Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ammattilaisen ja amatöörin yksi ero  (Luettu 3393 kertaa)

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Ammattilaisen ja amatöörin yksi ero
« : Lokakuu 10, 2021, 21:27:23 »
Monen amatöörin (ei toki läheskään kaikkien) kohdalla on käynyt niin että he lopettavat esim. sähköpostiin vastaamisen siinä vaiheessa kun kaikki muu on sovittu ja pitäisi sopia tapaamisaika. Erittäin turhauttavaa.

Ammattilaisen kohdalla näin ei ole käynyt kertaakaan.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1178
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ammattilaisen ja amatöörin yksi ero
« Vastaus #1 : Lokakuu 10, 2021, 21:47:49 »
Kuulostaa todellakin amatöörimäiseltä. Itse sovin aina ensin tapaamisajan ja vasta sitten tapaamisen yksityiskohdat. Mielestäni ei ole mitään järkeä neuvotella vaikkapa asutoiveista tai erikoispalveluista, jos treffien toteuminen ylipäätään on vielä epävarmaa.

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ammattilaisen ja amatöörin yksi ero
« Vastaus #2 : Lokakuu 10, 2021, 22:00:26 »
Kuulostaa todellakin amatöörimäiseltä. Itse sovin aina ensin tapaamisajan ja vasta sitten tapaamisen yksityiskohdat. Mielestäni ei ole mitään järkeä neuvotella vaikkapa asutoiveista tai erikoispalveluista, jos treffien toteuminen ylipäätään on vielä epävarmaa.

Mielenkiintoinen tapa jos oikein ymmärsin? Minä palveluntarjoajana haluan kuulla ensin mahdolliset asu ja muut toiveet sisällöstä, sitten vasta varataan aika. Miten ajan voi varata ensin jos tytöllä ei olekkaan tarjota haluamiasi asioita?

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1178
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ammattilaisen ja amatöörin yksi ero
« Vastaus #3 : Lokakuu 10, 2021, 22:17:12 »
Mielenkiintoinen tapa jos oikein ymmärsin? Minä palveluntarjoajana haluan kuulla ensin mahdolliset asu ja muut toiveet sisällöstä, sitten vasta varataan aika. Miten ajan voi varata ensin jos tytöllä ei olekkaan tarjota haluamiasi asioita?

Saatoin kirjoittaa äsken epäselvästi. Kysyn ensin, että sopiiko tapaaminen vaikka huomenna klo 17.00. Jos sopii, niin sitten voidaan keskustella, mitä tapaaminen pitää sisällään. Toki esitän toiveen ajankohdasta ja muista seikoista aina samassa viestissä. Minusta olisi turhauttavaa sopia asutoiveista, palveluista, hinnasta ja sitten aikaa varatessa todeta, ettei sopivaa aikaa löydykään. Tärkein asia treffien toteutumisessa on mielestäni aikataulujen kohtaaminen.

Kyllähän ravintolastakin varmistetaan ensin, onko pöytiä vapaana ja ruokalistaa katsotaan vasta sitten.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 10, 2021, 22:19:00 kirjoittanut Mustelmann »

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ammattilaisen ja amatöörin yksi ero
« Vastaus #4 : Lokakuu 10, 2021, 23:03:32 »
Mielenkiintoinen tapa jos oikein ymmärsin? Minä palveluntarjoajana haluan kuulla ensin mahdolliset asu ja muut toiveet sisällöstä, sitten vasta varataan aika. Miten ajan voi varata ensin jos tytöllä ei olekkaan tarjota haluamiasi asioita?

Saatoin kirjoittaa äsken epäselvästi. Kysyn ensin, että sopiiko tapaaminen vaikka huomenna klo 17.00. Jos sopii, niin sitten voidaan keskustella, mitä tapaaminen pitää sisällään. Toki esitän toiveen ajankohdasta ja muista seikoista aina samassa viestissä. Minusta olisi turhauttavaa sopia asutoiveista, palveluista, hinnasta ja sitten aikaa varatessa todeta, ettei sopivaa aikaa löydykään. Tärkein asia treffien toteutumisessa on mielestäni aikataulujen kohtaaminen.

Kyllähän ravintolastakin varmistetaan ensin, onko pöytiä vapaana ja ruokalistaa katsotaan vasta sitten.

Voisin väittää, että valtaosa ihmisistä kyllä katsoo ruokalistaa ensin, joko etukäteen tai ainakin ennenkuin soittaa tai kysyy onko tilaa. Ja sitten kun on todennut että okei täällä on hyvältä vaikuttavia ruokia tai annoksia selvitetään onko siellä tilaa nyt tai haluamalle päivälle.

Yhtälailla. Jos henkilö x tykkää erityisesti hupakkopalvelun erityiskohdista y ja z ja haluaa ne löytyvän aina ns valikoimasta harkitakseen käyntiä. Niin on tietysti oleellista kysellä ne ensin, tämä ei tietysti estä ilmaisemista selvää halukkuutta tapaamiseen heti ensimmäisessä viestissä.


Omalla kohdalla voin kompata avausta siinä mielessä, että kyllä, se on turhauttavaa, kun lähtökohtaisesti olet löytänyt jo oletettavasti ennen yhteydenottoa sen pt jonka haluat, ja oletat että se mitä haluat onnistuu hyvin todennäköisesti, mutta haluat kuitenkin varmistua siitä vielä kohteliaalla ja avoimella viestillä, jossa samalla ilmaiset vahvasti että haluat tavata ja kyselet näiden asioiden lisäksi että millonko sopii tai sopiiko päivänä X tai Y tai Z kellonaikaan X y tai Z.

Silti, usein tuntuu menevän niin, että pt saattaa esim lukea viestin liian nopeasti, vastata ns väärällä oletuksella sinänsä helppoon ja selvään kysymykseen, joka aiheuttaa väärinkäsityksen ja sen perusteella esim kieltävän vastauksen ja sitten onkin taas jo toinen juttu yrittää esim emailin yli selvittää sitä että et tarkoittanut sitä mitä hän luuli ja sitten vielä saada siihen vastaus kun oletkin jo jossain "älä vastaa, time waster tai kyselee tyhmiä" kategoriassa. tms.

En osaa oikein mennä sanomaan että onko tämä ero edes mitenkään selkeä amatöörin ja ammattilaisen välillä, ja miten tämä määritellään nykyään. Moni amatööri, esim suomalainen joka tekee hupakointia on off tai osittain harrastuksena silloin tällöin, saattaa olla hyvinkin huomaavainen asiakkaitaan kohtaan ja pitävänsä ilmoituksia esim esillä harvemmin, ja sitten aina vastaavan niihin mielenkiinnolla. Ja sitten se "ammattilainen" saattaa olla juurikin niin kiireinen että se viestien läpikäynti on pikemminkin välttämätön paha. Ja siihen on jo vähän turruttu että on kaikenlaista kyselijää ja opittu että hyvin nopeasti kannattaa lokeroida porukka johonkin blokkiin jos saa vaikutelman että tää on joku random runkkaaja varmaan... Ja veikkaisin, että tuohon ei ole edes vaikea joutua, jos yrität kysyä jotain haluaamaasi ja hupakko ymmärtää asian väärin.

Esim. Hupakko nimeltä Enkeli Marjaana, hän tarjoaa gfe palveluita ja palveluissa on lueteltu sitä ja tätä ja suuseksistä, asennoista, ja liirumlaarumia sensuellista tunnelmasta ja kiihkeästä menosta tai hellästä kosketuksesta. Lopussa on maininta, että "En tee anaalia, joten älä kysy"

Sitten Teppo Teräsmies laittaa Enkeli Marjaanalle viestin, jossa kyselee:

-Ois tosi kiva päästä tapaamaan, käviskö esim ylihuomenna klo 17-21 välillä mihin aikaan tahansa 60min tapaaminen tai sitten oisko vkl La-su 12.00-17 välillä vapaita aikoja
-sensuelli ja kiihkeä gfe on just se mitä hakee,
-Mainitsit ilmossa että et tee anaaliseksiä, mutta sopisko kuitenkin anaaliseksi minuun, eli voisit leikkiä vaikka jollain dildolla se tuntuis tosi hyvältä.

Tähän Enkeli marjaana vastaa: En tee ANAALIA Piste! Etkö lukenu mun ilmoa, se ei kuulu mun palveluvalikoimaan.

NYt Teppo teräsmies yrittää laitella viestiä, että ymmärsit väärin, mutta enkeli marjaana on jo laittanut tepon blokkilistalle turhien kyselijänä tai runkkarina....




Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1178
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ammattilaisen ja amatöörin yksi ero
« Vastaus #5 : Lokakuu 11, 2021, 00:02:08 »
Voisin väittää, että valtaosa ihmisistä kyllä katsoo ruokalistaa ensin, joko etukäteen tai ainakin ennenkuin soittaa tai kysyy onko tilaa. Ja sitten kun on todennut että okei täällä on hyvältä vaikuttavia ruokia tai annoksia selvitetään onko siellä tilaa nyt tai haluamalle päivälle.

No joo, olet oikeassa. Mielessäni oli lähinnä skenaario, jossa istutaan jo pöydässä, johon tarjoilija tuo menun.

Aika huono vertaus kyllä tuokin, kun tarkemmin ajattelen, joten ehkä hiljennän itseni, ennen kuin sekoilen enempää.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2448
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ammattilaisen ja amatöörin yksi ero
« Vastaus #6 : Lokakuu 11, 2021, 09:03:21 »
Ei kai näihin mitään ainoaa oikeaa kaavaa ole. Ysärillä menin kerran kuuluisaan ravintolaan ja totesin menun nähtyäni, ettei täällä taida olla mitään minulle. Palveluntarjoajilta yleensä saa suikkaria ja pillua aina, joten tiedustelen aikaa ilman sen kummempia jos ulkonäkö millyttää. Tosin kerran ajan jo löydyttyä tulin kysäisseeksi sähköpostitytöltä anaalin mahdollisuutta, mistä seurasi hiljaisuus. Tämmöiset vituttaa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9042
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ammattilaisen ja amatöörin yksi ero
« Vastaus #7 : Lokakuu 11, 2021, 09:24:02 »
Monen amatöörin (ei toki läheskään kaikkien) kohdalla on käynyt niin että he lopettavat esim. sähköpostiin vastaamisen siinä vaiheessa kun kaikki muu on sovittu ja pitäisi sopia tapaamisaika. Erittäin turhauttavaa.

Ammattilaisen kohdalla näin ei ole käynyt kertaakaan.
Ainoa paikka mistä Vaari saa 95% vastauksen on seksisaitti. Naapurista en tiedä että kuka on amatöörihuora, ammattihuora, sokerihuora tai tulin vähän kattoo meininkii huora. Vastaukset siellä puolen aika fifty-sixty.
Why so fragile?

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ammattilaisen ja amatöörin yksi ero
« Vastaus #8 : Lokakuu 11, 2021, 10:15:12 »
Monen amatöörin (ei toki läheskään kaikkien) kohdalla on käynyt niin että he lopettavat esim. sähköpostiin vastaamisen siinä vaiheessa kun kaikki muu on sovittu ja pitäisi sopia tapaamisaika. Erittäin turhauttavaa.

Ammattilaisen kohdalla näin ei ole käynyt kertaakaan.
Ainoa paikka mistä Vaari saa 95% vastauksen on seksisaitti. Naapurista en tiedä että kuka on amatöörihuora, ammattihuora, sokerihuora tai tulin vähän kattoo meininkii huora. Vastaukset siellä puolen aika fifty-sixty.

Naapurissa on juuri tuo ongelma. On siellä ihan random-touhua kysellä, yhtään ei tiedä minkälainen mimmi vastaaja on.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ammattilaisen ja amatöörin yksi ero
« Vastaus #9 : Lokakuu 11, 2021, 12:13:49 »
Ammattilainen osaa pyytää rahaa siitä mitä amatööri antaa ilmaiseksi. ;)

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ammattilaisen ja amatöörin yksi ero
« Vastaus #10 : Lokakuu 11, 2021, 13:21:16 »
Esim. Hupakko nimeltä Enkeli Marjaana, hän tarjoaa gfe palveluita ja palveluissa on lueteltu sitä ja tätä ja suuseksistä, asennoista, ja liirumlaarumia sensuellista tunnelmasta ja kiihkeästä menosta tai hellästä kosketuksesta. Lopussa on maininta, että "En tee anaalia, joten älä kysy"

Sitten Teppo Teräsmies laittaa Enkeli Marjaanalle viestin, jossa kyselee:

-Ois tosi kiva päästä tapaamaan, käviskö esim ylihuomenna klo 17-21 välillä mihin aikaan tahansa 60min tapaaminen tai sitten oisko vkl La-su 12.00-17 välillä vapaita aikoja
-sensuelli ja kiihkeä gfe on just se mitä hakee,
-Mainitsit ilmossa että et tee anaaliseksiä, mutta sopisko kuitenkin anaaliseksi minuun, eli voisit leikkiä vaikka jollain dildolla se tuntuis tosi hyvältä.

Tähän Enkeli marjaana vastaa: En tee ANAALIA Piste! Etkö lukenu mun ilmoa, se ei kuulu mun palveluvalikoimaan.

NYt Teppo teräsmies yrittää laitella viestiä, että ymmärsit väärin, mutta enkeli marjaana on jo laittanut tepon blokkilistalle turhien kyselijänä tai runkkarina....

Kyllä tuo tepposen toiminta mun silmään vaikuttaa ihan klassiselta vänkäämiseltä...  ::) Huora on sanonut, että ei tarjoa jotain palvelua, "asiakas" vänkää, että jos nyt kuitenkin, ja katsos kun eihän anaaliseksi tällai päin ole anaaliseksiä ollenkaan.

Tepposelle suosittelen lämpimästi, että ei kysele anaalipalveluita niiltä, jotka todella selkeästi ilmaisevat, etteivät niitä tee, tai ainakaan jatka kyselyä enää kieltävän vastauksen jälkeen :)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ammattilaisen ja amatöörin yksi ero
« Vastaus #11 : Lokakuu 11, 2021, 14:33:27 »
Esim. Hupakko nimeltä Enkeli Marjaana, hän tarjoaa gfe palveluita ja palveluissa on lueteltu sitä ja tätä ja suuseksistä, asennoista, ja liirumlaarumia sensuellista tunnelmasta ja kiihkeästä menosta tai hellästä kosketuksesta. Lopussa on maininta, että "En tee anaalia, joten älä kysy"

Sitten Teppo Teräsmies laittaa Enkeli Marjaanalle viestin, jossa kyselee:

-Ois tosi kiva päästä tapaamaan, käviskö esim ylihuomenna klo 17-21 välillä mihin aikaan tahansa 60min tapaaminen tai sitten oisko vkl La-su 12.00-17 välillä vapaita aikoja
-sensuelli ja kiihkeä gfe on just se mitä hakee,
-Mainitsit ilmossa että et tee anaaliseksiä, mutta sopisko kuitenkin anaaliseksi minuun, eli voisit leikkiä vaikka jollain dildolla se tuntuis tosi hyvältä.

Tähän Enkeli marjaana vastaa: En tee ANAALIA Piste! Etkö lukenu mun ilmoa, se ei kuulu mun palveluvalikoimaan.

NYt Teppo teräsmies yrittää laitella viestiä, että ymmärsit väärin, mutta enkeli marjaana on jo laittanut tepon blokkilistalle turhien kyselijänä tai runkkarina....

Kyllä tuo tepposen toiminta mun silmään vaikuttaa ihan klassiselta vänkäämiseltä...  ::) Huora on sanonut, että ei tarjoa jotain palvelua, "asiakas" vänkää, että jos nyt kuitenkin, ja katsos kun eihän anaaliseksi tällai päin ole anaaliseksiä ollenkaan.

Tepposelle suosittelen lämpimästi, että ei kysele anaalipalveluita niiltä, jotka todella selkeästi ilmaisevat, etteivät niitä tee, tai ainakaan jatka kyselyä enää kieltävän vastauksen jälkeen :)

Samaa mieltä.

Poissa Vieras0312

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ammattilaisen ja amatöörin yksi ero
« Vastaus #12 : Lokakuu 11, 2021, 15:21:50 »
Monen amatöörin (ei toki läheskään kaikkien) kohdalla on käynyt niin että he lopettavat esim. sähköpostiin vastaamisen siinä vaiheessa kun kaikki muu on sovittu ja pitäisi sopia tapaamisaika. Erittäin turhauttavaa.

Ammattilaisen kohdalla näin ei ole käynyt kertaakaan.

Mitä sä toivot? Amatööri jos lupaa jotain mitä ei halua tai voi tarjota, saattaa mennä hiljaiseksi kun tuli luvattua muttei sitten pystykään. Itselläni meni amatööriaikoina "kusi sukkaan" monestakin syystä.
Jos haluat luotettavaa niin pysyttele ammattilaisissa. Ne tietää mitä tarjoaa ja hoitaa hommat kunnialla.

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ammattilaisen ja amatöörin yksi ero
« Vastaus #13 : Lokakuu 11, 2021, 15:50:10 »
Monen amatöörin (ei toki läheskään kaikkien) kohdalla on käynyt niin että he lopettavat esim. sähköpostiin vastaamisen siinä vaiheessa kun kaikki muu on sovittu ja pitäisi sopia tapaamisaika. Erittäin turhauttavaa.

Ammattilaisen kohdalla näin ei ole käynyt kertaakaan.

Mitä sä toivot? Amatööri jos lupaa jotain mitä ei halua tai voi tarjota, saattaa mennä hiljaiseksi kun tuli luvattua muttei sitten pystykään. Itselläni meni amatööriaikoina "kusi sukkaan" monestakin syystä.
Jos haluat luotettavaa niin pysyttele ammattilaisissa. Ne tietää mitä tarjoaa ja hoitaa hommat kunnialla.

Just tuohon oon päätynyt.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ammattilaisen ja amatöörin yksi ero
« Vastaus #14 : Lokakuu 11, 2021, 16:17:53 »
Esim. Hupakko nimeltä Enkeli Marjaana, hän tarjoaa gfe palveluita ja palveluissa on lueteltu sitä ja tätä ja suuseksistä, asennoista, ja liirumlaarumia sensuellista tunnelmasta ja kiihkeästä menosta tai hellästä kosketuksesta. Lopussa on maininta, että "En tee anaalia, joten älä kysy"

Sitten Teppo Teräsmies laittaa Enkeli Marjaanalle viestin, jossa kyselee:

-Ois tosi kiva päästä tapaamaan, käviskö esim ylihuomenna klo 17-21 välillä mihin aikaan tahansa 60min tapaaminen tai sitten oisko vkl La-su 12.00-17 välillä vapaita aikoja
-sensuelli ja kiihkeä gfe on just se mitä hakee,
-Mainitsit ilmossa että et tee anaaliseksiä, mutta sopisko kuitenkin anaaliseksi minuun, eli voisit leikkiä vaikka jollain dildolla se tuntuis tosi hyvältä.

Tähän Enkeli marjaana vastaa: En tee ANAALIA Piste! Etkö lukenu mun ilmoa, se ei kuulu mun palveluvalikoimaan.

NYt Teppo teräsmies yrittää laitella viestiä, että ymmärsit väärin, mutta enkeli marjaana on jo laittanut tepon blokkilistalle turhien kyselijänä tai runkkarina....

Kyllä tuo tepposen toiminta mun silmään vaikuttaa ihan klassiselta vänkäämiseltä...  ::) Huora on sanonut, että ei tarjoa jotain palvelua, "asiakas" vänkää, että jos nyt kuitenkin, ja katsos kun eihän anaaliseksi tällai päin ole anaaliseksiä ollenkaan.

Tepposelle suosittelen lämpimästi, että ei kysele anaalipalveluita niiltä, jotka todella selkeästi ilmaisevat, etteivät niitä tee, tai ainakaan jatka kyselyä enää kieltävän vastauksen jälkeen :)

Miten se on vänkäämistä? Useimmiten hupakolla on ilmoituksessa että peppu ei ole käytössä/ varsin selvästi esitetty että naisen persettä ei ole saatavilla, siihen mielestäni ei pitöisi olla mitenkään vänkäämistä kysyä että siis niin tarjoatko esim straponia tms?

Ja itselle on nyt esimerkkinä ollut 3 tällaista. Joissa on tullut tämä sama case jossa hupakko on äkkipikaisesti ymmärtänyt väärin ja vänkääjäksi... Ja sitten parin viestin jälkeen ymmärtänyt mistä kyse ja pahoitellut huolimattomuutttaan ja todennut että tottakai onnistuu.

En siitä kyllä vänkäämistä saa millään. Ymmärrän sen että tässä taas kerran yksi keino ajautua johonkin väärään lokeroon kun varmasti on kaikensorttista kitisijää ja kyselijää että mikser tee sitä tai tota tai toteuta tätä jotain likasta fantasiaa...

Mut näin.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9042
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ammattilaisen ja amatöörin yksi ero
« Vastaus #15 : Lokakuu 11, 2021, 16:23:05 »
Alkaa kuulostaa vänkäämiseltä. Minä jos joku tiedän mitä vänkääminen on.
On se nyt kumma kun pitää vängätä siitä ettei vänkää ja vänkäämällä vänkää, jatkaen vänkäämistä. Ihme vänkäämistä vänkäämisestä.
Why so fragile?

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ammattilaisen ja amatöörin yksi ero
« Vastaus #16 : Lokakuu 11, 2021, 16:33:20 »
Alkaa kuulostaa vänkäämiseltä. Minä jos joku tiedän mitä vänkääminen on.
On se nyt kumma kun pitää vängätä siitä ettei vänkää ja vänkäämällä vänkää, jatkaen vänkäämistä. Ihme vänkäämistä vänkäämisestä.

Hauskaa.

Aiheesta on vaikea keskustella, jos omaa kantaa ei saa perustella vaan se on vänkäämistä.

Sehän on selvää että jos hupakko ilmoottaa ilmoituksessaan että ei tarjoa suutelua/gfe. Nii  siihe jos alkaa kyselee että etkö nyt vois kuitenki suudella vähä. Ni se on vänkäämistä.

Jos taas vaikkapa ilmoituksessa olisi maininta suutelusta että se on ok. Ei mielestäni olisi mitenkään selvää että esim kielarit onnistuu ilman kysymistä (joista en itse kyllä tykkkää edes) ja toisaalta jos ilmossa lukee että ei kielareita. En näkisi vänkäämisenö kysyä että saako suudella ilman kielareita.

Jos tähän tulis vastaukseksi että ei mitäö suutelua  se olis vänkäystä yrittää sitä suutelua anella sinne tapaamiseen... Eikö niin?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9042
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ammattilaisen ja amatöörin yksi ero
« Vastaus #17 : Lokakuu 11, 2021, 17:44:25 »
Alkaa kuulostaa vänkäämiseltä. Minä jos joku tiedän mitä vänkääminen on.
On se nyt kumma kun pitää vängätä siitä ettei vänkää ja vänkäämällä vänkää, jatkaen vänkäämistä. Ihme vänkäämistä vänkäämisestä.

Hauskaa.

Aiheesta on vaikea keskustella, jos omaa kantaa ei saa perustella vaan se on vänkäämistä.

Sehän on selvää että jos hupakko ilmoottaa ilmoituksessaan että ei tarjoa suutelua/gfe. Nii  siihe jos alkaa kyselee että etkö nyt vois kuitenki suudella vähä. Ni se on vänkäämistä.

Jos taas vaikkapa ilmoituksessa olisi maininta suutelusta että se on ok. Ei mielestäni olisi mitenkään selvää että esim kielarit onnistuu ilman kysymistä (joista en itse kyllä tykkkää edes) ja toisaalta jos ilmossa lukee että ei kielareita. En näkisi vänkäämisenö kysyä että saako suudella ilman kielareita.

Jos tähän tulis vastaukseksi että ei mitäö suutelua  se olis vänkäystä yrittää sitä suutelua anella sinne tapaamiseen... Eikö niin?
Kyllä tämä ihan 100% vänkäämistä.
Why so fragile?