Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miia Kampissa rapsa  (Luettu 5791 kertaa)

Poissa Maximilian

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Miia Kampissa rapsa
« : Lokakuu 11, 2021, 16:11:59 »
Tuli käytyä eräänä arkipäivänä piristystä hakemassa. Puhelimessa sovittiin hinnat ja ne piti paikanpäällä.

Heti oli lämmin ja vastaanottava tunnelma. Hieronta pöydällä tapahtui kaikki ja ensin sain ihan asiantuntevaa kokovartalohierontaa.

Sitten tuli se pyyntö kntyä selälleen ja samalla neito otti pois vaatteensa (kuten oli sovittu) ja sai kosketella vapaasti. Jutustelua oli koko hieronnan ajan. Jollekin ehkä liikaakin.

Muutama sana vaihdettiin vielä eteisessä.

Hyvä fiilis jäi. Ulkoisesti punatukkainen, pieni ja vähän hippitytön oloinen. Ei juurikaan meikkiä mutta ihan nätti.

Suosittelen jos haluaa ihan muutakin kuin vain kassien tyhjennyksen. Ei halpa mutta ei ihan ryöstöhintsistskaan.

Poissa Maximilian

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miia Kampissa rapsa
« Vastaus #1 : Lokakuu 11, 2021, 17:38:11 »
Ja ST sivustolla siis ilmoittelee.

Poissa Amatööri

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miia Kampissa rapsa
« Vastaus #2 : Lokakuu 15, 2021, 13:37:39 »
Kerran olen käynyt piristystä hakemassa. Hinnat oli valmiiksi sovittu ja ne piti paikanpäällä. Vastassa oli pienikokoinen punatukkainen ja luonnollisen kaunis nainen.
Hieronta oli kohtalaisen hyvää ja siitä jäi hyvä fiilis, sitten tuli kutsu kääntyä ympäri ja tämän pienen kauniin naisen kädet alkoivat vaeltaa reisillä ja lopulta osui kohteeseen, käsihoito tuntui oikein hyvältä ei ollut sellaista helvetinmoista runkkaamista, jotta mälli lentäisi nopeasti... toki lentihän se kuitenkin :wanker: Käynnistä on jo jonkin aikaa ja voisi suunnitella uutta käyntiä. Voin suositella

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miia Kampissa rapsa
« Vastaus #3 : Lokakuu 15, 2021, 14:11:30 »
Onko tämä se Pikku-Kampin tyttö?
Perfektionisti.

Poissa dirk

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miia Kampissa rapsa
« Vastaus #4 : Helmikuu 17, 2022, 10:09:31 »
Ilmoittelee aika harvakseltaan. Tämä hieronta kyllä kiinnostaa. Ei taida tehdä kuitenkaan body to bodya?

Poissa rok69

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miia Kampissa rapsa
« Vastaus #5 : Helmikuu 21, 2022, 15:08:46 »
Ilmeisesti kyseessä miiahki. Tällä viikolla tarjolla ma-pe kannattaa käydä käväisemässä.

Tekee toisia hommia välillä niin ilmeisesti 0-2krt viikossa normaalisti tarjolla. Laittaa ilmoituksen edellisenä ilta aikaisintaan.

Itse tykästynyt hänen palveluihinsa. Käyn melkein viikoittain, jos aikataulut sopivat. Kuten aloittaja sanoi tykkää puhua. Itse pidän pitkitetystä nautinnosta ja hän mielellään toteuttaa sitäkin. Luulen Miian tekevän omien rajojensa sisällä aika vapaasti kaikkea.