Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hipposkylä  (Luettu 1792 kertaa)

Poissa Jake12

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Hipposkylä
« : Lokakuu 06, 2021, 14:23:57 »
Lueskelin vanhaa (4kk) juttua hipposkylän purkamisesta/remontoinnista. Haikee fiilis tuli vaikken vuosiin siellä ole pyöriny, mut sieltä kaikki aikanaan alkoi 😆 legendaarinen puutalo kapea portaikko ja yksiö minkä keittiössä polteltiin norttia hupakon kanssa ja odoteltiin että edellinen asiakas saa itsensä valmiiksi. 😂 Ei ollu liukuhihnaa se ku oli kaksi tyttöö...
Jo pihaan saapuessa tiesi ettei ole väärällä tontilla kun pihakeinun isännät kysyi, onko poika huoriin tulossa 😂😂 Oi niitä aikoja

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hipposkylä
« Vastaus #1 : Lokakuu 06, 2021, 15:43:02 »
Itse sain joskus suuseksiä siä keittiössä... :blowjob: Ja syy oli tosiaan se, että makkari oli varattu toisen tytön toimesta toiselle asiakkaalle. Tosin ennen aloitusta tilanne kerrottiin ja kysyttiin kelpaako keittiön sohva.  ::)
Kesken puuhastelun tytöt huutelivat naapurimaan kielellä toisillensa ja minua hoitanut neito jopa piipahti makkarissa kesken suihinoton. Palasi takaisin ja hoiti homman maaliin... ;D

Poissa Jake12

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hipposkylä
« Vastaus #2 : Lokakuu 06, 2021, 17:24:18 »
Toinen saman ajan legendaarinen luukku oli hervannassa, oisko ollut muroleenkatu? Siinä oli jo liukuhihna meininki, 30v itätyttö vastas puhelimeen allani maatessaan ja ilmoitti tule varttin päästä, olen silloin vapaa. Mielestäni olin käyttäny puolentunnin ajastani silloin 10min  😆😆 oli tytöllä kello joka ei kauaa tuntia pyyhkässy...