Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kaverin puolesta kyselen?  (Luettu 17240 kertaa)

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kaverin puolesta kyselen?
« Vastaus #20 : Joulukuu 01, 2019, 01:18:14 »
Kaveria mietityttää tuo sairausloman kriteeri. Häntä vaivaa kun ministerit, viimeisempänä Paatero jäi sairauslomalle koska erosi. Hänkin haluaisi (minun lailla, manne kun oon) työkyvyttömyyseläkkeen tai edes 6- kuukauden sairausloman, että voisi viettää talven aasiassa veronmaksajien rahoilla.

Että onko jollain kertoa sen lääkärin nimeä joka moisia sairauslomia myöntää? Kiitos.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kaverin puolesta kyselen?
« Vastaus #21 : Joulukuu 01, 2019, 01:22:16 »
Masennusta tai jotain muuta mediaseksikästä ei kannata tarjota, koska kaverilla on värisuora- ajokortti ja luvat 12 aseeseen.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7659
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kaverin puolesta kyselen?
« Vastaus #22 : Tammikuu 20, 2020, 09:53:14 »

Kaverin puolesta kyselen, toimiiko minttuhammastahna hyvin nuollessa?
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaverin puolesta kyselen?
« Vastaus #23 : Tammikuu 20, 2020, 10:11:10 »

^
Kyllähän se raikastaa mutta isot pojat on sanonu että parempi ilman...
Amator

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2341
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaverin puolesta kyselen?
« Vastaus #24 : Tammikuu 20, 2020, 23:20:38 »

Kaverin puolesta kyselen, toimiiko minttuhammastahna hyvin nuollessa?

Ai kamala, puistatti pelkkä ajatus! Onneks kukaan ei oo tullut ainakaan minuun testaamaan :D
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaverin puolesta kyselen?
« Vastaus #25 : Huhtikuu 05, 2020, 16:47:22 »

Kaveri sai snäppiin kuvan hehkeästä parikymppisestä syntymäasussaan ja saatteen "do you like sex?" Kaveri vastas että tottakai, pitäähän aina vastata (äiti on opettanut). Siihen tuli vastauksena sama hehkeä kuva mut nyt oli saate "do you like me?" Kaveri siihen vähä hämmästyneenä että miks sama kuva? Sitte ei enää tullu mitään.

Nyt jäi siis saamatta hehkeää parikymppistä. Siis kaverilla jäi saamatta. Mitä kaveri teki väärin? Oisko pitäny vastata dickpicillä? 😊
Amator

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kaverin puolesta kyselen?
« Vastaus #26 : Toukokuu 02, 2020, 21:15:03 »
Mikä sen seksiasennon nimi on, jossa toinen (pantava) makaa selällään haarat levällään ja tää paneva osapuoli on polvillaan pystyasennossa? Kaikelle on olemassa joku nimi, tääkin on varmasti joku hollantilainen kottikärry tms. :D
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kaverin puolesta kyselen?
« Vastaus #27 : Toukokuu 02, 2020, 21:16:28 »
^ Kääpiölähäri?  ;D

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6490
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaverin puolesta kyselen?
« Vastaus #28 : Lokakuu 07, 2020, 19:20:43 »
Kaverin puolesta kyselen, tai siis olen hänestä huolissani.. hän on alkanut nusaista hutsuja kotonaan, vaikka vaimonsa voi tulla paikalle ihan milloin tahansa.

Vaimo on kyllä päivät töissä ja muualla, mutta eihän mikään estä häntä tulemasta yllättäen kotiin. Unohtaa vaikka jotain ja kipaisee hakemaan. Ja siellä mies panee vierasta naista aviovuoteessa.

Onko tällainen riskinotto enää kovin viisasta? Veikkaan että jossain kohtaa varmaan napsahtaa.  :o
<---  Saitin isoin lumikulli

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kaverin puolesta kyselen?
« Vastaus #29 : Lokakuu 07, 2020, 20:03:05 »
Mikä sen seksiasennon nimi on, jossa toinen (pantava) makaa selällään haarat levällään ja tää paneva osapuoli on polvillaan pystyasennossa? Kaikelle on olemassa joku nimi, tääkin on varmasti joku hollantilainen kottikärry tms. :D

Jos joku oppi on opistolta jäänyt mieleen niin tämä sivu: https://sexpositions.club/tag/man-on-top

Ja nyt mä repeilen näille taas 😂
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaverin puolesta kyselen?
« Vastaus #30 : Lokakuu 07, 2020, 20:12:20 »

Jos joku oppi on opistolta jäänyt mieleen niin tämä sivu: https://sexpositions.club/tag/man-on-top

Ja nyt mä repeilen näille taas 😂

Siinä olikin melkonen lista eri asentoja!!  😁😁
Amator

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kaverin puolesta kyselen?
« Vastaus #31 : Lokakuu 07, 2020, 20:14:32 »

Jos joku oppi on opistolta jäänyt mieleen niin tämä sivu: https://sexpositions.club/tag/man-on-top

Ja nyt mä repeilen näille taas 😂

Siinä olikin melkonen lista eri asentoja!!  😁😁

Huomasithan vaihtaa pois ton tagin "man on top" niin saa vielä paljon lisää! Ja ei kun kokeilemaan! 😂
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaverin puolesta kyselen?
« Vastaus #32 : Lokakuu 07, 2020, 20:25:10 »

Huomasithan vaihtaa pois ton tagin "man on top" niin saa vielä paljon lisää! Ja ei kun kokeilemaan! 😂

Katos joo!! En kyl päässy vielä noin pitkälle, noissa man-on-top asennoissakin on roppakaupalla ihmettelyä amatöörille 😁

Amator

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kaverin puolesta kyselen?
« Vastaus #33 : Lokakuu 07, 2020, 21:02:47 »
Mikä sen seksiasennon nimi on, jossa toinen (pantava) makaa selällään haarat levällään ja tää paneva osapuoli on polvillaan pystyasennossa? Kaikelle on olemassa joku nimi, tääkin on varmasti joku hollantilainen kottikärry tms. :D

Jos joku oppi on opistolta jäänyt mieleen niin tämä sivu: https://sexpositions.club/tag/man-on-top

Ja nyt mä repeilen näille taas 😂

Spider monkey vaikutti mielenkiintoiselta. Mä en vain tiedä onko tossa tarkoitus hinkata pers-silmiä yhteen vai mitä🤔..

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5328
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaverin puolesta kyselen?
« Vastaus #34 : Lokakuu 07, 2020, 21:10:09 »
Mikä sen seksiasennon nimi on, jossa toinen (pantava) makaa selällään haarat levällään ja tää paneva osapuoli on polvillaan pystyasennossa? Kaikelle on olemassa joku nimi, tääkin on varmasti joku hollantilainen kottikärry tms. :D

Jos joku oppi on opistolta jäänyt mieleen niin tämä sivu: https://sexpositions.club/tag/man-on-top

Ja nyt mä repeilen näille taas 😂

Sea horse :o Aikas monta muutakin jäänyt vielä kokeilematta ::)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kaverin puolesta kyselen?
« Vastaus #35 : Lokakuu 07, 2020, 21:20:55 »
Kiihottaa heti kun ajatteleekin miten turska tulee ovesta ja sanoo: Ja sitten otetaan merihevonen! Laueta haluan hämähäkki apinassa! 🤤

Mutta löysikö kukaan tota Nannan (kaverin) kyselemää asentoa? 😂
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kaverin puolesta kyselen?
« Vastaus #36 : Lokakuu 07, 2020, 22:00:48 »
^ No mä ainakaan en löytänyt!!  ;D Ja totesin, että taidan olla puutteessa, kun kiihotuin niistä asentokuvista, ja oli pakko runkata.  ;D ;D  Jotkut niistä asennoista sai mut kyllä miettimään, että miten siitä voi saada peniksen pilluun, ellei peniksellä ole mittaa jalan verran...
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaverin puolesta kyselen?
« Vastaus #37 : Lokakuu 08, 2020, 00:04:57 »
^ No tuossa hämähäkki-apinassa esim. selkeästi tuolla mimmillä on pillussa strapless-strap-on, jolla se panee tuota gubbea peppuun.  ;)
🍑 OF 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kaverin puolesta kyselen?
« Vastaus #38 : Lokakuu 08, 2020, 00:19:18 »
^ No mä ainakaan en löytänyt!!  ;D Ja totesin, että taidan olla puutteessa, kun kiihotuin niistä asentokuvista, ja oli pakko runkata.  ;D ;D  Jotkut niistä asennoista sai mut kyllä miettimään, että miten siitä voi saada peniksen pilluun, ellei peniksellä ole mittaa jalan verran...

Jos joskus lukenut (=katsellut) kamasutraa, niin siinä vasta herääkin kysymyksiä ihmisen anatomiasta ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kaverin puolesta kyselen?
« Vastaus #39 : Lokakuu 10, 2020, 11:01:22 »
Mikä sen seksiasennon nimi on, jossa toinen (pantava) makaa selällään haarat levällään ja tää paneva osapuoli on polvillaan pystyasennossa? Kaikelle on olemassa joku nimi, tääkin on varmasti joku hollantilainen kottikärry tms. :D

Jos joku oppi on opistolta jäänyt mieleen niin tämä sivu: https://sexpositions.club/tag/man-on-top

Ja nyt mä repeilen näille taas 😂

Mitä helvettiä?! Tossa on muutoma asento joissa ei saa muuta kuin läheisyyttä. Jollei omaa 1m mittaista, taipuisaa kalua niin haaveeksi jää🤣 Monesti kun lähdetään kikkailemaan perus asentojen ulkopuolelle, niin nautinto laskee expotentiaalisesti ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.