Onnittelut JämeräpartainenInsinööri!
Uutiset:

AnniAuringonkukka

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Mun mielestä Saitilla pitäisi olla erityispalkinto niille, kenen nelinuneroiset tulee täyteen kaikesta muusta paitsi olohuoneen ja kaatopaikan aiheista.
Täsmälleen samaa mieltä. On ihan eri juttu kirjoittaa vaikka sitä sinun pillukioski-blogia ja novelleja, kuin tykittää viestiä siitä, mitä juo juuri nyt.
Mun mielestä Saitilla pitäisi olla erityispalkinto niille, kenen nelinuneroiset tulee täyteen kaikesta muusta paitsi olohuoneen ja kaatopaikan aiheista.
Täsmälleen samaa mieltä. On ihan eri juttu kirjoittaa vaikka sitä sinun pillukioski-blogia ja novelleja, kuin tykittää viestiä siitä, mitä juo juuri nyt.
Tuskinpa kovin moni antaa mainetta siitä että "jee joit bisseä WOOOOOO"
mattssonni

Rakastajien aatelia
Tuskinpa kovin moni antaa mainetta siitä että "jee joit bisseä WOOOOOO"
AnniAuringonkukka

mattssonni

Rakastajien aatelia
Meikämarsupilamin lukutaito se näköjään huononee päivä päivältä. Taitaisi olla unien paikka.

JämeräpartainenInsinööri

Nauttii muiden arvostusta

Prophat

Kapu

Foorumihierarkian huipulla

RobertLey

Foorumihierarkian huipulla
. - Kapun hengessä; Juhannuksen kunniaksi kahveen sekaan vähän Kirkasta 🥃🥃👍
- Veikkaan, että Kaverilla on tällä hetkellä muutakin syytä Tyytyväisyyteen 👍.
Prophat

#91 is closing in 
Cece

AnniAuringonkukka