Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Milking table
PumaPinja:
Mä olen täällä keskustelussa mainittu Povekas Puuma eli Puma Pinja. Kiva jos palvelu miellyttänyt, yritän hillitä puhumis/höpöttämistäni..
sinki:
Pitää tätä vähän päivittää pienellä viiveellä. Kävin taas elokuussa Povipommin (=PumaPinjan) vastaanotolla huvipuiston liepeillä sijaitsevassa tilapäisessä liiketilassa. Voi pojat. Asutoiveen toteuttamisesta se alkoi, monien peilien kautta sai ihastella palvelun vaiheita lypsyineen ja hivelyineen, lopuksi levisivät spermat ihanille tisseille :wanker:. Ehkä vähän ahdasta oli, mutta lupausta oli ilmassa uudesta tilasta syksyn tullen.
PumaPinja:
heippa tuhmailijat
Mulla on nyt uusi, isompi liiketila Hakaniemessä suihkun kera eli tervetuloa lypsettäväksi ;) sidottuna tai ilman ..
HighFive72:
Kävin viime viikolla tutustumassa PumaPinjaan ja pakko sanoa että kylläpä oli mahtava palvelu. Milking table-kokemus oli minulle uusi ja aion varmasti palata kokemaan sen uudelleen, ensi kerralla vähän eri mausteilla.. :inlove:. Aivan ihana lady kaikenkaikkiaan ja itsellä teki tiukkaa olla laukeamatta ennenaikojaan. Ja vaikka hän höpöttelee tapaamisella, niin minua se ei ainakaan haittaa, antaa vaan mukanaolevan tunnelman. Tapaamispaikkakin hyvä ja puitteet kunnossa! Vahva suositus!
JuliaK:
Lypsypöytähierontaa saatavilla nyt myös Pirkanmaalla Nokialla
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta