Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?  (Luettu 18039 kertaa)

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2440
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #140 : Lokakuu 05, 2021, 10:26:01 »
Jossain oli vitsi kahdesta jäärästä, joista ratakisko fiksumpana taipuu.

Poissa Monsieur Helsinki

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #141 : Lokakuu 05, 2021, 18:27:35 »
Palataanpa alkuperäiseen aiheeseen. Suomipoika85 kirjoitti hyvin siitä, miten laukeamisten rajoittaminen aiheuttaa paineita ja lopputapaaminen menee hukkaan. Olen täysin samaa mieltä. Minä käyn tapaamassa vain "tyttöystäviä", joiden kanssa voi laukeamisen jälkeen jatkaa nuolemista, suutelua ja halaamista. En missään tapauksessa suostu tapaamisiin, joissa viiden minuutin päästä tapahtuneen laukeamisen jälkeen heitetään pihalle tai vain keskustellaan loppuaika täydellä hinnalla.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #142 : Lokakuu 05, 2021, 18:53:02 »
...tai vain keskustellaan loppuaika täydellä hinnalla.

Kukko suuhun, niin loppuu se höpinä. Minulla kyllä on niin sairaat höpinät, että niiden osalta veloitan 10 % extraa  :laught:

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #143 : Lokakuu 05, 2021, 18:53:26 »
Muutama ulkkari on hoputtanut vaikka aikaa olisi jäljellä. Siitä opin että valitsen sellaiset mimmit jotka myyvät ns, aikaa. Huoralla on oikeus rajoittaa orkkuja ja taitaa suurimmalla osalla lukea ilmoituksessa. Itseäni kiinnostaa se kohta jossa lukee - koko aika on käytettävissäsi.

Onhan se raskasta lukea muna kourassa yli minuutin ilmoitus!
Why so fragile?

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #144 : Lokakuu 05, 2021, 20:36:49 »
Niin kiinnostaa enimmäkseen ainakin jonkinlainen illuusio siitä, että ks seksipartneri haluaa viettää sen ajan minun kanssani. Eikä niin että on kaikensorttisia esteitä ja lisämaksuja.

Ja ylipäänsä se että vaikka nyt lähtökohtaisesti noilla omilla ajoilla ja paalun määrällä tapaamiset kulminoituvat jonkinsuuntaiseen edgetykseen tai ainakin tavoitteluun siitä, että se laukeaminen tapahtuu siellä viimeisellä vartilla ekan kerran. Niin se, että mun ei tarvitse ressata siitä että jos se alkulämmittelyjen suikkari tai kiusoittelu käsin tms onkin jotenkin taivaallinen kokemus just sillä kertaa, että jos lasti lentää taivaisiin 7,5min kohdalla niin neitokainen sanoo että oho aika paukku, mitäs sitten tehtäisiin, tai haluutko nuolla mua? Niin se on se juttu.

Olen onnistunut onneksi valitsemaan pt:t hyvin yleisesti. :inlove:

Poissa HilpeeJii

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #145 : Lokakuu 05, 2021, 20:50:36 »
Öh...voi että. Kaikella rakkaudella, suosittelen lukemaan, jos ette ole lukeneet ehkä kaikkaien aikojen parasta sarjakuvaa: Asterix ja riidankylväjä. Minä olen kai keskustelun aloittajana nyt sitten tuo riidankylväjä. Huokaus...

Yritänpä nyt täydentää/korjata tuota aikaisempaa yhteenvetoani:

- Siinä missä miehet kokevat näitä pikaorgasmi – ulos tapauksia, palveluntarjoajille ongelmana ovat asiakkaat, jotka eivät kunnioita sopimusta tai eivät siihen kiihkossaan pysty. Oletan, ja saan sen kuvan, että kumpaankin kategoriaan kuuluvat ongelmatapaukset ovat pieni vähemmistö. Eikös täydellisessä maailmassa, jos pt kilauttaa kelloa ajan päättyessä ja pyytää pistämään pilit pussiin, ei sinä pitäisi olla nokan koputtamista asiakkaalla yhtään sen enempää kuin pt:lllä asiakkaan halutessa nauttia koko ajasta, josta on maksanut.   
- Realismia olisi hyvä olla. Jos miettii tuota laukeamiskysymystä tai on vaikeuksia jättää homma kesken, ei varata niitä 30 minuutin aikoja. Turha olettaa, ja väärin ajatella, että maksamalla 30 minuuttia, voi saada alennettuun hintaan enemmän.   
- Realismia lienee myös, että kysymys on melko teoreettinen. Harvemmin miehet ilotulitusta järjestävät.   
- Vessaan katoaminen on ihan normaalia, kun sotketaan (eikös se koske asiakastakin!?) – selittämättä ja määräämättömäksi ajaksi katoaminen taas useimmiten ei. Ehkä tuo minne katoaa ei tässä ollut olennaista.
- Turbovaihteella – yritän mukautua ryhmän rempseään tapaan ilmaista asioita – todellakin  voi olla hyvin mieluinen puolensa ja rauhallisempaa menoa voi aina pyytää, jos alkaa paineistaa liikaa. Mutta tuota väkisin kiirehtimistä, pyynnöistä välittämättä, esiintyy. 

Ja komppaan yliedellisiä kommentteja:
Miehen nautintoelin ei toimi kuin kello, ja jokainen päivä ja hetki/kokemus voi olla erilainen. Tästä helposti aiheutuu suorituspaineita (puhumattakaan siitä, että se ei toimi ollenkaan).
Kyseisen nautintoelimen toiminnasta riippuvaisista asioista maksaminen on mielestäni puhdasta lottoamista, eli siis melko hölmöä ottaen huomioon että melkein aina häviää. Nautiskelu sen sijaan....
Kiitos teille, jotka ymmärrätte!

Poissa Monsieur Helsinki

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #146 : Lokakuu 05, 2021, 21:17:22 »
Tärkeintä on se, mitä saa laukeamisen jälkeen sovitun ajan sisällä - seksiä vai ei.

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #147 : Lokakuu 06, 2021, 07:49:09 »
Tuota pelkoa siitä että asiakas yrittäisi venyttää tapaamista yli ajalle en oikeen ymmärrä.

Ei kai nyt kukaan tekisi näin?

Vai oletteko usein törmännyt vaikka tilanteeseen jossa asiakas ostaa ravintolasta hampurilaisen ja sen syötyään alkaa vaatia samaan hintaan toista hampurilaista?

Eihän tuommosta nyt vaan tehdä.
Asiakas ostaa palvelun/ajan/tuotteen josta on sovittu. Jos tämän lisäksi haluaa vielä jotakin muuta/lisää aikaa, niin siitä pitää maksaa lisää.
Ihan yksinkertaista kaupan käyntiä.

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 133
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #148 : Lokakuu 06, 2021, 09:31:07 »
Mulla on ollut joskus laukeamisrajoitus. Johtuen siitä, että yleensä se toinen laukeaminen on sitten sellaista hikipisarat otsalta sinkoilevaa pakkojyystämistä, jolla ei ole nautinnon kanssa mitään tekemistä. Pakko panna, kun siitä kerran on maksanut ajatuksella. Ei ole minun pilde niin teflonia, että kestäisi. Eri asia, jos se toinen kuti lähtee yhtä vaivattomasti, kuin ensimmäinen.

Nykyisellään tuota ”ongelmaa” ei enää ole, kun asiakkaiden ikärakenne vanhenee samaa vauhtia, kuin itsekin. Varttuneemmille on yleensä muut asiat tärkeämpiä, kuin laukeamisten määrä.

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #149 : Lokakuu 06, 2021, 21:10:07 »
Mulla on ollut joskus laukeamisrajoitus. Johtuen siitä, että yleensä se toinen laukeaminen on sitten sellaista hikipisarat otsalta sinkoilevaa pakkojyystämistä, jolla ei ole nautinnon kanssa mitään tekemistä. Pakko panna, kun siitä kerran on maksanut ajatuksella. Ei ole minun pilde niin teflonia, että kestäisi. Eri asia, jos se toinen kuti lähtee yhtä vaivattomasti, kuin ensimmäinen.

Nykyisellään tuota ”ongelmaa” ei enää ole, kun asiakkaiden ikärakenne vanhenee samaa vauhtia, kuin itsekin. Varttuneemmille on yleensä muut asiat tärkeämpiä, kuin laukeamisten määrä.

 :behind: :kiss: :inlove: ;)

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #150 : Syyskuu 21, 2022, 16:20:00 »
Hyvää pohdintaa Venlalta, kokemus puhuu! :) Ja ihan samansuuntaiset huomiot mulla oman otannan perusteella...  :D

30min/1 kerta
45min/1 kerta
1h/vähän siinä ja siinä, enemmistö pystyy vain yhteen...mitä te tytöt tekisitte?
1,5h/2 kertaa
2h/2 kertaa
jne.

Miltäs kuulostaisi?  ;)

No kuulostaa just siltä, että näinhän se käytännössä menee. MUTTA. Sitten on ne harvat poikkeukset, ja tavallaan tuntuisi hassulta kieltää jotain heille luontaista siksi, että se on harvinaista.

Mä en ole seksityössä kohdannut ketään, joka varaa 30min ajan ja tulee siinä ajassa kahdesti, eikä aikaa venytetä. Lisäksi en itse ole mitenkään parhaimmillani, jos mulla on fiilis, että on hirveä kiire (tästä syystä mulla esim ei ole vartin aikoja, en vain tykkää tehdä, enkä ole hyvä sellaisessa).

Mehän duoissa sanotaan ihan suoraan, että 30min on yksi laukeaminen, muuten menee hosumiseksi (mutta koko aika käytössä). Muissa ajoissa ei ole rajoituksia. Yksin mulla ei ole mitään ehdottomia rajauksia ollenkaan, mutta kun aika loppuu, se loppuu, ja siksi en tee orgasmilupauksia mihinkään määrään.

Esim. 45min aikoja varaavissa taas on muutamia, joiden kanssa kaksi kertaa onnistuu helposti ja hyvällä fiiliksellä, enkä lähtisi sitä heiltä rajaamaan pois.

Ihan valtaosa tunninkin tapaamisista on kerran laukeavia. Mutta sitten on taas ihan muutama poikkeus, jotka ovat saaneet tunnissa vaikka 4-5 kertaa ja edelleen - miksipä sitä heiltä kieltää...

Tosi oleellinen pointti myös Milenalla:
Ja muistetaanhan että seksi ei ole orgasmikeskeistä, saa tulla vaikka vaan nautiskelemaan  :blowjob:

On valtavasti hyviä tapaamisia, joissa ei ole laukeamisia ollenkaan. Ja mun kokemuksen mukaan varmimmin menee metsään, jos siitä orgasmista tehdään ainoa tarkoitus ja päämäärä. Sitten jos se ei "onnistu" asiakkaalle jää pahimmillaan vain huono fiilis koko tapaamisesta, ja "epäonnistuminen" koetaan jotenkin häpeällisenä, tai sitten vaihtoehtoisesti kiukutellaan tytölle, joka "epäonnistui" tai ei joustanut ajassa, vaikka "ihan kohta" olisi tullut.

Minulla kävi hiljattain ihastuttava herrasmies joka otti puoli tuntia, tuli kolmasti ennen kuin 25 minuuttia oli kulunut. Varmisti vielä tapaamisen aluksi että eihän ollut mitään rajoituksia. Kerroin että ainoastaan aika. Minä tervehdin tällaista viriiliyttä ilolla 🥰🥰. Mikä minä olen sanomaan ei 😅

Nämä rajoitukset ovat ihmetyttäneet minua kovasti, ja varsinkin RE:n puolella niihin olen vain törmännyt. Ajastahan maksetaan.. Mutta siis ilmeisesti historian painolastia lähinnä.
 
Your part-time lover 💕

Poissa Vieras1477

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #151 : Syyskuu 21, 2022, 17:18:22 »
Eipä ole tullut mieleenkään, että potkisin asiakkaan ulos laukeamisen jälkeen 😄 ei, siinä vaiheessa jään silittelemään, suukottelemaan, kehumaan ihanasta läheisyydestä. Vartin ajalla saa tulla kerran, kun muuten menee säätämiseksi, muuten en rajoita tulemisia kun mun ajasta asiakas maksaa, eikä suorituksista. Joku on joskus kysynyt saako orgasmitakuun, mutta en ota vastuuta kenenkään muun laukeamisista. Jos asiakas ei erikseen pyydä toista kierrosta vaikka puolen tunnin/tunnin ajalla, oletan että hän haluaa käyttää loppuajan halailuun ja jutteluun, mutta varmistan aina tämän kysymällä mitä kaikkea herkullista asiakas haluaisi vielä minun tekevän 😘

Pissalla ja pesulla käyn joka asiakkaan jälkeen, tietysti. Kun sekin näytti tähän ketjuun kuuluvan.

Poissa Kielimies

  • Jr. Member
  • Viestejä: 88
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #152 : Syyskuu 22, 2022, 21:15:31 »
Joskus laukean kerran tunnissa ja joskus kolmesti.Aina otan tunnin ajan.