Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksikäs narttu kotkassa  (Luettu 6880 kertaa)

Poissa Ev87

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Seksikäs narttu kotkassa
« : Lokakuu 01, 2021, 14:37:27 »
Ilmoitus naapurissa. Jos joku on käynyt niin arvostaisin tietoa, millainen kokemus?
Muistelen, että sama ilmoitus on ollut joskus muutama vuosi sitten myös aktiivinen.

Poissa Ev87

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksikäs narttu kotkassa
« Vastaus #1 : Marraskuu 03, 2021, 10:56:25 »
Eiks kellään oo kokemusta tästä?

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksikäs narttu kotkassa
« Vastaus #2 : Marraskuu 03, 2021, 10:59:09 »
Jos noin kiinnostaa niin käy nyt hyvä ihminen ITSE paikanpäällä katsomassa vielä kun ilmoitus on äläkä vaan kysele.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Ev87

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksikäs narttu kotkassa
« Vastaus #3 : Marraskuu 03, 2021, 14:42:28 »
Olisin jo käyny mut ei tahdo saada tavoitettua. Aluks kyllä sain ja vaikutti ihan lupaavalta mut sillo ei aikataulut natsannu.

Poissa Seppe_

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksikäs narttu kotkassa
« Vastaus #4 : Marraskuu 04, 2021, 19:16:54 »
Olin joskus aiemmin menossa tarkistamaan. Sovittiin hinta puhelimessa, käskettiin soittamaan kun olen lähellä osoitteen saamiseksi, mutta sovittu taksa ei enää sitten pitänytkään. Tästä pettyneenä käänsin nokan kohti seuraavaa seikkailua. Ehkä parempi näin, jollei kerran sovitut asiat pidä niin en usko, että olisi paikanpäällä pitänyt mitkään muutkaan lupaukset.

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 151
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksikäs narttu kotkassa
« Vastaus #5 : Marraskuu 28, 2021, 01:56:40 »
Olin joskus aiemmin menossa tarkistamaan. Sovittiin hinta puhelimessa, käskettiin soittamaan kun olen lähellä osoitteen saamiseksi, mutta sovittu taksa ei enää sitten pitänytkään. Tästä pettyneenä käänsin nokan kohti seuraavaa seikkailua. Ehkä parempi näin, jollei kerran sovitut asiat pidä niin en usko, että olisi paikanpäällä pitänyt mitkään muutkaan lupaukset.

Tämä yksi huonoista kokemuksista viime aikoina, näihin liittyen kirjoitin tonne maksullinen seksi-osioon myös kokemuksia "sika säkissä ostamisesta".

Onneksi sain suurimman osan rahoista siis takaisin kun päätin kääntyä kannoillani takaisin ulos. Tämä siis sen jälkeen kun olin jo maksanut ja tullut makkariin missä huomasin ettei meikä nyt pysty hommiin erinäisistä itsestä riippumattomista syistä...

Joku vähemmän nirso voi varmaan tykätä, mutta jos itse maksan seksistä niin odotan myös rahoilleni vastinetta.


Poissa ana952

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksikäs narttu kotkassa
« Vastaus #6 : Marraskuu 28, 2021, 09:50:48 »
Itsekin tuota ilmoitusta katsellut ja harkinnut käyntiä. Haluatko hieman tarkemmin avata mikä meni metsään tai mitä on vastassa vs. ilmo niin ei muiden tarvitse käydä sika&säkki kaupoilla myös pettymässä. Makuja on monia joten tarkempi arvio kiinnostaa.

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 151
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksikäs narttu kotkassa
« Vastaus #7 : Marraskuu 29, 2021, 00:58:03 »
No sovittiin daamin kanssa, etten lähde dissailemaan hänen bisneksiä kun kuulemma kuitenkin on tyytyväisiä asiakkaita yms.

Lyhyesti voisin sanoa;
-kuvat vanhoja mut ehkä samasta ihmisestä?
- vatsaröllykkä - itse oon aika sporttinen ja jos maksan seurasta niin valitettavasti ei  oo mun makuun.
- kaikki muu kommunikointi eli yhteinen sävel tai kemia ei natsannut tällä kertaa.

Käy tsekkaas jos vaikka sulle sopiva mut ei mulle natsannut ja suositus että älä tuhlaa aikaa turhaan.

Poissa K0tkankolli

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksikäs narttu kotkassa
« Vastaus #8 : Maaliskuu 11, 2022, 12:06:56 »
Aika mahtavat rintavarustukset on kyllä palveluntarjoajalla ainakin naapurin kuvien perusteella. Onko mitään tietoa hintaluokasta? Voisiko maksaa ruplilla?

Poissa wilpertti

  • Full Member
  • Viestejä: 121
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksikäs narttu kotkassa
« Vastaus #9 : Maaliskuu 13, 2022, 11:36:53 »
Harhakirjaus
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 13, 2022, 11:39:25 kirjoittanut wilpertti »