Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: ELLlE, varokaa tätä tyttöä  (Luettu 16716 kertaa)

Poissa Pexi5

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
ELLlE, varokaa tätä tyttöä
« : Syyskuu 29, 2021, 17:12:51 »
Minulla oli tunnin aika. Kaikki meni hyvin ensimmäisen puolikkaan ajan. Sitten tyttö alkoi pelaamaan aikaa, kävi keittiössä pariin kertaan ja viipyi aina turhan kauan.
Kello pirahti 40 min kohdalla ja aika oli kuulemma siinä. Sanoin että ei voi olla. Hän sanoi että ei jaksa enää. Minä siihen että mitä?
Sitten hän pimahti täysin ja heitti rahani lattialle ja käski häipyä. Otin rahat ja rupesin pukemaan ja samaan aikaan hän soitti poliisille ja valehteli että olin vienyt kaikki hänen rahansa ja alkoi kuvaamaan minua. Poistuin niin nopeasti kuin pääsin.
Hänellä on päässä vikaa, varokaa.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: ELLlE, varokaa tätä tyttöä
« Vastaus #1 : Syyskuu 29, 2021, 17:21:24 »
Onko tää toi Hollannin Ellie, kuka ilmoittelee RE:n puolella?
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa messemies

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: ELLlE, varokaa tätä tyttöä
« Vastaus #2 : Syyskuu 29, 2021, 17:49:47 »
Ettei vika vaan olisi turskassa itsessään. Ellie saanut RE:ssä hyviä arvosteluita, ja aloittaja on myös kritisoinut Teoa josta taas itselläni on hyvät kokemukset. Peiliin katsomisen paikka?

Poissa Sheer72

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: ELLlE, varokaa tätä tyttöä
« Vastaus #3 : Syyskuu 29, 2021, 18:19:57 »
Hämmentävää.
Minulla oli tänään aivan mahtava tapaaminen Ellien kanssa. Hän oli ystävällinen ja läsnä koko ajan, todella hyvällä asenteella siis. Parasta ehkä pariin vuoteen! Ehkä ylibuukkasi ja väsähti?

Poissa Pexi5

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Vs: ELLlE, varokaa tätä tyttöä
« Vastaus #4 : Syyskuu 29, 2021, 19:11:59 »
Juuri se RE:n hollannin Ellie. Se mitä kirjoitin on totta joka sana. En sen hyvän alun jälkeen olisi ikinä uskonut mihin asia voi kääntyä mutta näin vain kävi.

Menkää vaan kokeilemaan onneanne.

Muistakaa haistella myös tytön pitkää tukkaa. Tai kyllä siitä se erikoinen tuoksu pöllähtää haistelemattakin. Enempää en ota kantaa mille se tuoksui, shamppoo se ei ollut.

Session alkupuolella myös minä ajattelin että ompa hyvä tyttö. Nuolemisestanikin tyttö vielä kehui että amazing.

Päässä vikaa tai pää muuten sekaisin, ei muita vaihtoehtoja.

Ja koska täällä on aina joku joka ei ole ollut paikalla mutta tietää asiat aina paremmin, niin tuskin viitsin enää täällä kokemuksia jakaa.

Poissa Vieras0233

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: ELLlE, varokaa tätä tyttöä
« Vastaus #5 : Syyskuu 29, 2021, 21:50:42 »
Itse asiaa tuntematta ja ottamatta kantaa siihen, niin kommentit ja arvioinnithan ovat jokaisen omia tuntemuksia. Ja kukin voi itse päätellä  mikä on se oikea ja osaa suodattaa ääripäät.  Arvosteluista yleisellä tasolla, olen huomannut, että osa on selkeästi ”maksettuja” (parittaja tai vastaava) ja osa kilpasiskojen mustamaalauksia. Osa taas provoja. Pitää osata lukea rivien välistä tai sitten ostohousut jalkaan ja mennä katsomaan itse, mikä on homman nimi..

Poissa Jukkizzz

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: ELLlE, varokaa tätä tyttöä
« Vastaus #6 : Syyskuu 30, 2021, 09:06:22 »
Saa vältellä Ellietä ken tykkää, mut mun treffit oli parasta vuosiin. Ei noin kivaa plikkaa oo tullu vastaan pitkään aikaan, ei Elizabethin jäkeen. Nyt on todellinen GFE kyseessä!
Jo ensikerralla oviaukosta astuessa suoraan lämmin halaus? Kuinka moni muu näin tekee? Pitkät suutelut ja esileikit ilman kiireen häivää. 30 ssovittu, 40 meni, tuntui tunnilta.
Tuli mun paras vakimimmi kyl "laakista" :D

Poissa Vieras0380

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: ELLlE, varokaa tätä tyttöä
« Vastaus #7 : Syyskuu 30, 2021, 10:25:10 »
Minulle teki oharit, sovittiin aamulla klo09 tapaaminen, osoitetta ei sen jälkeen tullut eikä vastaillut viesteihin. Suksikoon vittuun koko ämmä minun puolestani.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: ELLlE, varokaa tätä tyttöä
« Vastaus #8 : Syyskuu 30, 2021, 13:48:41 »
Jo ensikerralla oviaukosta astuessa suoraan lämmin halaus? Kuinka moni muu näin tekee?
öööbout 90% tapaamistani huorista, sillä erolla että osa on KUNNON HOROJA - respect - ja halaa heti hymyssä suin kun ojennan setelit.
Why so fragile?

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2634
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: ELLlE, varokaa tätä tyttöä
« Vastaus #9 : Syyskuu 30, 2021, 14:00:46 »
^
Ja jotkut jopa hyökkää heti pussailemaan :D
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: ELLlE, varokaa tätä tyttöä
« Vastaus #10 : Syyskuu 30, 2021, 14:20:44 »
^ Arvaa vaa hävettääks myöntää kuinka ihanalta se tuntuu. Voi perkele sentään!
Nyt ostan ihana jogurttia ja vaihdan leiriä.

Kiitti vaan. Maine meni!
Why so fragile?

Poissa Vieras0380

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: ELLlE, varokaa tätä tyttöä
« Vastaus #11 : Lokakuu 03, 2021, 17:26:11 »
Mainittakoon että Ellie myöhemmin pahoitteli minulle pommiin nukkumistaan, niin päätin kiukusta selvittyäni antaa hänelle toisen mahdollisuuden. Ja olihan se aivan ihana tyttö. Varmasti menen tapaamaan uudestaan, mutta aamuaikaa en aio enää ehdottaa.

Poissa MightyFinn

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: ELLlE, varokaa tätä tyttöä
« Vastaus #12 : Marraskuu 02, 2021, 12:31:01 »
Joo-o! Eipä oo Elliessä mitään varottavaa, ainakaan oman kokemuksen pohjalta. Jos hän vaan tarpeeks usein käy Turgus, niin mun ei tartte enää muilla käydäkkään. Onks Nokian vesijohtovedet sekottunu Tampesterin puolel, ku noin heikkoo on? En tiiä. Mut aivan huippu tyty on. Joo kello kilahti jossai siin 40min kohilla, mut mä luulen, että se on osittain senkin takia, kun tää Ellie oli jotenkin niin 'syvällä pelissä' itsekin siin tilanteessa, että ehkä hänen pitää muistuttaa, että nyt ollaan työajalla :D . Tuon kellon jälkeen, ei tullu mitään hoputusta mihinkään, vaan vähän siinä viel touhuiltiin ja sit suihkuun ja pihalle höpinöiden saattelemana.

Niiiin ja mulla kans siirsi alun 9 sovittua aikaa 9:30, mutta tää siirto tapahtu jo edellisenä päivänä, kun hommista sovittiin, eli ei tullu itelle minään shokkina. Taitaa olla aamu-uninen tyty kyseessä ja hyvähän se on omaa rytmiään seurata :D

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: ELLlE, varokaa tätä tyttöä
« Vastaus #13 : Marraskuu 07, 2021, 12:41:49 »
Ja koska täällä on aina joku joka ei ole ollut paikalla mutta tietää asiat aina paremmin, niin tuskin viitsin enää täällä kokemuksia jakaa.

Näin se menee. Esitit oman version, jonka jälkeen tuli useampia vasta vetoja, joilla oli erilainen kokemus. Näin se homma parhaimmillaan toimii :headbang:
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: ELLlE, varokaa tätä tyttöä
« Vastaus #14 : Marraskuu 07, 2021, 13:11:46 »
Joo-o! Eipä oo Elliessä mitään varottavaa, ainakaan oman kokemuksen pohjalta. Jos hän vaan tarpeeks usein käy Turgus, niin mun ei tartte enää muilla käydäkkään. Onks Nokian vesijohtovedet sekottunu Tampesterin puolel, ku noin heikkoo on? En tiiä. Mut aivan huippu tyty on. Joo kello kilahti jossai siin 40min kohilla, mut mä luulen, että se on osittain senkin takia, kun tää Ellie oli jotenkin niin 'syvällä pelissä' itsekin siin tilanteessa, että ehkä hänen pitää muistuttaa, että nyt ollaan työajalla :D . Tuon kellon jälkeen, ei tullu mitään hoputusta mihinkään, vaan vähän siinä viel touhuiltiin ja sit suihkuun ja pihalle höpinöiden saattelemana.

Niiiin ja mulla kans siirsi alun 9 sovittua aikaa 9:30, mutta tää siirto tapahtu jo edellisenä päivänä, kun hommista sovittiin, eli ei tullu itelle minään shokkina. Taitaa olla aamu-uninen tyty kyseessä ja hyvähän se on omaa rytmiään seurata :D

Varasit 60min ajan ja kello alkoi hälyttämään jo 40min kohdalla.
Ymmärsinkö oikein?

Poissa MightyFinn

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: ELLlE, varokaa tätä tyttöä
« Vastaus #15 : Marraskuu 29, 2021, 00:17:49 »
Joo-o! Eipä oo Elliessä mitään varottavaa, ainakaan oman kokemuksen pohjalta. Jos hän vaan tarpeeks usein käy Turgus, niin mun ei tartte enää muilla käydäkkään. Onks Nokian vesijohtovedet sekottunu Tampesterin puolel, ku noin heikkoo on? En tiiä. Mut aivan huippu tyty on. Joo kello kilahti jossai siin 40min kohilla, mut mä luulen, että se on osittain senkin takia, kun tää Ellie oli jotenkin niin 'syvällä pelissä' itsekin siin tilanteessa, että ehkä hänen pitää muistuttaa, että nyt ollaan työajalla :D . Tuon kellon jälkeen, ei tullu mitään hoputusta mihinkään, vaan vähän siinä viel touhuiltiin ja sit suihkuun ja pihalle höpinöiden saattelemana.

Niiiin ja mulla kans siirsi alun 9 sovittua aikaa 9:30, mutta tää siirto tapahtu jo edellisenä päivänä, kun hommista sovittiin, eli ei tullu itelle minään shokkina. Taitaa olla aamu-uninen tyty kyseessä ja hyvähän se on omaa rytmiään seurata :D

Varasit 60min ajan ja kello alkoi hälyttämään jo 40min kohdalla.
Ymmärsinkö oikein?

Juu jossain siin kohtaa se tais kilahtaa, mutta ei se aiheuttanut tilanteeseen mitään muutosta. Ei hoputusta pois sängyltä, ei mitään. Varmaan 5min ennen ajan päättymistä hän hienovaraisesti eleillään kertoi, että pojan ois aika painua suihkun kautta jatkamaan päivää :D

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: ELLlE, varokaa tätä tyttöä
« Vastaus #16 : Marraskuu 29, 2021, 00:23:41 »
Joo-o! Eipä oo Elliessä mitään varottavaa, ainakaan oman kokemuksen pohjalta. Jos hän vaan tarpeeks usein käy Turgus, niin mun ei tartte enää muilla käydäkkään. Onks Nokian vesijohtovedet sekottunu Tampesterin puolel, ku noin heikkoo on? En tiiä. Mut aivan huippu tyty on. Joo kello kilahti jossai siin 40min kohilla, mut mä luulen, että se on osittain senkin takia, kun tää Ellie oli jotenkin niin 'syvällä pelissä' itsekin siin tilanteessa, että ehkä hänen pitää muistuttaa, että nyt ollaan työajalla :D . Tuon kellon jälkeen, ei tullu mitään hoputusta mihinkään, vaan vähän siinä viel touhuiltiin ja sit suihkuun ja pihalle höpinöiden saattelemana.

Niiiin ja mulla kans siirsi alun 9 sovittua aikaa 9:30, mutta tää siirto tapahtu jo edellisenä päivänä, kun hommista sovittiin, eli ei tullu itelle minään shokkina. Taitaa olla aamu-uninen tyty kyseessä ja hyvähän se on omaa rytmiään seurata :D

Varasit 60min ajan ja kello alkoi hälyttämään jo 40min kohdalla.
Ymmärsinkö oikein?
Varmaan 5min ennen ajan päättymistä hän hienovaraisesti eleillään kertoi, että pojan ois aika painua suihkun kautta jatkamaan päivää :D
Jos 5min ennen ajan päättymistä olet vielä pillun päällä, niin tämä on ihan ymmärrettävää. Maksamasi aika EI tarkoita panemisaikaa, vaan maksamasi aika esim 60min klo 13-14 tarkoittaa että viimeistään klo 14.00 poistut asunnosta. Ihan sama oletko pannut vai katsonut Emmerdalea.
Why so fragile?

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6827
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: ELLlE, varokaa tätä tyttöä
« Vastaus #17 : Marraskuu 29, 2021, 01:00:40 »
Itse voisin mennä todellakin tapaamaan Ellietä uudestaan, ei ollut mitään moitteen sijaa, eikä kelloa tuijoteltu missään vaiheessa eikä mikään pirissyt.

Kuvat aitoja, iloinen, nätti misu, pienet luomut rinnat, aktiivinen, suutelee hemmetin hyvin, asenne kohdillaan.

Itseltä vahva suositus - ainakin minun tapaamisessa kaikki toimi hienosti  :inlove:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa Runk-Kari

  • Full Member
  • Viestejä: 124
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: ELLlE, varokaa tätä tyttöä
« Vastaus #18 : Joulukuu 08, 2021, 20:28:42 »
Aika vähän tulee enää ulkkareilla käytyä,
mutta tänään kävin testaamassa ylistetyn Ellien.
Ja täytyy sanoa, että huh huh.
Ymmärrän kyllä ylistäjiä. Huikea GFE-kokemus, yksi parhaista.
Ja on tätä hommaa nyt sentään aika monta vuotta tullut harrastettua.

Viettelevä tyttö, joka suuteli kunnolla.
Asutoive ei toteutunut, mutta se unohtui aika nopeasti.
Vehje on toiminut vaihtelevasti viime aikoina mutta nyt oli kyllä kovin erektio kuukausiin.
Ellie otti kalun suuhun kahvaa myöten ja pannakin sai ihan kunnolla.
Ilmeisesti kaikkien kanssa kemiat eivät ole aivan kohdanneet.
Menkää ja pankaa, mutta älkää olko kusipäitä.
Ei sillä että kenenkään PT:n kanssa tarvitsisi olla kusipää.

Pahoittelut jälkiliukkailleni tulleelle turskalle siitä,
että meni vähän yliajalle kun Ellie oli juttutuulella.

Poissa JohnnyWalker

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: ELLlE, varokaa tätä tyttöä
« Vastaus #19 : Joulukuu 09, 2021, 18:29:10 »
Itse olen käynyt myös tapaamassa kyseistä neitokaista, ja pelkkää hyvää sanottavaa, erittäin intohimoista seksiä, jotenkin sellainen astetta tuhmempi gfe-kokemus. Persoonana miellyttävä, ja nauravainen.
Englanti sujuu loistavasti, ja juttua riittää.