Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kun fiilis lopahtaa jommaltakummalta/molemmilta tapaamisella tai sitä ei ole  (Luettu 8773 kertaa)

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Jos horolta katoaa mielenkiinto tapaamiseen kesken leikin, niin ei muuta kuin marssii sinne massikätkölle ja lyö rahat takaisin tiskiin.

Tuollaiseen mielenkiinnon katoamiseen luultavasti... <clips>

Kellopeliappelsiinilla on ihan hyvä pointti tuossa. Jos huora ei kykene palvelemaan asiakasta, niin homman keskeyttäminen ja rahojen ainakin osittainen palauttaminen on asiakkaan kannalta katsottuna ihan kohtuullinen vaatimus.

Aika harmaalla alueella liikutaan...jos huora kokee tilanteen epämiellyttäväksi tai jos on vaadittu kesken tapaamisen palveluita, joita huora ei halua tarjota, niin mikä oikeus asiakkaalla on mukamas rahoja takaisin pyytää?
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
^^
Ei luule kun tietää  ;D Minulle joku aiemmin lähetti varoituslistan asiakkaista joilla on huonot hampaat, lihava, panee liian kovaa, huono iho...ja mitä kaikkea siinä nyt oli. Se lista oli koottu sihteereiden valituksista jostain asiakkaista toisille sihteereille.
Että on noita "kollegoita" olemassa.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1846
  • ***** Huikea tyyppi
Jos horolta katoaa mielenkiinto tapaamiseen kesken leikin, niin ei muuta kuin marssii sinne massikätkölle ja lyö rahat takaisin tiskiin.

Tuollaiseen mielenkiinnon katoamiseen luultavasti suurimpana syynä on turskan oma käytös tai hygienian puute....tällöin horolla on ihan täysi oikeus heittää sinut pihalle milloin vain ja jos olet jo maksanut niin rahat pysyy horolla. Jos taas sinulta itseltä loppuu kiinnostus maksun jälkeen niin se on sama lopputulos...ei mitään oikeutta vaatia rahoja takaisin. Ei ole olemassa ilmaisia koeajoja.

Toi oliskin suht hyvä bisnes juu anna rahat asiakas riisuu hyi haiset pahalle painu v,,,,n harva asiakas edes

kehtaisi valittaa ainakaan julkisesti kun pelkona pt sanoo se ei oo kai kuukauteen peseytynyt tms,,
kysyvälle vastataan

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9131
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
^^ Oliko siinä mainintaa asiakkaasta joka vuorotellen esiintyy "läskikuvalla" ja viikon päästä "fittikuvaa"
Ne oli nimittäin tarkoitettu turskille. Ne tunnistaa siitä et jos kuvassa seisoo niin kyseessä ei oo vaari. Ja vaari vetää aina nimmarin huulipunalla kullin varteen.

Ne on aika RARE pictureita! Niillä voi saada Teboilil munkkikahvit jos siel on se läski homo työvuorossa ja teet vaihtarit  :-*
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Jos horolta katoaa mielenkiinto tapaamiseen kesken leikin, niin ei muuta kuin marssii sinne massikätkölle ja lyö rahat takaisin tiskiin.

Tuollaiseen mielenkiinnon katoamiseen luultavasti... <clips>

Kellopeliappelsiinilla on ihan hyvä pointti tuossa. Jos huora ei kykene palvelemaan asiakasta, niin homman keskeyttäminen ja rahojen ainakin osittainen palauttaminen on asiakkaan kannalta katsottuna ihan kohtuullinen vaatimus.

Aika harmaalla alueella liikutaan...jos huora kokee tilanteen epämiellyttäväksi tai jos on vaadittu kesken tapaamisen palveluita, joita huora ei halua tarjota, niin mikä oikeus asiakkaalla on mukamas rahoja takaisin pyytää?

Eiköhän tässä selkeästi puhuta aloittajan kirjoittamasta tilanteesta, eli seksityötekijä ei nauti tilanteesta ja selkeästi osoittaa sen asiakkaalle.
☮️and💟

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2523
  • ***** Huikea tyyppi
^ Aivan, minkä useimmat kirjoittajat onneksi ymmärsivätkin.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Turskako sen itse määrittelee, että katsoo tilanteen olevan niin ettei hupakkoa kiinnosta ja katsoo oikeudekseen pyytää rahat takaisin?
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
^ Kuka noin on väittänyt?
☮️and💟

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
^ei suoraan tässä kukaan....sen takia kysyinkin.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Kukin toimii niinkuin parhaaksi näkee. Kerran on seksityöntekijä keskeyttänyt tapaamisen, annoin täyden rahan ja hän palautti siitä kolmanneksen. Itseltä mennyt mielenkiinto pari kertaa, hymyssä suin poistunut pussit täynnä mutta taskut tyhjinä. Ei tuo nyt ole sen kummempaa. Joskus tässä skenessä tulee vastaan tyhjä arpa, aina ei voi voittaa. Rahaa se vain on. Jos tässä alkaa pää kärsimään niin ei se ole rahan tai seksin arvoista...
☮️and💟

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
^^ Oliko siinä mainintaa asiakkaasta joka vuorotellen esiintyy "läskikuvalla" ja viikon päästä "fittikuvaa"

Ei muuten ollut  :laught: Ne oli jonkun yksttäisen sihteerin toisilleen jakamia juoruja, mitkä joku "kollega" ehkä hyvää tarkoittaen postasi uusille huorille "varotuksena". Se "kollega" ei tiennyt, että tykkään vatsakkaista, enkä katso ulkonäköä, niin sain silloin pikku hepulin  ;D

Mutta asiasta, täti on ihan väärällä alalla, jos ei kiinnosta. En minä kyl väkisin tekisi asiakaspalvelutyötä, jollen tykkäisi siitä. Jos joku alkaa tökkimään perseeseen niin sanon, että väärä osasto. Kemiat keskinäiseen tapaamiseen löytyy aina jostain toisessa ihmisessä ainenkin minun puolelta, tiedä sitten miten toinen osapuoli on asian kokenut. Mutta on ne miehet ja omanlaisensa persoonat vaan niin ihania.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Kukin toimii niinkuin parhaaksi näkee. Kerran on seksityöntekijä keskeyttänyt tapaamisen, annoin täyden rahan ja hän palautti siitä kolmanneksen. Itseltä mennyt mielenkiinto pari kertaa, hymyssä suin poistunut pussit täynnä mutta taskut tyhjinä. Ei tuo nyt ole sen kummempaa. Joskus tässä skenessä tulee vastaan tyhjä arpa, aina ei voi voittaa. Rahaa se vain on. Jos tässä alkaa pää kärsimään niin ei se ole rahan tai seksin arvoista...

Se on juurikin näin.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 927
  • ****** Rakastajien aatelia
Normaalissa busineksessä silloin myydään kun asiakas hoitaa omat velvoitteensa, tässä tapauksessa maksu, käytös, hygienia ja rajat. Näi varmaan valtaosa toimiikin. Mutta jos joku esim. tekee työtä harvakseltaan ja tulijoita on enemmän kuin aikoja, niin se on ihan pt:n oma asia millä kriteereillä asiakkaansa valitsee enkä ymmärrä miksi siitä pitäisi muiden valittaa.

Minulle on ihan ok jos pt ilmoittaa, ettei halua tavata uudestaan. Paljon parempi kuin ghostaaminen. Mielelläni kuulisin syyn, mutta mielummin ei ilmoita syytä kuin keksii jonkun tekosyyn. Yksi on kerran ilmoittanut ettei toteuta mun pukeutumistoiveita vaikka kerran niin tekikin. Vastasi kuitenkin asiallisesti uusintakyselyyni mitä arvostan. Kiitin siitä yhdestä kerrasta ja toivotin hyvät jatkot. En kontaktoi uudestaan. Ei se tämän vaikeampaa ole.

Okei nyt kun mietin asiaa, niin vaikka itse arvostankin yltiörehellisyyttä, niin 'olet vastenmielisen näköinen ja surkea panemaan' saattaa olla itsetuntonsa kanssa painivalle melko musertava palaute. Mutta ehkä syytä ei kannata kysyä jos arvelee sen satuttavan.
#maksuseksionihanaa

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 927
  • ****** Rakastajien aatelia
^^
Ei luule kun tietää  ;D Minulle joku aiemmin lähetti varoituslistan asiakkaista joilla on huonot hampaat, lihava, panee liian kovaa, huono iho...ja mitä kaikkea siinä nyt oli. Se lista oli koottu sihteereiden valituksista jostain asiakkaista toisille sihteereille.
Että on noita "kollegoita" olemassa.

Paljonko tursakkeet maksaisitte tiedosta oletko listalla ja missä kategorioissa? :laught:
#maksuseksionihanaa

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15487
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
^
En mitään. Jos olen niin olen, hyvin olen kuitenkin pääsyt tapaamaan juuri niitä hupakkoja, joita olen halunnut tavata-  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
^^
Ei luule kun tietää  ;D Minulle joku aiemmin lähetti varoituslistan asiakkaista joilla on huonot hampaat, lihava, panee liian kovaa, huono iho...ja mitä kaikkea siinä nyt oli. Se lista oli koottu sihteereiden valituksista jostain asiakkaista toisille sihteereille.
Että on noita "kollegoita" olemassa.

Paljonko tursakkeet maksaisitte tiedosta oletko listalla ja missä kategorioissa? :laught:

Mulle pitää maksaa siitä, kun en usko olevani siellä. Kaikki saanut tavata, jotka haluan tavata ja jos haluaa uusiksi mennä, niin sanottu tervetuloa
Feel so good...

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Minä olen maksanut ja päässyt listalle, siitä kai uudelleen tarvitse maksaa?
☮️and💟

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9131
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vaari haluaa joka vitun listalle! Ihan sama mitä listoja ne on. Jos en oo top5 niin haistakaa vittu!
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6985
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Mielummin keräisin listoja hyvistä asiakkaista  :inlove: Mustille listoille en välttämättä ole päässyt  :sheep:
No jos olen, niin eipä se mua haittaa pätkääkään. Eikös mustia listoja ole kerätty aikojemme alusta saakka ja lienee niitä tekee edelleenkin toiset.

Kaikkia PT:tä olen päässyt tapaamaan uudestaan, tiedä sitten mitä se kertoo. Varmaan surkea panija  :behind: :wanker:

Toki, jos valitsee asiakkaansa voimakkaasti tai kertoo tuntemuksensa, niin kolikon toisena puolena on se, että hommat yleensä tahtoo loppua tai ainakin vähentyä. Ammatinvalintakysymyksiä.



Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 46 )

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Jos horolta katoaa mielenkiinto tapaamiseen kesken leikin, niin ei muuta kuin marssii sinne massikätkölle ja lyö rahat takaisin tiskiin.
Jep, tästä on kerran jos toisenkin väännetty, jos ei pysty ja halua toteuttamaan sovittua, se ihan ok. Rahat vaan on maksettava takaisin. Kaikkien kanssa homma ei välttämättä toimi.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘