Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: ELLlE, varokaa tätä tyttöä  (Luettu 16768 kertaa)

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 479
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: ELLlE, varokaa tätä tyttöä
« Vastaus #20 : Joulukuu 17, 2021, 16:31:23 »
Joo kello kilahti jossai siin 40min kohilla, mut mä luulen, että se on osittain senkin takia, kun tää Ellie oli jotenkin niin 'syvällä pelissä' itsekin siin tilanteessa, että ehkä hänen pitää muistuttaa, että nyt ollaan työajalla :D . Tuon kellon jälkeen, ei tullu mitään hoputusta mihinkään, vaan vähän siinä viel touhuiltiin ja sit suihkuun ja pihalle höpinöiden saattelemana.

Elliellä on aika huono näkö eikä koko hikistä toimitusta pysty vetämään lasit päässä, joten tarvitsee äänimerkit. Ja on muutenkin niin syvällä seksin päädyssä, ettei siinä hurmiossa aina tajua, että seuraava asiakas raapii jo ovea.

Siitä huolimatta, että homma on hallinnassa mm. äänimerkein ja vaikka ovi käy, ei missään vaiheessa tosiaan anna ymmärtää, että olisi kiire jonnekin. Siinä pitää melkein itse pitää huoli, että neljän minuutin kohdalla kääntää kytkimen yhteentoista, kolmen minuutin kohdalla antaa roiskua, vaikka neito kuinka läpisisi poskia ja pyytäisi jatkamaan ravia, kahden minuutin kohdalla antaa kylmän suihkun punaisena hehkuvalle mulkunpuolikkaalle, yhden minuutin kohdalla vetää kalsarit napaan ja nollan kohdalla onkin jo käytävässä tukka märkänä, moikkaamassa metelistä herännyttä naapuria. Ensi kerralla sitten pidempi aika. :)

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6925
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: ELLlE, varokaa tätä tyttöä
« Vastaus #21 : Huhtikuu 06, 2022, 22:17:37 »
Kävin moikkaamassa Ell(l)ietä uudemman kerran ja ihmettelemässä, että oliko edellinen tapaaminen todella niin hyvä kuin miltä se jälkikäteen tuntui.

Eipä ollut oikeastaan mikään muuttunut, tai no keli oli kerrassan kauhea  :whipping:

Suikkari on huippu syväkurkkulaatua, eri asennot onnistuu hienosti, palveluasenne on kohdillaan ja itse näyttäisi todella tykkäävän siitä mitä tekee. Tykkää suudella paljon, itse asiassa mielestäni on siinä(kin) todella hyvä. Kuvat on aitoja, kroppa kunnossa ja puhuu selkeää englantia.

Toki, jos hakee isoja plosia, niin silloin Ellie ei ole oikea valinta.

Mutta kummasti takaisin päin lähtiessä sää ei haitannut ollenkaan  :kiss: :inlove:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 41 )