisia tantrahierontasessioita tarjolla.

Pioneeri:

--- Lainaus käyttäjältä: Heinämies - Joulukuu 29, 2019, 13:48:53 ---Onkohan jollain kokemuksia mechelininkadun sacredcircles -tantrapaikasta? Autolla valoissa jonotellessa bongasin ja nettisivuilla on mielenkiintoisia tantrahierontasessioita tarjolla.

--- Lainaus päättyy ---

Vaikuttaa taas enemmän lahkolta kuin hieronnalta. Vältän näitä paikkoja ihan siitä syystä että en kaipaa elämän viisauksia vaan huikeita seksikokemuksia.

Mutta jokainen toki tyylillään. Nyt takas viskin pariin, Hyvät uudet vuodet!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta