Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Aasialaisia palveluntarjoajia?

<< < (3/10) > >>

Sowhat:

--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Lokakuu 22, 2021, 18:45:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Makkonen - Lokakuu 22, 2021, 18:41:12 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Lokakuu 22, 2021, 16:52:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Makkonen - Lokakuu 22, 2021, 16:02:41 ---Yaya kaunis Oma asunto Ruskeasuo Hesinki

Kuvat omat, ja hyvä palvelu, itselle tasaraha, mutta 20 lisää ei kuitenkaan olis paha lisä
jos Rin:niin vertaa, niin hoikempi, ikää suunilleen sama.
(4 kertaa käynyt, viimeksi toissa iltana, oli pitkään pois suomesta.)

--- Lainaus päättyy ---
Silikonirinnat vai luomut?

--- Lainaus päättyy ---

Hyvät silarit, ei kovat, tykkää kun nännejä hiplaa.

--- Lainaus päättyy ---
Eikä tullut vaikutelmaa, että olisi post op? Aika pitkä thaikuksi...

--- Lainaus päättyy ---

Tai jos on ottanut jalkojenpidennykset? Itämainen kirurgia on paljon edellä eurooppalaista  :wanker:

Makkonen:

--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Lokakuu 22, 2021, 18:45:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Makkonen - Lokakuu 22, 2021, 18:41:12 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Lokakuu 22, 2021, 16:52:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Makkonen - Lokakuu 22, 2021, 16:02:41 ---Yaya kaunis Oma asunto Ruskeasuo Hesinki

Kuvat omat, ja hyvä palvelu, itselle tasaraha, mutta 20 lisää ei kuitenkaan olis paha lisä
jos Rin:niin vertaa, niin hoikempi, ikää suunilleen sama.
(4 kertaa käynyt, viimeksi toissa iltana, oli pitkään pois suomesta.)

--- Lainaus päättyy ---
Silikonirinnat vai luomut?

--- Lainaus päättyy ---

Hyvät silarit, ei kovat, tykkää kun nännejä hiplaa.

--- Lainaus päättyy ---
Eikä tullut vaikutelmaa, että olisi post op? Aika pitkä thaikuksi...

--- Lainaus päättyy ---

Ei, Thaikuissa on myös "pitkiä" naisia, käy itse katsomassa ja kerro jos eipäilet vielä mieheksi :sheep:

Jimmy-setä:
Olin jo soittamassa hänelle, mutta tajusin kun katsoin ilmoitusta, että sama rekisteröity käyttäjä on tehnyt neljän thaikun ilmoitukset eri puolille Suomea. Epäilytti ja jätin soittamatta.

Makkonen:

--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Lokakuu 23, 2021, 17:21:18 ---Olin jo soittamassa hänelle, mutta tajusin kun katsoin ilmoitusta, että sama rekisteröity käyttäjä on tehnyt neljän thaikun ilmoitukset eri puolille Suomea. Epäilytti ja jätin soittamatta.

--- Lainaus päättyy ---

käänny ovelta, jos ei näytä samalta. Aikaisemmin nici oli Sasha, ja tuo Ayarak, on thaimaalainen "lempinimi" joka voi olla kellä vaan, niinkuin esim kiki, joka löytyy tre,joensuu ja mistähän vielä, kerran oli keravan tytöllä samoja kuvia kuin tällä rusan naisella, totesin, et oo sama ja tein uukkarit.
No jokainen tekee valinnan, niinkuin totesin, olen 4 kertaa käynyt ja en ole pettynyt.
 case close

Jimmy-setä:

--- Lainaus käyttäjältä: Makkonen - Lokakuu 23, 2021, 20:52:44 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Lokakuu 23, 2021, 17:21:18 ---Olin jo soittamassa hänelle, mutta tajusin kun katsoin ilmoitusta, että sama rekisteröity käyttäjä on tehnyt neljän thaikun ilmoitukset eri puolille Suomea. Epäilytti ja jätin soittamatta.

--- Lainaus päättyy ---

käänny ovelta, jos ei näytä samalta. Aikaisemmin nici oli Sasha, ja tuo Ayarak, on thaimaalainen "lempinimi" joka voi olla kellä vaan, niinkuin esim kiki, joka löytyy tre,joensuu ja mistähän vielä, kerran oli keravan tytöllä samoja kuvia kuin tällä rusan naisella, totesin, et oo sama ja tein uukkarit.
No jokainen tekee valinnan, niinkuin totesin, olen 4 kertaa käynyt ja en ole pettynyt.
 case close

--- Lainaus päättyy ---
Kelasin vain, että se Ayarak on rekisteröity käyttäjä, joka on tehnyt neljä tekstiltään hyvin samanlaista ilmoitusta thaikkumimmeille eri puolille Suomea. Siis uskon, että on sama mimmi kuin kuvissa, mutta veikkaan, että ei ole tehnyt itse ilmoitustaan...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta