Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Onnittelut!

<< < (868/869) > >>

ThomasDundee:
^ Sekin riippuu siitä kuka mainetta antaa. Maineen antovoima on sitä suurempi, mitä enemmän maineen antajalla on vihreitä palleroita. Mä laitoin sulle äsken mainetta, ja luultavasti sun pisteet nousi 3:lla. Jos mainetta antaa joku, jolla on 9 vihreää palleroa, niin sun mainepisteet kasvaa 5:llä.

samuel:

--- Lainaus käyttäjältä: ThomasDundee - tänään kello 16:56:47 ---^ Sekin riippuu siitä kuka mainetta antaa. Maineen antovoima on sitä suurempi, mitä enemmän maineen antajalla on vihreitä palleroita. Mä laitoin sulle äsken mainetta, ja luultavasti sun pisteet nousi 3:lla. Jos mainetta antaa joku, jolla on 9 vihreää palleroa, niin sun mainepisteet kasvaa 5:llä.

--- Lainaus päättyy ---

No näköjään. Kiitokset.

Kielitieteilijä:
Kyybelille ja Panicille 🌹🌹🌹

MariaEnkeli:

--- Lainaus käyttäjältä: samuel - tänään kello 21:37:59 ---
--- Lainaus käyttäjältä: ThomasDundee - tänään kello 16:56:47 ---^ Sekin riippuu siitä kuka mainetta antaa. Maineen antovoima on sitä suurempi, mitä enemmän maineen antajalla on vihreitä palleroita. Mä laitoin sulle äsken mainetta, ja luultavasti sun pisteet nousi 3:lla. Jos mainetta antaa joku, jolla on 9 vihreää palleroa, niin sun mainepisteet kasvaa 5:llä.

--- Lainaus päättyy ---

No näköjään. Kiitokset.

--- Lainaus päättyy ---

Kannattaa liehitellä mua 😁  :kiss:

Noodelidude:
^ Annas horo vähän palluraa. Vihreänä kiitos.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta