Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?  (Luettu 9948 kertaa)

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 767
  • ***** Huikea tyyppi
Toisen asiakkaille suunnatun vastaavan ketjun innoittamana kysymys palveluntarjoajille:

Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut? Entä miten iso merkitys asiakkaan kiitoksilla ja kehuilla on palveluntarjoajalle?

Ja tähän liittyen olisi mukava kuulla kommentteja, miten yleistä on saada asiakkailta kiitoksia ja kehuja session aikana tai heti lopetellessa, entä kuinka moni muistaa kiitellä jälkikäteen? Tulevatko kiitokset usein "yleisellä tasolla" vai jostain nimenomaisesta?
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?
« Vastaus #1 : Lokakuu 05, 2021, 00:16:32 »
Ei millään kyllä pysty sanomaan parasta tai mieleenpainuvinta. Ihan kaikista kun tulee aina tosi hyvä mieli kun saa asiakkaalta kiitokset tapaamisen aikana tai viestillä sen jälkeen :) Ehkä erityisesti uusilta asiakkailta kiitokset saa hymyn aikaiseksi, kuten ennestään tutuiltakin saadut.

Selvyyden vuoksi en todellakaan odota mitään kiitoksia jälkikäteen, ja lopulta aika harva niitä lähettelee, mut on ne kivoja saada :)   

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 767
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?
« Vastaus #2 : Lokakuu 13, 2021, 23:25:55 »
Kannanpa oman korteni kekoon, rohkaisemaan kokemusten jakamista tästä aiheesta...

Asiakaskunnan edustajana voin toki kertoa vain palveluntarjoajalta kuulemani kommentin asiaan, mutta muutamankin kerran palveluntarjoaja on vastannut kehuihini sanomalla, että tuo on paras kehu tai kiitos jonka olen saanut. Ja kaikilla näillä kerroilla kyse on ollut siitä, että olen esittänyt kehun ja kiitoksen hänen ammattitaidostaan. Olen kertonut jonkin nimenomaisen merkillepanemani asian, joka on osoittanut minulle, että hän on oma alansa ammattilainen ja että olen arvostanut hänen ammattitaitoaan.

Kaikki naiset tietysti tykkäävät, jos heitä kiitetään kauniiksi, ihanaksi, suloiseksi jne, mutta se tuntuu tekevän aina erityisen vaikutuksen ammattilais-palveluntarjoajaan, jos hänelle sanoo jotain, mikä osoittaa arvostusta ja kiitosta hänen ammattitaitoaan kohtaan. Jotain, mikä on saanut palveluntarjoajan tuntemaan, että hän on hyvä työssään ja että asiakas arvostaa häntä ammattilaisena ja hänen ammattitaitoaan. Ja tuntemaan, että asiakas kunnioittaa häntä hänen ammattitaitonsa vuoksi. Voisin kuvitella, että palveluntarjoajasta tuntuu kivalta, jos asiaksa palaa hänen luokseen siksi, että hän on niin kaunis, mutta vielä paremmalta, jos asiakas kertoo palaavansa siksi, että on saanut niin hyvää pro-tason ammattimaista palvelua. Ja kun se tuntuu ammattilaisesta kivalta, palvelu usein paranee vielä entisestään, koska juuri ammattitaitoa koskevat kehut vain kirittävät ammattilaista vielä parempiin suorituksiin.

Tämä tosin pitää paikkansa kaikilla aloilla - jokaisella alalla ammattilainen saa mielihyvää, jos hänen ammattitaitoaan arvostetaan. Tässä lajissa sellaisen arvostuksen osoittaminen taas lienee harvinaisempaa ja siksi sitäkin tykätympää.

Mitä palveluntarjoajat sanotte, onko tässä ajatuksessa perää?
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?
« Vastaus #3 : Lokakuu 14, 2021, 08:16:24 »
Kyllä aivan kaikenlaiset jälkeenpäin tulleet kiitosviestit lämmittävät tämmöisen mummohuoran mieltä. :)
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?
« Vastaus #4 : Lokakuu 14, 2021, 10:15:01 »
Kun asiakas on lähdössä maksamatta.  :inlove:

Poissa Netta

  • Hero Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 628
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?
« Vastaus #5 : Lokakuu 14, 2021, 11:01:53 »
Onhan noita kehuja ja kiitoksia jälkikäteen sadellut, mutta ei oo kukaan tainnut koskaan kehua ammattitaitoa (ymmärrettävästi 🙄😅🙈).

Viime aikoina mieltä ovat erityisesti lämmittäneet esim. nämä palautteet:
- Kauhea ikävä kosketustasi ja ...
- Oi mikä ihana ilta!
- mä tosi paljon tykkään sun ... ja siitä miltä sä tunnut

Vähän sensuroin, mutta siltikin tuntui ehkä vähän epäsopivalta laittaa tänne julkisesti. Sori niille, jotka tunnistaa omansa 🙈
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?
« Vastaus #6 : Lokakuu 14, 2021, 16:29:22 »
Kyllä aivan kaikenlaiset jälkeenpäin tulleet kiitosviestit lämmittävät tämmöisen mummohuoran mieltä. :)

En juuri koskaan kiittele tai lähetä viestejä jälkeen päin, maksettu aika meni jo. Kiitoksille ja kehuille kyllä olisi paikkansa useastikin ja muutaman kerran olen laittanut kun oikein leijun höyryissä ja tuntui, että jäi sanomatta tapaamisella. Ehkä se yksi kiitos ei sitten ole vielä liikaa?

Kun asiakas on lähdössä maksamatta.  :inlove:

Näinkin on pari kertaa käynyt kun pää oikein sekaisin tapaamisen lopussa😬🙈
#maksuseksionihanaa

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6777
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?
« Vastaus #7 : Lokakuu 15, 2021, 00:23:41 »
Tämä tosin pitää paikkansa kaikilla aloilla - jokaisella alalla ammattilainen saa mielihyvää, jos hänen ammattitaitoaan arvostetaan. Tässä lajissa sellaisen arvostuksen osoittaminen taas lienee harvinaisempaa ja siksi sitäkin tykätympää.

Täytyy myöntää, että itse olin asiakkaana aikaisemmin vähän huono kehumaan ketään tai ainakaan lähettämään viestejä jälkikäteen. Eikö suomalaisen mentaliteettiin kuulu, ettei kehuja ja valituksia helpolla anneta?

Kuitenkin täytyy myöntää, että olen nykyään antanut hyvää palautetta, jos tapaaminen on onnistunut mielestäni oikein hyvin molemminpuolisesti. Itse komppaan tätä, että ehkä olisikin hyvä antaa suoraa rakentavaa ja positiivista palautetta enemmän suoraan pt:lle. Myöskin rakentavaa palautetta, jos jokin ei sillä kertaa natsannut. Jokaisella on oma elämä ja kaikki päivät eivät ole fiiliksestä tai elämäntapahtumista riippuen ole samanlaisia. Arvosteluja toki löytyy naapurisivuistoilta/täältä ja yleensähän suomalaisittain hiljaisuus tarkoittaa, että ei valittamista.

Toki tässäkin pitää käyttää maalaisjärkeä, eikä pommittaa turhilla viesteillä tai kehuilla.
Kehut kehuja ansainneille  :inlove: :inlove: :inlove:

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 28 )

Poissa Liliyana

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 141
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?
« Vastaus #8 : Lokakuu 15, 2021, 14:06:38 »
Miusta paras kehu asiakkaalt on se ko tulee aina vaa uuvellee tapaamaa :behind: Sekii lämmitti mieltä ko yks vakkari sano et innostu pikkuse plussailee miun ilmoo naapurissa :) Mie jo kerkesin ihmetellä et mist niit vihreit palleroit nyt tuoho tahtii pompsahtelee :D Nii ja yks asiakas antaa aina tippiä koska hyvä palvelu  :-*
Hutsuilee Lappeenrannassa <3

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?
« Vastaus #9 : Kesäkuu 19, 2022, 23:40:05 »
Mulla on ollut niin kertakaikkisen ihania asiakkaita, että kauniita sanoja olen saanut ottaa vastaan hyvin vuolaasti. ❤️💋

Ehkä huikeimpia ovat olleet ne palautteet, joissa henkilö on vielä vuorokauden jälkeenkin leijunut euforiapöllyissä tai kun joku on sanonut, ettei ole koskaan aiemmin kokenut mitään vastaavaa (positiivisessa merkityksessä 😅), mikä on toki melko surullistakin, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan... Tai kun vanhat asiakkaat ovat vallan ilahtuneita löytäessään minut uudelleen tauon jälkeen. ❤️

Varsin mieltä ylentävää on kuulla session tai hieronnan aikana "ihana nainen..!!!" tai se kun asiakas palaa uudestaan ja uudestaan.

Eräs ihana totesi minulle, että ilmoituksestani puuttuu yksi lause. Tai pikemminkin varoitus. "Aiheuttaa riippuvuutta." 😅

Tiedättekö mitä? Mä rakastan mun työtä. Mun töitä. Niitä kaikkia. ❤️
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 767
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?
« Vastaus #10 : Kesäkuu 20, 2022, 00:22:12 »
^ Kivasti kirjoitettu. Ja vahvistaa sitä käsitystä, että tälläkin alalla asiakkaan kehuilla on merkitystä asiakaspalvelijan hyvälle mielelle. Yleinen viisaus sanoo, että kaikki naiset tykkäävät, kun heitä kehutaan, eikä nainen hupakon roolissa ollessaankaan ole selvästikään ole poikkeus siitä. Ja oma asiakaskokemukseni on, että kehumalla ja kiittämällä palvelu on aina ollut parempaa.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?
« Vastaus #11 : Kesäkuu 20, 2022, 00:31:48 »
^ Kivasti kirjoitettu. Ja vahvistaa sitä käsitystä, että tälläkin alalla asiakkaan kehuilla on merkitystä asiakaspalvelijan hyvälle mielelle. Yleinen viisaus sanoo, että kaikki naiset tykkäävät, kun heitä kehutaan, eikä nainen hupakon roolissa ollessaankaan ole selvästikään ole poikkeus siitä. Ja oma asiakaskokemukseni on, että kehumalla ja kiittämällä palvelu on aina ollut parempaa.

Eikä pidä unohtaa miesten ja asiakkaiden kehumista! Kyllä hekin tykkäävät kivoja asioita kuulla ja yhtälailla se on heille tärkeää. ❤️

Hieman aiheen vierestä, mutta olin aikanaan parisuhteessa, jossa mies antoi kehuja kyllä sangen kitsaasti. Kyllähän se aika tavalla nakersi itsetuntoa. Kyllä nainen haluaa kuulla olevansa viehättävä ja haluttava. Ja toistaisin yhä, että kyllä vahvasti uskon sen olevan tärkeää myös miehille. Joku "no, kyllähän se sen tietää... Kerroin sen sille viime vuoden helmikuussa" on hiukan vahingollinen asenne. Mutta tämä meni nyt jo jonnekin aivan sivupoluille, eikä parisuhteita ja asiakassuhteita tietenkään voi verrata keskenään.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?
« Vastaus #12 : Kesäkuu 20, 2022, 01:09:33 »
Musta parhaimpia on olleet just noi, et "enpä oo kokenut tällaista koskaan ennen" ja "meni heittämällä parhaimpien kokemusten joukkoon". Yks ihanimmista on ollut "sun kanssa tuntee olonsa tosi nähdyksi". Hauskoja on ollut kans muutamia kertoja kuultu "oot paljon paremman näköinen kuin kuvissa"  ;D

Kiitokset on musta aina kivoja, mutta paras kiitos on todistaa nautintoa, mitä saa toiselle tuottaa. 
Helsingissä <3

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1174
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?
« Vastaus #13 : Kesäkuu 20, 2022, 21:23:28 »
Hauskoja on ollut kans muutamia kertoja kuultu "oot paljon paremman näköinen kuin kuvissa"  ;D

Nämä ovat siinä mielessä hassuja kommentteja, että niistähän voi kehun vastaanottaja ajatella, että ovatko ne kuvat sitten ihan paskoja. Mutta olen minä joskus itsekin sanonut hutsulle jotain samansuuntaista.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 586
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?
« Vastaus #14 : Huhtikuu 29, 2023, 17:37:20 »
Se on parasta kun asiakas tulee toistekin. Etenkin jos mulle itselle on edellisellä kerralla jäänyt fiilis ettei mennyt ihan putkeen ja jäin miettimään että viihtyiköhän hän mun kanssa.
Ihan kaikki kehut jää kyllä mieleen, myös ne kömpelösti tai hassusti muotoillut. Itse oon tosi huono kehumaan asiakasta sanoin, koitan sitten muilla tavoilla osoittaa arvostukseni ja joidenkin vakkareiden kohdalla jopa aidon kiintymyksen.
Nokialla

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?
« Vastaus #15 : Huhtikuu 29, 2023, 19:33:21 »
Tänään vakkarilta kuultu:
"Tykkään susta".


Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?
« Vastaus #16 : Huhtikuu 29, 2023, 20:00:21 »
Jahas, yläpuolinen väärässä topikissa.
Voi poistaa, kuten sit tämänkin.

Poissa Eerikamikaela

  • Full Member
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 143
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?
« Vastaus #17 : Huhtikuu 29, 2023, 21:14:34 »
Roolileikin päätteeksi kun on kehuttu heittäytymiskykyä. Tai jos asiakas kertoo aluksi olleensa tosi jännittynyt, mutta kokenut mun seurassa olevan helppoa rentoutua. Eli juuri noita ammatillisuuteen liittyviä juttuja! Tietysti kaikki kehut on aina ihania  :inlove:

Osa korostaa sanallisia kehuja heittämällä tippiä. Silloin tietää kehutun asian olleen juuri sille asiakkaalle merkityksellinen, ja tietysti tuntuu hyvältä kun tapaaminen on niin hyvin onnistunut.
Mammaloma, "tavattavissa" vain OnlyFansissa!

Poissa Savon Paroni

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?
« Vastaus #18 : Toukokuu 03, 2023, 12:29:02 »
Tiedättekö mitä? Mä rakastan mun työtä. Mun töitä. Niitä kaikkia. ❤️

Tiedätkö mitä? Molen saanut mahdollisuuden päästä erään ihanan rakkauden ammattilaisen palveltavaksi yhden ainoan kerran(!!)
Ja sekin kerta meni savolaisittain sanottuna 'turroomiseksi'..😄

Silti mieltäin lämmittää äärettömästi lukea tällaisia pirskahtelevan positiivisia ja lämpimiä kokemuksia, myös näin (noin) päin! Viimeinen kappale viestissäsi on kuin..kuin.. keväinen ruusu joka työntyy ruskeanharmaan routaisen maan raosta sädehtien ja hyvää mieltä tuottaen!🙈🥰
Ai että näille kokemuksille soisi näkyvyyttä paljon enemmän!

Nimittäin niitä ihmisiä, joille on uutinen se että kaikki ilolintuset EIVÄT duunaa ns. nagant ohimolla ja/tai huumeriippuvuutensa rahoittamiseksi - on paljon!
Niitä ihmisiä siis. Jotka luulee.

Se on oikeasti uusi asia monelle, että naiset harjoittaa kyseistä tointa yksinkertaisesti ansaitakseen, jotkut ehkä ajan kuluksi tai huvin vuoksi, eräs taasen särkynyttä itsetuntoa hoivatakseen. Jne. jne! You name it.

Sitten on tämä Freya & co. Jotkut JOPA NAUTTII ITSEKIN. Kyllä, elämme yhä yllättävänkin vanhoillisessa yhteiskunnassa. Sikäli hauskaa, koska olen itsekin monin tavoin konservatiivinen juippi, ja vieläpä persu..✌️ Ehkä mie olen vaan sorrettujen ja väärinymmärrettyjen puolella ja tämä on yksi räikeimmistä ihmisoikeusloukkauksista maassamme, vaikka kaiken kaikkiaan io- tilanne lienee yksi parhaista koko telluksella.

Freya presidentiksi!!😎
Hupsujen tuki Ry.

Poissa Miss Mischievous

  • Jr. Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 50
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?
« Vastaus #19 : Toukokuu 05, 2023, 06:21:38 »
En kyllä katso itseäni millään tasolla seksityön ammattilaiseksi, mutta tapaamisia on tullut tehtyä rahaa vastaan silloin tällöin :)

En odota kehuja tai kiitosta koskaan, mutta mieleenpainuvin tapaaminen tähän mennessä on ollut erään aivan ihanan vanhemman eläkeläismiehen kanssa, joka kertoi tapaamisen aikana säästäneensä rahaa vuoden pienestä eläkkeestään tavatakseen minut 30 min. verran.

Tämä herra oli aivan onnensa kukkuloilla joka minuutin ja nautti täysillä kun alkujännityksestä vähän päästiin! Hän lähetti vielä tapaamisen jälkeen minulle todella kauniin pitkän kiitosviestin, jossa kertoi kuinka hyvältä kaikki oli tuntunut ja miten kiihkeä hetkemme oli antanut hänelle uutta virtaa ja uskoa elämään. :inlove: :inlove:

Siinä hieman itsellä tuli sitten tippa linssiin..Kyseiselle herrasmiehelle on seuraavalle tapaamisellemme luvassa mukava 'eläkeläisalennus' :kiss: :inlove:
PK-seutu. Keikat Turku ja Tampere.
13.4 Silja Serenade risteily AnnaB:n kanssa.