Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?  (Luettu 10045 kertaa)

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?
« Vastaus #40 : Syyskuu 05, 2023, 21:22:24 »
Eilen kyllä sanottiin ihanasti näin: "tuntuu siltä, että et halua multa vaan fyrkkaa vaan mua ihmisenä, todella kohdattu olo."
Helsingissä <3

Poissa vesa75

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?
« Vastaus #41 : Syyskuu 05, 2023, 22:35:46 »
Esileikki by Sannatar, Aamu ja MinivenusMinni
Herrasmies henkeen ja vereen

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?
« Vastaus #42 : Lokakuu 10, 2023, 15:33:56 »
Varmaan semmoinen hirmu vaatimaton kehu eräältä paljon seksi- ja hierontapalveluita käyttäneeltä että "sä oot vaan paras ja sulla on uniikki kosketus!" 😃❤️

Samaten mun läsnäolevaa, empaattista olemista on monesti kehuttu. Hirmuisen kiitollinen olo tulee semmoisesta. Jotta kiitos vain te ihanat, jotka itsenne tästä tunnistatte. 😘
Arvostan suuresti. ❤️

Mut koska vaatimattomuus on hyve, täytyy nyt todeta, että se mikä toimii yhdelle, ei välttämättä toimi toiselle. Vaan onhan se nyt mieltä lämmittävää ja huikean ihanaa, jos onnistuu ultimaalista nautintoa ja kohdatuksi tulemista antamaan toiselle. ❤️
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 10, 2023, 15:37:58 kirjoittanut Freyja »
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Peetu

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?
« Vastaus #43 : Lokakuu 10, 2023, 15:41:54 »
Varmaan semmoinen hirmu vaatimaton kehu eräältä paljon seksi- ja hierontapalveluita käyttäneeltä että "sä oot vaan paras ja sulla on uniikki kosketus!" 😃❤️

Samaten mun läsnäolevaa, empaattista olemista on monesti kehuttu. Hirmuisen kiitollinen olo tulee semmoisesta. Jotta kiitos vain te ihanat, jotka itsenne tästä tunnistatte. 😘
Arvostan suuresti. ❤️


Suomalaisen miehen on vaikea välillä sanoittaa tuntemuksiaa. Treenattu on ;) Onneksi olet hyvä aistimaan toisen fiilistä ja myös kiitollisuutta.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?
« Vastaus #44 : Lokakuu 10, 2023, 16:25:43 »
Varmaan semmoinen hirmu vaatimaton kehu eräältä paljon seksi- ja hierontapalveluita käyttäneeltä että "sä oot vaan paras ja sulla on uniikki kosketus!" 😃❤️

Samaten mun läsnäolevaa, empaattista olemista on monesti kehuttu. Hirmuisen kiitollinen olo tulee semmoisesta. Jotta kiitos vain te ihanat, jotka itsenne tästä tunnistatte. 😘
Arvostan suuresti. ❤️


Suomalaisen miehen on vaikea välillä sanoittaa tuntemuksiaa. Treenattu on ;) Onneksi olet hyvä aistimaan toisen fiilistä ja myös kiitollisuutta.

❤️
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa KaroliinaQ

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?
« Vastaus #45 : Huhtikuu 01, 2024, 19:14:04 »
Monenlaiset positiiviset palautteet kohottaa tunnelmaa ja asiakassuhdettakin. Kiva on ollut huomata, että asiakkaat kertovat toiveistaan ja antavat myös ammatillista palautetta.

Kaiken kaikkiaan palautetta tulee paljon erilaisista asioista, ei yksinomaan erotiikasta.

Parasta on tietysti se, että kun olen onnistunut palveluntuottajana ja kuulen/huomaan tämän. Kun asiakas tulee uudestaan. Kun asiakas viestittää/soittaa jälkeenpäin ja muistelee tapaamista tyytyväisenä.

Annan itse myös mielelläni kauniita sanoja asiakkailleni. Asiakkaat saattavat tuoda kukkia, roseviiniä, suklaata.
❤️PolyLove By Henrie H. ❤️