Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Marina  (Luettu 7185 kertaa)

Poissa Tobbe

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Marina
« : Lokakuu 03, 2021, 17:11:54 »
Turussa majailee nainen nimeltään Marina, 36v ja jos kuvat ovat ovat aidot niin olis ihan mukavan näköinen gimma.

Löytyykö kokemuksia?


Poissa viragoman

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Marina
« Vastaus #1 : Lokakuu 21, 2021, 13:26:16 »
Terve, Olen käynyt Marinan luona useamman kerran, tosin viime käynnistä jo vuosi, tykkään hänestä kovasti! Hiljainen kaunis nainen, tykkää nuolemisesta ja sitä olen harrastanut.
Seksi muuten normaalit suikkari ja panemista, takaapäin on hyvät näkymät ja tissit minun mieleen reilut ja luomut. Siisti asunto ja puhtaat lakanat, käynnin jälkeen varmasti hikiset...suositus ainakin näin setämieheltä!

Poissa Amatööri

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Marina
« Vastaus #2 : Tammikuu 19, 2022, 14:34:36 »
Olin äskettäin Turussa käymässä ja piipahdin Marinan luona kylässä. Hiljainen kaunis nainen, tykkää nuolemisesta ja mukavasti pyöriin kun saa orgasmin.
Seksi muuten normaalit suikkari ja panemista, takaapäin on hyvät näkymät ja tissit minun mieleen reilut ja luomut. Siisti asunto ja puhtaat lakanat. Voisin mennä uudestaankin käymään.

Poissa Sullivan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 81
  • * Kelpo kaveri
Vs: Marina
« Vastaus #3 : Tammikuu 20, 2022, 13:24:23 »
Hmm, tässä on amatöörin rapsassa sama lause kuin edellisellä kirjoittajalla. Sama lause löytyy myös Thaikkuketjusta.

Laiska kirjoittaja vai huono mielikuvitus?  ;D
"I'll make you an offer you can't refuse" - Mario Puzo, Godfather

Poissa Veko

  • Full Member
  • Viestejä: 120
  • * Kelpo kaveri
Vs: Marina
« Vastaus #4 : Tammikuu 21, 2022, 15:20:17 »
Nyt on poijaat nainen mariina turussa, upeat rinnat just mistä pidän, sheivaus vain viiva nam ja vartalo kuin naisella pitää olla. Mahtavaa nuolemista naintia joka asennossa ei anaalia, sääli et on maksullinen nainen.

Poissa sinki

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Marina
« Vastaus #5 : Helmikuu 07, 2022, 17:06:50 »
Hiljainen, mutta suloinen nainen oli Marina ainakin kun häntä muutaman kerran kävin Turussa tapaamassa 8-10 vuotta sitten. Aina ystävällinen palveluasenne ja ihanat luomutissit. Muistaakseni otti vastaan tuolloin vuoroin Porissa ja vuoroin Turussa.

Sinki

Poissa Salamiäs

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Marina
« Vastaus #6 : Maaliskuu 26, 2022, 02:54:41 »
Ajattelin tuossa yksi päivä, että käyn koittamassa tissipanoa/käsihoitoa. Tissipanoa tämä ei ollut nähnytkään, ellei tarkota sitä että tökitään kullinnuppia vähän nänniin ja sitten kuivana vatkataan. Hetken jälkeen sentään vähän liukastettakin löytyi jostain laatikosta ja kutikin saatiin irtoamaan. Kasvoiltaan oikein nätti, normaali vartalo ja ihan hyvät tissit. Palveluasenne oli johonkin jäänyt, kylmän oloinen vastaanotto. Jäi vähän paska maku, vaikka pussit tyhjenikin.

Poissa Samuli

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Marina
« Vastaus #7 : Maaliskuu 26, 2022, 23:48:52 »
Pitkään ollut mielessä käydä hänen tyköönsä...ja uskallauduin jokin aika sitten..valitettavasti!
Aika sovittu ja aika sovittu hyvin ja paikka löytyi mukavasti. ..Vastaan otti miellyttävän  nätti Marina...Peseytymisen jälkeen pyysi jo makuulle ja hommat alkoivat välittömästi eli oli aikast vähä sanainen....
Hekumenian jälkeen hän oli jotenkin poissaoleva ja välittömästi hän pukeutui välittömästi ja alkoi keräämään kännykän latausjohtoja ynnä muuta sähköjohtoja lattialta ympäri huonetta ja alkoi tekemään keittiössä tiskaus asioita eli ei ollut asiakkaan kanssa ollenkaan vaikka sovittua aikaa oli paljon vielä jäljellä...hieman jäi tunne että oliko käyntini kuvattu?
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 26, 2022, 23:51:46 kirjoittanut Samuli »