Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sormettajat, viilatkaa kyntenne!  (Luettu 10549 kertaa)

Poissa Vieras0228

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sormettajat, viilatkaa kyntenne!
« Vastaus #20 : Marraskuu 15, 2021, 11:53:16 »
Viilataan viilataan, piseroon kun on hankala laastaria laittaa

Poissa MightyFinn

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sormettajat, viilatkaa kyntenne!
« Vastaus #21 : Marraskuu 15, 2021, 23:18:13 »
Kyl sitä vaan edelleen jaksaa yllättyä, kuinka perus asioista täytyy meitä muistuttaa...
Itellä kynsien ympäristöt usein niin heikossa hapessa, että ihan automaattisesti pysyn poissa 'paikoista', mutta kyllä sitä helvetti soikoon silti tulee ne kynnet leikattua  :D

Poissa Dry_martini

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sormettajat, viilatkaa kyntenne!
« Vastaus #22 : Helmikuu 15, 2023, 18:08:29 »
Ajattelin tehdä avauksen tästä kohdallani usein toistuvasta ongelmasta: rakastan sormettamista, mutta tosi usein se ei pokan terävien kynsien takia tunnu miellyttävältä, ja pahimmillaan koko homma täytyy kieltää ja käskeä käyttämään vaan leluja. Eli jos tykkäät sormettaa palveluntarjoajaa, suosittelen että leikkaat ennen tapaamista kynnet SEKÄ viilaat niiden leikattujen kynsien terävät reunat  :-*

Onko mulla vaan tosi herkkä pillu, vai ootteko muut törmänneet samaan? Miten turska suhtaudut jos pt käskee kesken tapaamisen viilaamaan kynnet tai olemaan tunkematta sormia sisälle?

Sormettamisesta nauttivan asiakkaan kuuluu ottaa käsihygienia ja kynnet huomioon. Niin kuin muukin itsensä hygienia. Samoin reiältä toiselle ei "hypitä lennosta". Nämä pitäisi olla kyllä jokaisen itseään kunnioittavan turskan perus juttuja. Eihä sitä palveluntarjoajassakaan hyväksyisi puutteita hygieniassa, vai mitä?

Toisaalta, jos sormettamisesta on etukäteen puhetta niin voisi olla hyvä myös muistuttaa vaatimuksesta..

Nimim. Joskus vielä haluan nauttia kilikellon kanssa

Poissa AnaVaan

  • Full Member
  • Viestejä: 218
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sormettajat, viilatkaa kyntenne!
« Vastaus #23 : Helmikuu 15, 2023, 18:49:01 »
Kyllä käsienpesu, kynsienleikkuu sekä viilaus kuuluvat ihan arkeenkin. Teen silti nämäkin aina ennen neitokaisen tapaamista.

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sormettajat, viilatkaa kyntenne!
« Vastaus #24 : Maaliskuu 07, 2023, 15:48:21 »
Sama vinkki fistaajille. Kiitos. Kynsi kirpaisee peräpeilissäkin aikas ikävästi  :-\
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa AnaVaan

  • Full Member
  • Viestejä: 218
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sormettajat, viilatkaa kyntenne!
« Vastaus #25 : Huhtikuu 26, 2023, 15:44:37 »
Leikkaan ja viilaan aina ennen tapaamisia. Miusta tuo on ihan itsestäänselvyys ja ihmettelen suuresti ettei joku tee niin. Sehän kertoo vain siitä ettei kunnioita toista yhtään.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sormettajat, viilatkaa kyntenne!
« Vastaus #26 : Huhtikuu 26, 2023, 16:54:06 »
Heti kun minulle maksaa 200€/h niin tämän(kin) asian saa minulta vaatia.
Why so fragile?

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 635
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sormettajat, viilatkaa kyntenne!
« Vastaus #27 : Toukokuu 21, 2023, 22:50:37 »

Jos se ei riitä, että kulli on huuhtaistu ja perse pyyhitty samalla viikolla, niin jätän menemättä. En kyllä ala missään kauneushoitolassa rampata ennen huorissa käyntiä
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Jaatinen

  • Full Member
  • Viestejä: 154
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sormettajat, viilatkaa kyntenne!
« Vastaus #28 : Lokakuu 29, 2023, 02:28:29 »
Työntäkää turskat teräväkyntinen sormi omaan perseeseen niin tiedätte miltä se tuntuu.

Minä pidän kynnet lyhyinä ja viilaan vielä päivää ennen tapaamista.
Kynnenaluset saa hyvin puhtaiksi kun pesee hiuksia.

Poissa PervoJorma

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sormettajat, viilatkaa kyntenne!
« Vastaus #29 : Marraskuu 14, 2023, 16:09:47 »
Jotenkin olen ymmärtänyt, että pt eivät salli sormetusta. Olin sen takia sen jättänyt väliin, klittaa olen hieronut mutta sormetus on jäänyt. Pitääpä vierailla aloittajan luona jokunen kerta, kynnet kunnolla hoidettuina totta kai.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 929
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sormettajat, viilatkaa kyntenne!
« Vastaus #30 : Marraskuu 14, 2023, 16:19:45 »
Jotenkin olen ymmärtänyt, että pt eivät salli sormetusta. Olin sen takia sen jättänyt väliin, klittaa olen hieronut mutta sormetus on jäänyt. Pitääpä vierailla aloittajan luona jokunen kerta, kynnet kunnolla hoidettuina totta kai.

Jos epäilyttää, niin kannattaa reippaasti vaan kysyä etukäteen että saako sormettaa.😊 Minua ainakin saa, kunhan tosiaan kädet on puhtaat eikä ole niitä teräviä kynsiä.😁
Opiskelijarouva

Turku