Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Milking table  (Luettu 15563 kertaa)

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 176
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Milking table
« Vastaus #20 : Lokakuu 27, 2023, 13:13:50 »
Milking table konsepti kiinnostelis kyllä. Jo sellaisenaankin, mutta jos olis vielä sidottu pöytään kiinni ja pitkät edgettelyt sekä kruunajaisiksi post orgasm torturet niin ai että  :stiletto:

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1166
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Milking table
« Vastaus #21 : Marraskuu 14, 2023, 12:39:04 »
Jos olen oikein ymmärtänyt sen mitä mulle kerrottiin, niin naapurisaitin nimimerkki Puuma Povipommi (80G) tarjoaa nimenomaan lypsypöytäkokemusta Helsingissä.

Ja ennen kuin kysytte, niin Ei, en ole itse käynyt. Mutta kertoman mukaan oli oikein tehokasta ja tyydyttävää lypsämistä tarjolla, eikä nimimerkkikään ollut tuulesta temmattu.
You and me, part-time lovers

Poissa Gale

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milking table
« Vastaus #22 : Marraskuu 17, 2023, 14:46:16 »
Jos olen oikein ymmärtänyt sen mitä mulle kerrottiin, niin naapurisaitin nimimerkki Puuma Povipommi (80G) tarjoaa nimenomaan lypsypöytäkokemusta Helsingissä.

Ja ennen kuin kysytte, niin Ei, en ole itse käynyt. Mutta kertoman mukaan oli oikein tehokasta ja tyydyttävää lypsämistä tarjolla, eikä nimimerkkikään ollut tuulesta temmattu.

Vahvistettakoon tämä kertomus todeksi toissapäiväisen visiitin myötä. Hierontapöytä yhdellä ylimääräisellä reiällä tosiaan löytyy, joskin tällaiselle karvan alta 180 senttiselle ei ihan kasvojen ja alapään reiät osu samaan aikaan kohdilleen, mutta se sallittakoon. Erittäin palvelualtis ja toiveita kuunteleva pt. Höpöttää myös mahdottoman paljon :D Paronin kaipaama sitominenkaan tuskin on ongelma, kun leidi tarjoaa myös kovempiotteista menoa sitä kaipaaville.

Paikalla sinki

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milking table
« Vastaus #23 : Helmikuu 10, 2024, 09:05:38 »
Povipommin luona olen kahdesti käynyt, ekalla kerralla lypsyhomma jäi kokeiluasteelle, toisella ei. Toka tapaaminen pari viikkoa sitten aloitettiin hierontapöydällä selkäpuolen sivelyllä. Sitten jatkettiin etupuolelta, hierojan mahtavat tissit koko ajan hyväiltävänä ja nuoltavana. Käytiin välillä pikkusohvalla panemassa rintojen väliin ja sieltä lopuksi takaisin pöydälle vatsalleen makaamaan. Povipommi laskeutui polvilleen niin, että hänen tissinsä asettuivat sopivasti käteni ulottuville. Sitten hän tarttui pöydän reiästä vapaana roikkuvaan vehkeeseeni ja lypsi taivaallisen orgasmin, jossa spermaa tuntui tulvivan kuin hanasta. Fantastinen kokemus. Ensi kertaan jäi ainakin kermavaahtoleikit, joita Povipommi myös ehdotteli ja yhdessä kuvassaankin promoaa, asutoiveitakin voisi miettiä toteutettavaksi. Kaiken kaikkiaan hyväntuulista ja mutkatonta rietastelua!