Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?  (Luettu 18012 kertaa)

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1776
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #40 : Lokakuu 04, 2021, 06:52:12 »
tää on suo siellä vetelä täällä juttuja. jos lisääntyy ajatus että 45 min aika on se 1 laaki " 5min " jälkeen,

ulos turskat rupee kyselemään varttia tietty 3 osa hintaan. ja arvaa miten kovasti ne suuttuu kun ei nalli pala.

parempi versio on sanoa ok vedetään " röökit " 1 jälkeen hierotaan,saunotaan tms jos " 30min " tuntuu et vielä

lähtee kokeillaan.

kysyvälle vastataan

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #41 : Lokakuu 04, 2021, 11:00:32 »
Hyvää pohdintaa Venlalta, kokemus puhuu! :) Ja ihan samansuuntaiset huomiot mulla oman otannan perusteella...  :D

30min/1 kerta
45min/1 kerta
1h/vähän siinä ja siinä, enemmistö pystyy vain yhteen...mitä te tytöt tekisitte?
1,5h/2 kertaa
2h/2 kertaa
jne.

Miltäs kuulostaisi?  ;)

No kuulostaa just siltä, että näinhän se käytännössä menee. MUTTA. Sitten on ne harvat poikkeukset, ja tavallaan tuntuisi hassulta kieltää jotain heille luontaista siksi, että se on harvinaista.

Mä en ole seksityössä kohdannut ketään, joka varaa 30min ajan ja tulee siinä ajassa kahdesti, eikä aikaa venytetä. Lisäksi en itse ole mitenkään parhaimmillani, jos mulla on fiilis, että on hirveä kiire (tästä syystä mulla esim ei ole vartin aikoja, en vain tykkää tehdä, enkä ole hyvä sellaisessa).

Mehän duoissa sanotaan ihan suoraan, että 30min on yksi laukeaminen, muuten menee hosumiseksi (mutta koko aika käytössä). Muissa ajoissa ei ole rajoituksia. Yksin mulla ei ole mitään ehdottomia rajauksia ollenkaan, mutta kun aika loppuu, se loppuu, ja siksi en tee orgasmilupauksia mihinkään määrään.

Esim. 45min aikoja varaavissa taas on muutamia, joiden kanssa kaksi kertaa onnistuu helposti ja hyvällä fiiliksellä, enkä lähtisi sitä heiltä rajaamaan pois.

Ihan valtaosa tunninkin tapaamisista on kerran laukeavia. Mutta sitten on taas ihan muutama poikkeus, jotka ovat saaneet tunnissa vaikka 4-5 kertaa ja edelleen - miksipä sitä heiltä kieltää...

Tosi oleellinen pointti myös Milenalla:
Ja muistetaanhan että seksi ei ole orgasmikeskeistä, saa tulla vaikka vaan nautiskelemaan  :blowjob:

On valtavasti hyviä tapaamisia, joissa ei ole laukeamisia ollenkaan. Ja mun kokemuksen mukaan varmimmin menee metsään, jos siitä orgasmista tehdään ainoa tarkoitus ja päämäärä. Sitten jos se ei "onnistu" asiakkaalle jää pahimmillaan vain huono fiilis koko tapaamisesta, ja "epäonnistuminen" koetaan jotenkin häpeällisenä, tai sitten vaihtoehtoisesti kiukutellaan tytölle, joka "epäonnistui" tai ei joustanut ajassa, vaikka "ihan kohta" olisi tullut.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2437
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #42 : Lokakuu 04, 2021, 11:14:51 »
Itselleni laukeamisrakoitukset ovat jokseenkin merkityksettömiä. Toinen kerta vaatii sen verran aikaa, ettei sellaisen ostaminen huoralta ole taloudellisesti järkevää.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #43 : Lokakuu 04, 2021, 11:26:34 »
Mä oon just toi asiakas, joka varaa tunnin koska se on houkuttelevimmin hinnoitettu yleensä ja sit mietin kahta tulemista pää kuumana. Ja yleensä ei aika riitä ja sit tahtoo vähän harmittaa. En oikein tiedä, miten pääsisi eroon tosta €/laukeaminen ajattelusta.

45 minuutissa en oo kyllä koskaan kuvitellut tulevani kun kerran, tosin kerran on käynyt niin että 30 min oli tarpeeksi kahteen kertaan mikä hämmästytti kyllä molemmat osapuolet ihan täysin :D Tunti ja 2 kertaa on mulla noin 40% todennäköisyys.

Poissa Verkkosukka Neiti

  • Hero Member
  • Viestejä: 667
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #44 : Lokakuu 04, 2021, 11:36:19 »
Hyvää pohdintaa Venlalta, kokemus puhuu! :) Ja ihan samansuuntaiset huomiot mulla oman otannan perusteella...  :D

30min/1 kerta
45min/1 kerta
1h/vähän siinä ja siinä, enemmistö pystyy vain yhteen...mitä te tytöt tekisitte?
1,5h/2 kertaa
2h/2 kertaa
jne.

Miltäs kuulostaisi?  ;)

No kuulostaa just siltä, että näinhän se käytännössä menee. MUTTA. Sitten on ne harvat poikkeukset, ja tavallaan tuntuisi hassulta kieltää jotain heille luontaista siksi, että se on harvinaista.

Mä en ole seksityössä kohdannut ketään, joka varaa 30min ajan ja tulee siinä ajassa kahdesti, eikä aikaa venytetä. Lisäksi en itse ole mitenkään parhaimmillani, jos mulla on fiilis, että on hirveä kiire (tästä syystä mulla esim ei ole vartin aikoja, en vain tykkää tehdä, enkä ole hyvä sellaisessa).

Mehän duoissa sanotaan ihan suoraan, että 30min on yksi laukeaminen, muuten menee hosumiseksi (mutta koko aika käytössä). Muissa ajoissa ei ole rajoituksia. Yksin mulla ei ole mitään ehdottomia rajauksia ollenkaan, mutta kun aika loppuu, se loppuu, ja siksi en tee orgasmilupauksia mihinkään määrään.

Esim. 45min aikoja varaavissa taas on muutamia, joiden kanssa kaksi kertaa onnistuu helposti ja hyvällä fiiliksellä, enkä lähtisi sitä heiltä rajaamaan pois.

Ihan valtaosa tunninkin tapaamisista on kerran laukeavia. Mutta sitten on taas ihan muutama poikkeus, jotka ovat saaneet tunnissa vaikka 4-5 kertaa ja edelleen - miksipä sitä heiltä kieltää...

Tosi oleellinen pointti myös Milenalla:
Ja muistetaanhan että seksi ei ole orgasmikeskeistä, saa tulla vaikka vaan nautiskelemaan  :blowjob:

On valtavasti hyviä tapaamisia, joissa ei ole laukeamisia ollenkaan. Ja mun kokemuksen mukaan varmimmin menee metsään, jos siitä orgasmista tehdään ainoa tarkoitus ja päämäärä. Sitten jos se ei "onnistu" asiakkaalle jää pahimmillaan vain huono fiilis koko tapaamisesta, ja "epäonnistuminen" koetaan jotenkin häpeällisenä, tai sitten vaihtoehtoisesti kiukutellaan tytölle, joka "epäonnistui" tai ei joustanut ajassa, vaikka "ihan kohta" olisi tullut.



" Mä en ole seksityössä kohdannut ketään, joka varaa 30min ajan ja tulee siinä ajassa kahdesti, eikä aikaa venytetä. Lisäksi en itse ole mitenkään parhaimmillani, jos mulla on fiilis, että on hirveä kiire (tästä syystä mulla esim ei ole vartin aikoja, en vain tykkää tehdä, enkä ole hyvä sellaisessa). "

Ilonan pointti osuu naulankantaan ja siksi mulla on 30 min tapaamisissa rajoitus 1 krt. Tapaamisesta jää molemmin puolin parempi fiilis kun lähtökohtaisesti ei ole suoritusperusteisesti kiire. Pidemmillä tapaamisilla laukeamisrajoituksia ei ole ja fiilispohjalta voidaan katsoa halutaanko ja kyetäänkö uusintaan.

Useimmat asiakkaat kyllä tuntevat rajoitteensa ja tuntikin voi olla monelle haaste toiseen kierrokseen. Sitten on näitä jotka uskovat pystyvänsä touhuamaan koko puolituntisen ja on palvelutarjoajan syy kun ei seiso.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1776
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #45 : Lokakuu 04, 2021, 11:36:46 »
On valtavasti hyviä tapaamisia, joissa ei ole laukeamisia ollenkaan. Ja mun kokemuksen mukaan varmimmin menee metsään, jos siitä orgasmista tehdään ainoa tarkoitus ja päämäärä. Sitten jos se ei "onnistu" asiakkaalle jää pahimmillaan vain huono fiilis koko tapaamisesta, ja "epäonnistuminen" koetaan jotenkin häpeällisenä, tai sitten vaihtoehtoisesti kiukutellaan tytölle, joka "epäonnistui" tai ei joustanut ajassa, vaikka "ihan kohta" olisi tullut.

Viisaita sanoja joskus olen sivunnut nuoren "pojan " traumaa, jos tunnin vääntää otsakurtussa eikä onnistu

voi tulla loppuelämän traumat. ps tiedän että jopa yllättävän moni ei ota nuoria.
kysyvälle vastataan

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #46 : Lokakuu 04, 2021, 11:40:29 »
Niin 30, 45 ja 60 min aikojen suhteen sanon että aika on käytettävissä, mutta se_ei_veny. Jos 5 min ennen ajan loppumista (sisäinen kelloni näillä kilometreillä) ei laukea, saa kiihotus jäädä odottamaan uroksen illansuun tyydytystuokiota.

Kyse on niin suuresta yksilöllisestä, herkästä, tapauskohtaisesta, henkilökemiallisesta, ajankohdasta, mielenvireestä, ravintotilanteesta ja odotuksista  riippuvaisesta asiasta, että ei koskaan tiedä. Joskus ei laukea ollenkaan, joskus laukeaa. Joskus on tuskaista halua laueta, joskus helppoa kuin heinänteko. Joskus tunnissa kolme kertaa (terkkuja Vaasaan).

Hinnoittelussani käytän optiota. Maksaa tunnin, mutta jos puolikas riittää, palautan 50 €. Jos maksaa anaalista, mutta ei sitä sitten haluakaan, palautan 30 € (edellyttäen että sitä ei edes yritetty).

Joustamalla se liikennekin sujuu.

PS Ainoa josta en jousta, on seksi suojattuna ja puhelu julkisella numerolla.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #47 : Lokakuu 04, 2021, 11:42:37 »
Leidipalvelu.  :inlove:

Upea, minulle ennenkuulumaton ilmaisu.   :drinking:

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #48 : Lokakuu 04, 2021, 11:44:20 »
^ nämä onkin räätälöityjä pakettimatkoja. sen saa mistä on maksanut, vaikka
olisi kuinka viriili ja kivaa. voipi se "työväline" olla poissa pelistä
seuraavalta, jos se yksi liika revittelee... ;D

Tarkoitatko että pimpsloora kuluu rakastelusta? Ei, ei se kulu siitä, vaan tosiaan jos joku ”revittelee”, mutta eihän yksikään hutsu anna turskan sitä tehdä?

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #49 : Lokakuu 04, 2021, 11:57:16 »
Hyvää pohdintaa Venlalta, kokemus puhuu! :) Ja ihan samansuuntaiset huomiot mulla oman otannan perusteella...  :D

30min/1 kerta
45min/1 kerta
1h/vähän siinä ja siinä, enemmistö pystyy vain yhteen...mitä te tytöt tekisitte?
1,5h/2 kertaa
2h/2 kertaa
jne.

Miltäs kuulostaisi?  ;)

No kuulostaa just siltä, että näinhän se käytännössä menee. MUTTA. Sitten on ne harvat poikkeukset, ja tavallaan tuntuisi hassulta kieltää jotain heille luontaista siksi, että se on harvinaista.

Mä en ole seksityössä kohdannut ketään, joka varaa 30min ajan ja tulee siinä ajassa kahdesti, eikä aikaa venytetä. Lisäksi en itse ole mitenkään parhaimmillani, jos mulla on fiilis, että on hirveä kiire (tästä syystä mulla esim ei ole vartin aikoja, en vain tykkää tehdä, enkä ole hyvä sellaisessa).

Mehän duoissa sanotaan ihan suoraan, että 30min on yksi laukeaminen, muuten menee hosumiseksi (mutta koko aika käytössä). Muissa ajoissa ei ole rajoituksia. Yksin mulla ei ole mitään ehdottomia rajauksia ollenkaan, mutta kun aika loppuu, se loppuu, ja siksi en tee orgasmilupauksia mihinkään määrään.

Esim. 45min aikoja varaavissa taas on muutamia, joiden kanssa kaksi kertaa onnistuu helposti ja hyvällä fiiliksellä, enkä lähtisi sitä heiltä rajaamaan pois.

Ihan valtaosa tunninkin tapaamisista on kerran laukeavia. Mutta sitten on taas ihan muutama poikkeus, jotka ovat saaneet tunnissa vaikka 4-5 kertaa ja edelleen - miksipä sitä heiltä kieltää...

Tosi oleellinen pointti myös Milenalla:
Ja muistetaanhan että seksi ei ole orgasmikeskeistä, saa tulla vaikka vaan nautiskelemaan  :blowjob:

On valtavasti hyviä tapaamisia, joissa ei ole laukeamisia ollenkaan. Ja mun kokemuksen mukaan varmimmin menee metsään, jos siitä orgasmista tehdään ainoa tarkoitus ja päämäärä. Sitten jos se ei "onnistu" asiakkaalle jää pahimmillaan vain huono fiilis koko tapaamisesta, ja "epäonnistuminen" koetaan jotenkin häpeällisenä, tai sitten vaihtoehtoisesti kiukutellaan tytölle, joka "epäonnistui" tai ei joustanut ajassa, vaikka "ihan kohta" olisi tullut.

Itse tulen yleensä helpostikin kaksi kertaa 30min ajalla, mutta valitettavasti harva pt nykyään tätä vaihtoehtoa tarjoaa.
Siksi varaankin melkein aina 15min ajan ja jos olisi tarjolla 10min aikoja niin ottaisin sellaisen.
Huono puoli noissa 15min ajoissa on se että niihin yleensä kuuluu suppeampi palvelu valikoima, ja niiden varaaminen on jotenkin noloa.

Puolen tunnin aika on silloin mahdollista ottaa jos on mahdollisuus runkata pari kertaa juuri ennen pt tapaamista jolloin laukeaminen kestää kauemmin, silloin toki miinus puolena on se että tapaamisessa ei ole samaa kiimaista fiilistä kun juuri sitä ennen on jo lauennut.
45min ajan ottamista joskus harkinnut, mutta niiden hinta on yleensä jo aivan liikaa.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5154
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #50 : Lokakuu 04, 2021, 11:57:22 »
Mulla ei ole myöskään laukeamisrajoja, mutta toivoisin että asiakkaat olisi realistisia. Eli 30min ja 2 laukeamista, höystettynä gfe:llä, nuolemisella, hempeilyllä yms ei vaan oikein meinaa olla mahdollista. Jos tahtoo lyhyessä ajassa useamman laukeamisen niin tahtoisin tietää sen etukäteen, mä tykkään edetä rauhassa muutoin. Jos tahtotila on useampi laukeaminen, on pakko vähän "hötkyillä" ja hoitaa eka alta pois nopeasti, jotta pääsee yrittämään toista.

Ja tämä sitten jää jokaisen pokan päätettäväksi. Ottaisiko vähän pidemmän ja rauhallisemman nautinnon vai nopeaa ja vähän mekaanisempaa toimintaa useamman laukeamisen saamiseksi. Kaikki kun ei ole mahdollista 😊


Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #51 : Lokakuu 04, 2021, 12:01:23 »
Nyt täytyy sanoa tuohon turbovaiheen lataukseen että seksi on kahden kauppaa, pitää kommunikoida ja ilmaista vaikka että ”imisitkö rauhallisemmin” tai ”multa meinaa tulla” ” en halua tulla vielä” tms. Tapoja on monia! Koska niin on kullejakin  :inlove:

Tämä totisinta totta. Usein kysynkin, jos on ollut puhetta laukeamiskerroista, että miten haluat edetä.

Milena jatkat:

Vessassa käymisestä; mulla on tapana peseytyä h e t i aktin loputtua jotta mun työterveys säilyy. Naisille suositellaan että aina seksin jälkeen pissalle ja pesu joten olisiko tässä syy miksi pt katoaa vessaan. Keittiöön katoamista en osaa selittää kyllä  :boozing: jos jano iskee niin kyllä usein yhdessä ollaan asiakkaan kanssa lasilliset vettä/kivennäisvettä mitä mulla usein myös on tarjolla juotu.


Missä tällaista suositellaan? Mietin vaan että jos olisin aikoinaan esim 6 asiakkaan päivärytmillä pessyt - siis en vaan huuhtoutunut - intiimialuettani, niin siinä olisi ollut luonnolliset bakteerit helisemässä ja iso riski iho-oireille. Nykyäänkään, huomattavasti harvemmalla asiakasfrekvenssillä teen vain huuhtelun. Enkä ole koskaan edes unta nähnyt siitä että poistaisin vessaan kesken asiakkaan maksaman ajan!

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #52 : Lokakuu 04, 2021, 12:02:13 »
Oma kokemus on, että ne, jotka kysyvät, saako 30min tulla kaksi kertaa, yrittävät järjestelmällisesti venyttää aikaa 35-45minsaan sillä varjolla, että toinen laukeaminen "on luvattu". Ja tästä syystä suhtaudun aika nihkeästi näihin.

Kuitenkin, riippumatta siitä, millä minuutilla se laukeaminen tapahtuu, koko sovittu aika on käytössä. Ja jos sovitussa ajassa ehtii tulla vaikka kymmenen kertaa, niin mikäpä siinä, se on ihan yhtä ok, kuin jos pidemmällä ajalla joku tulee vain kerran, niin sitte loppuaika vietetään muulla asiakkaan toivomalla tavalla (tai toiveiden mukaan yritetään pitkittää se yksi tuleminen - tämä toki vaatii kommunikaatiota, kuten Milenakin yllä kirjoitti).

Juuri näin.

Poissa Vieras0336

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #53 : Lokakuu 04, 2021, 12:10:51 »
En ole koskaan venyttänyt käyntiä tahallani. 30min kaks varvia onnistunu ihan hyvin, eikä oo ees ollu kiirettä. Ku ollu vaa hyvä ja seksikäs pt jolla asenne kohdillaa. Höpö, höpö. Ja tämä koskee siis ulkkareita koska käyn vain heillä, en käy kotimaisilla.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #54 : Lokakuu 04, 2021, 12:17:24 »

Mikä piti aikaisemmin jo huomioida, on että eihän tapaaminen suinkaan lopu laukeamiseen jos koko aika on käytettävissä. Jos ilmossa lukee yksi laukeaminen eikä ole GFE mainintaa, niin se yleensä toki tarkoittaa että laukeamisen jälkeen on poistuttava, Tavallaan, eikös se ole koodi siihen tässä skenessä. Mutta koko aika käytettävissä on koko aika käytettävissä laukeamisen jälkeenkin. Se on sitten vaan jotain muuta kuin seksiä.

Tämä on kyllä ylivaativaa koodikiletä asiakkaiden suuntaan, että jos tarjolla on yksi orgasmi, täytyy sen jälkeen poistua, jos ei ole GFE-merkintää..
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 04, 2021, 12:21:35 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #55 : Lokakuu 04, 2021, 12:58:28 »

2 varvia puoleen tuntiin on kyllä letkeän hauskan kiimainen kokemus ja kyllä siihen ihan hyvin GFE:n silittelyt sun muut mahtuu ilman mitään yliaikaa. Toki pitää tiedostaa omat rajat, mulla laukeamisten lukumäärään vaikuttaa pään sisäiset asiat hyvin paljon.

Ylipäätään kun puhutaan ajasta niin kommentoin vielä sen verran että puoli tuntia on mulle liian lyhyt aika saada niitä muistoja jotka vielä kuukausienkin jälkeen nostaa hymyn huulille ja ihokarvat hörölleen😍
Amator

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1776
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #56 : Lokakuu 04, 2021, 13:31:52 »
hiukan huumoria mutta saa varastaa idean. noista suomipojan lyhyistä ajoista tuli mieleen, mitäs jos olisikin

minuutti liksa 3.5e  laskettu pyöreästi 200e tuntihinnalla.  jaa tulin 5 minuutissa 17.50e  no pidä 20e.

ei taitaisi pt puolella herättää hirveää intoa =)
kysyvälle vastataan

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 144
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #57 : Lokakuu 04, 2021, 14:18:05 »
Veloitan ajasta, eli en laske laukeamisia. Mulla on kuitenkin selvä sääntö sen suhteen, että aika loppuu ajan tultua täyteen, oli se toinen tai kolmas kierros vielä kesken tai ei.

Omat kokemukseni ovat samankaltaisia kollegoiden kanssa tuosta, että harvemmin puolessa tunnissa ehtii useampaa kertaa. Turhan usein tulee vain suorituspaineita kummallekin, jos laadun sijaan tuijotetaan pelkästään määrää. Ja seksin, jos minkä, tulisi olla vapaata suorituspaineista ja kaikista muistakin henkisistä rajoitteista. Onneksi kuitenkin suurin osa asiakkaista on järkeviä ja tiedostaa realiteetit. Moni myös toteaa tyytyväisenä ekan kerran olleen sen verran hyvä, etteivät jaksa edes ajatella toista kierrosta ;D

Jokaisella palveluntarjoajalla on itsemäärisoikeus palveluihinsa, joten jos tekee mieli laittaa laukeamisrajoituksia, niin siitä vaan :)

Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #58 : Lokakuu 04, 2021, 14:36:37 »
Valmistautuminen lyhyeen tai pitkään tapaamiseen kestää aika lailla yhtä kauan, joten siinä hinnoittelun pohja.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #59 : Lokakuu 04, 2021, 14:55:26 »
Omalla kohdallani ajattelen, ettei ole minun tehtävä miettiä eikä laskea kuinka monta kertaa kukakin haluaa laueta maksamansa ajan puitteissa. Tuollaiset laakirajoitteet vaan tuo lisäpaineita asiakkaalle ja koko tapaamiseen. Maksaja päättää, miten haluaa ajan käyttää. Joskus joo voi jäädä kesken, kun aika loppuu, mutta ollaan vaan sovittu, että jatketaan seuraavalla kerralla. Tai jos asiakkaalla on lähtiessä vielä valmis seisokki, niin yksi vaihto-ehtohan on mennä pimputtamaan tuon alakerran Lissun ovikelloa  ;D