Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Biukm  (Luettu 9416 kertaa)

Poissa KokeilevaM

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Biukm
« : Elokuu 23, 2019, 08:38:21 »
Biukm oon ja voin kertoa ettei ole mitään helppoa,  varsinkin silloin kun tekee mieli jotain herkkua eikä sitä ole saatavilla, ainakaan helposti pikkukylässä

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 165
  • * Kelpo kaveri
Vs: Biukm
« Vastaus #1 : Elokuu 23, 2019, 08:51:06 »
Omalta kohdaltani biseksuaalisuuden tiedostaminen ja ymmärtäminen on helpottanut omaa elämää. Lisäksi on hauskempaa kun voi harrastaa seksiä erilaisten ihmisten kanssa. ;)

Poissa KokeilevaM

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Biukm
« Vastaus #2 : Elokuu 23, 2019, 09:01:58 »
Toi on totta mutta ei akuuttiin puutostilaan aina ole helppoa löytää apuja

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 165
  • * Kelpo kaveri
Vs: Biukm
« Vastaus #3 : Elokuu 24, 2019, 07:49:50 »
Toi on totta mutta ei akuuttiin puutostilaan aina ole helppoa löytää apuja

Oletko siis enemmän naisia vai miehiä etsimässä? Kumpaa vaikeampi löytää vai kumpaakin?

Poissa Vieras0020

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Biukm
« Vastaus #4 : Syyskuu 07, 2019, 06:40:19 »
Shemalet ja transut ovat sellaista, joita joskus kokeilen. Suuseksi miehen kanssa ok

Poissa Konsta

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Biukm
« Vastaus #5 : Syyskuu 11, 2019, 17:09:45 »
Suomessa on kyllä haastavaa pienemmillä paikkakunnilla löytää aina sitä seuraa tarpeen vaatiessa. Eikä se kyllä o isoissakaan kaupungeissa niin helppoa. Riippuen mitä aina hakee ja mistä tykkää.

 ::)


Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Biukm
« Vastaus #6 : Toukokuu 03, 2020, 02:09:10 »
No mutta, eikös se, että useampi sukupuoli / useamman kaltainen keho on vaihtoehto, vain tarkoita, että niitä vaihtoehtoja on enemmän? Näin mä oon ainaki omalla kohdalla mieltäny  8)
Rakkaudesta lajiin

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Biukm
« Vastaus #7 : Tammikuu 25, 2021, 01:57:59 »
Mitä olen huomannut itsessäni, niin vanhojen oletusarvojen eli itse asetettujen rajojen rikkominen on uskomattoman upeaa. Niin upeaa, etten vielä mene kiikkustuoliin, vaan nautin tästä päivästä ja odotan tulevaa. On huima ero, kun uskaltaa kokemaan ja kokeilemaan verrattuna entiseen tiukkahuuli-Kollikissaan..
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Asuntoauto

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Biukm
« Vastaus #8 : Maaliskuu 14, 2021, 03:44:30 »
Kemi-Tornio ?

Poissa Johnny83

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Biukm
« Vastaus #9 : Huhtikuu 09, 2021, 09:44:47 »
Lappeenranta: voisko joku antaa mulle munaa?!

Poissa Officer68

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Vs: Biukm
« Vastaus #10 : Kesäkuu 27, 2021, 19:32:48 »
Biukm oon ja voin kertoa ettei ole mitään helppoa,  varsinkin silloin kun tekee mieli jotain herkkua eikä sitä ole saatavilla, ainakaan helposti pikkukylässä
Itseäni on jo jonkin aikaa kiinnostanut kokeilla touhuja miehen kanssa. Tuntuu ettei sitä fiksua ja asiallista seuraa löydy isommaltakaan paikkakunnalta.

Poissa sexdateboy

  • Newbie
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Vs: Biukm
« Vastaus #11 : Kesäkuu 29, 2021, 23:58:18 »
Bikundina olen huomannut nauttivani paljon seksistä miesten kanssa. Olen sinut itseni ja seksuaalisuuteni kanssa.

Seksi miesten kanssa on paljon suoraviivaisempaa ja ronskimpaa. Jos olen antavana osapuolena niin tarkoitus on olla reikänä minne tehdään tarpeet ja tyhjennetään pussit ilman sen suurempia höpinöitä. Naisten kanssa homma kyllä vähän erityylistä.  Mielestäni sananlasku pitää paikkansa että silloin kun miehet nai keskenään niin naiset on vain tiellä  ;D tai että aitaa kaatuu ja tanner tömisee  :wanker:


Poissa merkki

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Biukm
« Vastaus #12 : Kesäkuu 30, 2021, 11:16:49 »
Bikundina olen huomannut nauttivani paljon seksistä miesten kanssa. Olen sinut itseni ja seksuaalisuuteni kanssa.

Seksi miesten kanssa on paljon suoraviivaisempaa ja ronskimpaa. Jos olen antavana osapuolena niin tarkoitus on olla reikänä minne tehdään tarpeet ja tyhjennetään pussit ilman sen suurempia höpinöitä. Naisten kanssa homma kyllä vähän erityylistä.  Mielestäni sananlasku pitää paikkansa että silloin kun miehet nai keskenään niin naiset on vain tiellä  ;D tai että aitaa kaatuu ja tanner tömisee  :wanker:

Joo samaa mieltä, miehet tuntee miesten tarpeet :)
Mutta tosi hankala löytää järkevää bi-seuraa kuten monet todenneet ... ja todella paljon on lyhyitä vastauksia kun koittaa etsiä. Jotka loppuu kanssa aika pian.

Olisko top seuraa tällaiselle järkevälle mukavalle vanhemmalle bottomille Turun seudulta?




Poissa sexdateboy

  • Newbie
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Vs: Biukm
« Vastaus #13 : Heinäkuu 01, 2021, 01:05:22 »
Moi

No joo kyl ite oon löytänyt ihan asiallista bi-seuraa kokeilunhaluisista miehistä. Ensikertalaisia on ollu mulla vieraana useempia. Joku saattaa olla tosi hermona ja ei meinaa saada seisokkia pysymään millään, joku laukeaa suuhun heti alkuun kun antaa vähän deep throatia ja joku toteaa panon jälkeen että ehkä ei tää ei ollutkaan ihan se mun juttu. Mut kaikesta on selvitty hyvällä huumorilla ja asiallisella käytöksellä. Ja jotkut haluaa vaihtelun vuoksi juurikin miesseksiä vain eläimellisen nussimisen ja tyhjentymisen takia.  :wanker:

Mut joo jokaiselle jotakin  8) ei kannata kiinnostustaan haudata jos ei heti meinaa tärppää seuranhaku.