Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jasmine mature RE  (Luettu 2749 kertaa)

Poissa Vieras0336

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • * Kelpo kaveri
Jasmine mature RE
« : Lokakuu 12, 2021, 13:34:54 »
Varttuneempi itänaapurin daami ilmo REssa, arvostelut otettu pois. Et sellanen seikkailu. Varailin aikaa se kävi kätevästi. Ajelinpa huudeille ja ihmettelin et onko oikea paikka. Ilmoittelin et odottelen, tuli vastaus et sit ku kello pykälässä. Huomasin lähistöllä pyörivän toisen turskan puhelin kädessä. Tajusin samalla et saatana se on tuplabuukkaus ny. No eipä siinä istuin lähellä ja tarkkailin tilannetta. No mutta sieltähän se hupakko tulee kadulle hakee tätä turskaa ja rööki huulessa. Tupakointi turnoff meikälle. Hupakko ottaa turskan ja painelee viereiseen hostelliin tekee lähempää tuttavuutta. Kaiken huipuksi tunsin turskan. Ajoineen päivinee iteltä tuhrautu sellanen 3h aikaa, no eipä voi mitään. Kylhä se vituttaa aina terveisiä ajella. Ei kuitenkaa kyseinen daami enää jatkoon, aika on itelle arvokasta. Ajelinpa Tokmannin kautta kotia, oli lohta punatarralla joten sitä kouraan ku halvalla sai. Piirakkaa ja lohta iltapalaks, ei onneks vituttanu enää nii paljo. Kokonaisuutena pieni varoitus jos meinaa mennä tätä daamia tapaa.

Poissa Itärajanpoika

  • Jr. Member
  • Viestejä: 99
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jasmine mature RE
« Vastaus #1 : Lokakuu 12, 2021, 23:12:08 »
Ikä 32 sehän young milf vasta 😂 kai tuo pitää joskus testata jos sattuu tääl pyörähtäämään. 

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jasmine mature RE
« Vastaus #2 : Lokakuu 12, 2021, 23:21:17 »
3 tuntia tuhlasit aikaa ja väität, että aikasi on arvokasta.  :laught:

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1160
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jasmine mature RE
« Vastaus #3 : Lokakuu 13, 2021, 13:26:04 »
Hyvä kirjoitus syyskyntajalta. Jotenkin vähän liialta tuntui että edelle päässyt turska oli tuttu mies. Mutta etpä joutunut astumaan haisevaa tuhkakuppia!

Tällä miehellä on perspektiiviä elämään. Alennustuotteet aina plussaa. Arvostan.
You and me, part-time lovers

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 497
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Jasmine mature RE
« Vastaus #4 : Lokakuu 13, 2021, 18:42:29 »
Sitten odotellaan astujan rapsaa ja hänen arvuutteluja, kuka onkaan toista viulua soittava syyskyntaja.

Poissa Vieras0336

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jasmine mature RE
« Vastaus #5 : Lokakuu 15, 2021, 12:47:26 »
Ikä aika reiskasti alakanttii. Tuttu oli turska joo mut ei onneks kohdattu, tarkkailin sivussa. Tuskin rapsaa tulee, vanhemman liiton kaveri. Kyl sain veivata aikatauluja aika tavalla et pääsin paikalle ja sit homma kusee. Niinku sanoin ei jatkoo omalla kohdalla vaik edullinen onki. Hirveesti ei kannata kyntäjälle vinoilla, loppuu rapsojen kirjottelu hyvin nopee.

Poissa Kasvihuonekonsuli

  • Jr. Member
  • Viestejä: 61
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jasmine mature RE
« Vastaus #6 : Lokakuu 15, 2021, 14:01:50 »
Kyntäjän viestihistoriallahan on varaa huomautella tavasta, jolla viesteihin vastataan...
Itse aiheesta. Lappeenrannassa käydessään otin yhteyttä, mutta tapaamispaikka oli sattuneesta syystä mahdoton yhtälö. Halpuus olisi houkuttanut, vaikka arvaahan sen ettei viidellä kympillä ihmeitä saa ellei käy todella hurja tuuri.

Poissa Vieras0336

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jasmine mature RE
« Vastaus #7 : Lokakuu 16, 2021, 13:34:40 »
Kyntäjän viestihistoriallahan on varaa huomautella tavasta, jolla viesteihin vastataan...

Mitäs mitäs, tarkennatko, omasta mielestä oon kyl täysin asiallisesti vastaillu. No mutta nöyrä anteeksipyyntö jos olen jonku mieltä pahoittanu. Sillo oon ehkä pienen kuitin laittanu jos on alettu provoamaan, ite en oo siihen mielestäni sortunu. Otan neuvosta onkeen kuitenki ja olen jatkossa tarkempi.