Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tumma Rukky  (Luettu 4609 kertaa)

Poissa Samppuli

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Tumma Rukky
« : Lokakuu 11, 2021, 09:43:18 »
Onko kenelläkään kokemusta vanhan ”opiston” puolella ilmoittelevasta tummasta Ruky nimimerkistä?

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 236
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tumma Rukky
« Vastaus #1 : Lokakuu 11, 2021, 16:40:25 »
Tuolta löytyy hänestä aiempi aihe: https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,2487.0.html

Joku todisti kuvat feikeiksi. Itse oon käynyt hänen luonaan ja rehellisesti sanottuna luulin kuvien naiseksi, koska on hyvin saman kaltainen. Hän on oikein mukava sekä erittäin muodokas ja melko pitkä tumma nainen. Voisikin käydä taas hänen luonaan, jos vaan on taas maisemissa.

Jos tykkää suurista asioista naisessa, niin suosittelen.😉

Poissa Pe Gu

  • Full Member
  • Viestejä: 376
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tumma Rukky
« Vastaus #2 : Lokakuu 12, 2021, 11:04:09 »
Tämän ketjun innoittamana viestittelin neidon kanssa ja sovin alustavasti viikonlopulle tapaamisen!

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 236
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tumma Rukky
« Vastaus #3 : Lokakuu 15, 2021, 12:05:25 »
Tämän ketjun innoittamana viestittelin neidon kanssa ja sovin alustavasti viikonlopulle tapaamisen!

Kerrohan sitten millainen oli kokemus tällä kertaa. :)

Hänellä oli joku ilmoitus viimeksikin tuolla RE:n puolella, mutta tyypillisesti ei olleet omat kuvat. Nuo SO:n kuvat on huomattavasti lähempänä todellisuutta.. harmi ettei laita omia kuviaan, koska ihan hyvin pärjäisi varmasti niilläkin. Kasvot voi aina peittää. En ole siitä hänelle kyllä valitellut, koska en tosiaan hoksannut ekalla kertaa eroa ja olin tyytyväinen kokonaisuudessaan tapaamiseen.

Vähän veikkaan, että hän saattaisi olla tuon RE:n nimimerkin Pretty takana nyt. Hän on kylläkin jonkin verran pidempi, mitä tuon ilmoituksen tumma nainen on.

Poissa Pe Gu

  • Full Member
  • Viestejä: 376
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tumma Rukky
« Vastaus #4 : Lokakuu 16, 2021, 14:10:45 »
Noniin!

Aamulla laitoin Rukkylle viestiä heti kasin jälkeen niin kuin oli sovittu, ei vastausta. Laitoin vielä yhdeksän jälkeen toisen viestin, edelleenkään ei vastausta. Tähän mennessä ei ole kuulunut mitään, että se siitä! Kohti uusia seikkailuja!

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 236
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tumma Rukky
« Vastaus #5 : Lokakuu 17, 2021, 17:44:16 »
Noniin!

Aamulla laitoin Rukkylle viestiä heti kasin jälkeen niin kuin oli sovittu, ei vastausta. Laitoin vielä yhdeksän jälkeen toisen viestin, edelleenkään ei vastausta. Tähän mennessä ei ole kuulunut mitään, että se siitä! Kohti uusia seikkailuja!

No voi harmi. Olikos siellä hänen puhelinnumero näkyvissä? Kannattaa soittaa, koska siihen hän on aina vastannut, jos on ollut tavoitettavissa.. ei oo kertaakaan vastaillut mulle SO:n viesteihin ainakaan, että sitä kautta ei kannata yrittää.

Poissa Pe Gu

  • Full Member
  • Viestejä: 376
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tumma Rukky
« Vastaus #6 : Lokakuu 17, 2021, 20:17:36 »
Jollei viesteihin vastaa niin saa mun puolesta olla.

Poissa Rusakko

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tumma Rukky
« Vastaus #7 : Toukokuu 28, 2023, 09:50:19 »
Kävin tapaamassa Rukkya pari vuotta sitten, ja kokemus oli kyllä oikein hyvä. Hän on kaunis, muodokas ja iloinen. Oli ihan vapautunut tunnelma 👍 Tosin perille pääsyssä oli kommervenkkeja, kun hän halusi ensin minut nähdäkseen Luminaryn edessä kadulla, ja siinä sitten solkkasimme puhelimessa englannin kielellä. Mutta jos haluaa kokemuksen runsasmuotoisen ja kunnolla tummapintaisen naisen kanssa, niin voin suositella.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2558
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tumma Rukky
« Vastaus #8 : Toukokuu 28, 2023, 12:15:52 »
Antaisikohan tämä Rukky rukkaset minulle eli itse Thor Patsaalle jos vilautan vähän fyrkendaaleja tapaamisen alussa?
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.