Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: En ole enää espoolainen.  (Luettu 1613 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
En ole enää espoolainen.
« : Syyskuu 29, 2021, 06:13:35 »
Itse asiassa muutostani Vantaalle on jo kulunut noin kuukausi, jos ajatellaan tätä tavararumban siirtoa ja järjestelyä sekä paperiasioiden ym. byrokratian kanssa seurustelua.

Vai minnekö muualle sitten olisin muka hävinnyt? No onneksi en ainakaan hirttoköysi kaulalla kuin pieru Saharaan.

Voi kuulkaas... Tämä elämä on sen verran elämisen arvoista ja ihanaa varsinkin nykyään, että eipä tämä uusi sijaintinikaan tule onneksi jäämään viimeiseksi leposijaksi, jos se minusta on kiinni.

Halusin nimittäin opetella tarkkaavaisuushäiriöisenä hidastamaan ja rauhoittumaan enkä hukkumaan töiden, juttujen, opiskelujen ja muiden askareiden alle.

Kun muut lisäävät vauhtia nopeat speedot töppöset laukaten, minä hidastan tahtia ja rauhoitun. Koska se on nykyinen elämänasenteeni, jolle ei ihan hevillä vittuilla.

Minun kohdallani vauhti päällä...? Hahhah, sen päivän kun nykyään tai joskus jatkossakaan näkisitte. ;D

Koska opettelen päinvastoin ja itsepäisen tietoisesti nykyään #hidastaelämää ja nautin siksi elämästäni taas enemmän. :headphones: :inlove: ❤️💋
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 29, 2021, 06:16:24 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: En ole enää espoolainen.
« Vastaus #1 : Syyskuu 29, 2021, 07:31:39 »
...OK...
Why so fragile?