Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tantra Massage?  (Luettu 14329 kertaa)

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Tantra Massage?
« : Elokuu 23, 2019, 11:07:15 »
En ole oikein löytänyt samanlaisia paikkoja stadista mitä on esim. Prahassa, Wienissä ja muissa isoissa kylissä.

Ajatuksena Salonki jossa mukavassa tunnelmassa body to body ja lingam ja miksei muutakin tarjolla. Nuoriakin saisivat vielä olla naiset mielellään.

Onko mahdoton tehtävä?
Aina etsimässä

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tantra Massage?
« Vastaus #1 : Elokuu 23, 2019, 11:50:53 »
Vähän luulen, että on. Pakko taas kerran hehkuttaa, että jos matkaatte Prahaan niin käykää ihmeessä. 8)

Poissa Helloworld

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tantra Massage?
« Vastaus #2 : Elokuu 23, 2019, 19:20:47 »
Itsellä ei oo lainkaan kokemusta Tantra hieronnasta vielä. Miten homma toimii käytännössä tunnin ajalla? Ollaanko kylpyhuoneessa vai makuuhuoneessa? Onko happy end aina luvassa? Käsittääkseni siinä ei sisälly seksiä eikä suuseksiä? Onko usein hinnan arvoista, jos muutamalla kympillä saa perus session?

Oon myös kiinnostunt Nuru massagesta, niin siitäkin voisi kertoa kokemuksia.

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tantra Massage?
« Vastaus #3 : Elokuu 23, 2019, 22:40:36 »
Itsellä ei oo lainkaan kokemusta Tantra hieronnasta vielä. Miten homma toimii käytännössä tunnin ajalla? Ollaanko kylpyhuoneessa vai makuuhuoneessa? Onko happy end aina luvassa? Käsittääkseni siinä ei sisälly seksiä eikä suuseksiä? Onko usein hinnan arvoista, jos muutamalla kympillä saa perus session?

Oon myös kiinnostunt Nuru massagesta, niin siitäkin voisi kertoa kokemuksia.

Osaan sanoa vain omasta puolestani, mutta yleensä homma Salongissa käy näin.

Varaat ajan netissä menet sovittuna aikana osoitteeseen joka on yleensä hyvällä asuntoalueella melko huomaamattomalla sisäänkäynnillä. Sisään pääsee summerilla ja tyttö jolta olet varannut ajan vastaanottaa sinut. Koska ostan usein premium paketin, tyttö vie sinut suihkuun ja pesee sinut alastomana itsekin täydellisesti.

Sitten asiaan. Kynttilöillä, koristeila, isolla patjalla, miedoilla hajusteilla ja kasveilla varustetussa huoneessa sinua pyydetään alasti vatsalleen makaamaan. Ympärillä ja katossa peilit joista voit seurata alastoman tytön työskentelyä..juomia on tarjolla.

Ensin normaalia hierontaa, sitten body to body hierontaaa öljyllä tai Nuru nesteillä höystettynä, ja koko ajan korvien puhalteluja, koskettelua, kivesten ja temmin sipaisuja ohimennen. Sitten käännytään selälleen ja hierotaan ensin jalat, kädet, rinta, kaula ja samalla koko ajan vartalolla myös.

Lopulta tyttö ottaa öljyisillä käsillään munastasi kiinni ja huohottaa sentin huulistasi samalla alkaen runkata sinua, ja siirtyy sitten hieman alaspäin ja antaa panna öjjyisten tisiensä väliin koko ajan huhottaen ja koko ajan pimpillä jalkoihisi kyhnäten.

Välillä hidastellaan että koko vähintään tunti kestetään. Sitten se alkaa. Käsillä, rinnoilla ja vartalolla suoritettava lingam jossa hieroja hitaasti nostaa orgasmin läheisyyttä askel kerrallaan. Kun mielessäsi huudat jo please please hieroja kiihdyttää ja vihdoin saa aloittaa pitkän ja valot sammuttavan orgasmin joka ei tunnu loppuvan ihan heti...

Viimeisellä kerralla tosin hieroja nappasi kikkelin owona suuhun lopussa joka oli melkoinen lottovoitto. Lupasin kyllä hyvän tipin jos kivaa ;)

Suihkun kautta yöhön.. Ai miksikö näitä Suomessa kaipaisi?

« Viimeksi muokattu: Elokuu 23, 2019, 22:51:28 kirjoittanut Pioneeri »
Aina etsimässä

Poissa pasi68

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tantra Massage?
« Vastaus #4 : Lokakuu 12, 2019, 14:08:15 »
Ei toki samanlaista kuin edellä kuvattu, mutta parikin kertaa olen Porissa käynyt erään 50+ rouvan tantrassa. Voin suositella, todella taitava käsistään tämä rouva. Alkuun suihku sen jälkeen päin makuulle hierontapöydälle. Musiikki soi vaimeasti ja rouvan kädet vaeltavat hellän hierovasti pitkin vartaloa, hajustamattomalla öljyllä liukastettuna. Aina kun veto menee alas käyvät kädet kasseilla ja pippelillä. Välillä hän keskittyy hyväilemään terskaa ja voi pojat että tunne on mahtava. Sitten pyydetään kääntymään ja alkaa jalkojen ja alavatsan hyväily, lopuksi keskittyy pippelin hierontaan. Pusseja unohtamatta. Kaiken aikaa hän tarkkailee asiakasta ja himmaa ettei leikki lopu liian aikaisin. Hieroessaan hän on verhonnut alavartalon huiviin mutta rinnat ovat paljaat. Viimeksi pyysin kohteliaasti saada maistaa tissiä ja se kävi hänelle hyvin. Suurehkot rinnat mutta toki jo hiukan riippuvat. Kiva niitä oli silti nuolla ja imeä. Kun asiakas on lauennut hän putsaa paikat kosteuspyyhkeellä ja hetken huilin jälkee uusi suihku ja takaisin arkeen.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tantra Massage?
« Vastaus #5 : Lokakuu 12, 2019, 15:40:54 »

^ ja ^^
Huh mitä kuvauksia. Tässähän alkaa tekemään ihan mieli...
Amator

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tantra Massage?
« Vastaus #6 : Lokakuu 12, 2019, 19:48:55 »
^^ Komppaan Pasia. Itsekkin käynyt muutoman kertaan ja kokemus on ollut kaikinpuolin hyvä. Käsityöskentely on todella hyvää ja osaa lukea asiakasta hyvin  ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tantra Massage?
« Vastaus #7 : Lokakuu 12, 2019, 21:39:49 »
Pasin kuvaus on itse asiassa hyvin lähellä sitä, mitä ainakin mä tarjoan ihan ilman "tantra"-etuliitettä. Paitsi ette ole 50+ (vielä). About tuollaista on mun mielestäni hyvä eroottinen hemmotteluhieronta ihan riippumatta siitä, kutsutaanko sitä nuruksi tai tantraksi tai joksikin muuksi. Kiireetöntä, intensiivistä, keskittyvää – ja alusta loppuun eroottista.

Mukana on usein myös tantrasta tuttuja liikkeitä ja osalla meistä myös samansuuntaista ajattelua.

Varsinaisessa tantrisessa hieronnassa kannattaa tietysti tarkistaa etukäteen, että homma oikeasti pitää sisällään happy endin (jos sellaisen haluaa). Perinteisesti kun laukeaminen ei ole tantrahommissa se tärkein asia. Ja sit toisaalta tantra-sanalla saatetaan mainostaa vähän jos vaikka mitä.
Jyväskylässä Viljan kanssa 23.-24.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Heinämies

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tantra Massage?
« Vastaus #8 : Joulukuu 29, 2019, 13:48:53 »
Onkohan jollain kokemuksia mechelininkadun sacredcircles -tantrapaikasta? Autolla valoissa jonotellessa bongasin ja nettisivuilla on mielenkiintoisia tantrahierontasessioita tarjolla.

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tantra Massage?
« Vastaus #9 : Joulukuu 31, 2019, 20:04:33 »
Onkohan jollain kokemuksia mechelininkadun sacredcircles -tantrapaikasta? Autolla valoissa jonotellessa bongasin ja nettisivuilla on mielenkiintoisia tantrahierontasessioita tarjolla.

Vaikuttaa taas enemmän lahkolta kuin hieronnalta. Vältän näitä paikkoja ihan siitä syystä että en kaipaa elämän viisauksia vaan huikeita seksikokemuksia.

Mutta jokainen toki tyylillään. Nyt takas viskin pariin, Hyvät uudet vuodet!
Aina etsimässä

Poissa Loverboy1985

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tantra Massage?
« Vastaus #10 : Heinäkuu 15, 2021, 22:45:34 »
Suosittelkaa hyvää tantrahierojaa Uusimaalla😊

Poissa Monsieur Helsinki

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tantra Massage?
« Vastaus #11 : Heinäkuu 18, 2021, 17:34:20 »
Norjalainen Petra Mechelininkadulla on oikein mukava nainen. Hieronta oli sellaista kevyttä koskettelua. Hän ei riisunut pikkuhousujaan ja orkku lopetti hieronnan. Luvattua eturauhashierontaa ei ollut tarjolla.

Poissa myllyniemi

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tantra Massage?
« Vastaus #12 : Heinäkuu 19, 2021, 22:09:52 »
helsinkibardot (sivutkin löytyvät) on käsittääkseni Suomessa lähimpänä mitä aloittaja hakee. En tarkalleen tiedä mitä kaikkea tekee mutta todella paljon kehuja saanut tunnelmasta.


Osaan sanoa vain omasta puolestani, mutta yleensä homma Salongissa käy näin.

...

Viimeisellä kerralla tosin hieroja nappasi kikkelin owona suuhun lopussa joka oli melkoinen lottovoitto. Lupasin kyllä hyvän tipin jos kivaa ;)

Suihkun kautta yöhön.. Ai miksikö näitä Suomessa kaipaisi?

Osaatkos sanoa mitä Salonkeja olet käynyt läpi? Noiden nettisivuja on aina mukava katsastella läpi :)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 19, 2021, 22:13:09 kirjoittanut myllyniemi »

Poissa dirk

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tantra Massage?
« Vastaus #13 : Kesäkuu 02, 2022, 18:34:43 »
Norjalainen Petra Mechelininkadulla on oikein mukava nainen. Hieronta oli sellaista kevyttä koskettelua. Hän ei riisunut pikkuhousujaan ja orkku lopetti hieronnan. Luvattua eturauhashierontaa ei ollut tarjolla.

Samassa paikassa on nyt "Tila Olla", jota pyörittää uusi yrittäjä. Tarjoaa myös de-armouringia ja tatnra-hierontaa. Onko kokemuksia?

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tantra Massage?
« Vastaus #14 : Kesäkuu 14, 2022, 14:09:26 »
Itsellä ei oo lainkaan kokemusta Tantra hieronnasta vielä. Miten homma toimii käytännössä tunnin ajalla? Ollaanko kylpyhuoneessa vai makuuhuoneessa? Onko happy end aina luvassa? Käsittääkseni siinä ei sisälly seksiä eikä suuseksiä? Onko usein hinnan arvoista, jos muutamalla kympillä saa perus session?

Oon myös kiinnostunt Nuru massagesta, niin siitäkin voisi kertoa kokemuksia.

Itse teen tantrista hierontaa nk. loppuhuipennuksella, joka tapahtuu käsin. Vaikka tantrisiin perinteisiinhän ei tavallisesti tuo siemensyöksy kuulu. Hierottavani ovat pääsääntöisesti lähteneet hieronnan päätteeksi varsin euforisissa tunnelmissa päivän muihin puuhiin. Olen myös saanut kuulla, että aivan eri maailmasta, kuin peruspano.

Tässä on kuvaus tantrisesta hieronnasta noin pääpiirteittäin, jota itse teen:

Kyseessä on kiireetön, tantrinen, eroottinen, sensuelli kokovartalohieronta, joka tapahtuu sängyllä.

Tavallisesti annan vuoroin sekä voimakkaampaa, että kevyempää kosketusta. Hierontani on lempeä ja olen todella läsnä hierottavalleni. Pyrin myös availemaan lihasjumeja niitä havaitessani. 

Hoito huipentuu genitaalialueiden perusteelliseen ja nautinnolliseen, hitaasti etenevään hierontaan ja laukeamiseen.

Fokuksena on kehon kokonaisvaltainen rentouttaminen sekä seksuaalienergian nostattaminen rauhallisesti hieronnan, lempeän kosketuksen ja eroottisen tunnelman avulla, huipentuen seksuaalienergian purkautumiseen lopuksi.

Käytän pääosin hierontaan kämmeniä, peukaloita ja käsivarsia, sekä hajutonta hierontaöljyä. Nuru- ja body to body-hieronnoissa koko kehoa.

Aloitan hieromalla selkäpuolelta edeten hartiaseudulta aina nilkkoihin saakka. Hierottavani halutessa hieron myös jalkapohjat.

Taustalla soi rauhoittavaa musiikkia. Hieronnan ajaksi olen pukeutunut eroottisesti tai vaihtoehtoisesti olen alasti, jolloin hoidettava saa enemmän ihokontaktia kanssani ja hieronta on entistä tantrisempi. 😌 Nuru- ja body to body-hieronnoissa olen luonnollisesti ilkosillaan.

Tällaisia hierontoja on melkoisen ihanaa tehdä ja rentoutunut & euforinen mies on ilo silmälle. ❤️

"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️