Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Shemalejen dicksize vedätys  (Luettu 6939 kertaa)

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Shemalejen dicksize vedätys
« : Syyskuu 26, 2021, 23:43:36 »
Tästä usein kuulee, itse kävin miettimään, että onkohan kukaan käynyt sivistynyttä keskustelua itse palveluntarjoajien kanssa tästä. Tarkoitus ei varmaankaan ole olla syyttelevä. Mutta onhan tämä yksi stna vitsaus, kun se on täysin arpapeliä, että onko siinä ilmossa 5 vai 10 senttiä ylimääräistä.

Ymmärrän tietysti sen näkökulman, että varmasti moni yliarvioi tanassa olevan kyrvän koon ylöspäin, toiset ymmärtävät homman nyt vain olevan näin ja ovat innoissaan jos se kalu on kuitenkin normaalia isompi eli vaikka 16-19cm vaikka ilmossa mainostettaisiin tyypillisesti 22-24cm patukkaa.

Ja on tietysti huomattavasti helpompaa markkinodia palveluitaan jos kyselijät hekumoi että ei jumalauta tolla on 24cm möhkäle, eikä mikää 13cm röpelö. Onhan se tietysti vähän koomista, että suomessakin aktiivisesti käyvistä shemaleista ei taida yhdelläkään olla ainakaan yli 20cm vaikka varmaan 90%:lla on ilmossa 22+ mainos, ja useimmiten ilmeisesti niillä joilla on 24-25 on max 20 ja niillä joilla on se 21-22 ilmossa on ehkä 15-18...

Tässä on kuitenkin todella suuri ero, onko se uloke 16 vai 24cm siinä kohtaa kun sitä dildoa tai peenistä aletaan työntämään johonkin koloon, unohtamatta tietysti sitä paksuutta, joka varmasti on toinen missä ilmoissa on extralisää.

Joku kommentoi hyvin jossain toisessa postauksessa kuvaillen kun isabella24cmbigcockillakin on joku 70+ ylistävää rapsaa ja ei näy muuta kuin hehkutuksia kuinka se on just niin iso... ja sitten joku realisti käy toteamassa, että niinno ei se kyllä ole isompi ku itellä ja max 19cm tms. ja paksuudessakin jäädään krillimakkaran kohdille eikä missään nimessä esim hk bleu... Ja tässä voi suoraa vetää johtopäätöksen, että jos jonkin on krillimakkaran paksuinen niin se todennäköisesti ei ole lähimainkaan 24cm. Mutta näin. Itsellä ei ole mitään kullinimemis tai bi-gay akselin fantasioita sinällään ja itse lähinnä harrastelen straponmenoja ihan oikeiden naisten kanssa. Mutta kyllä mä silti kiihotun shemale kuvista ja jonkinlainen kiinnostus voisi olla kokeilla sekstailua ks neidon kanssa ja saada sitä ns oikeaa patukkaa peppuun. Mutta ei kyllä kiinnostele mikään 18cm perusjööti vaan sen pitäisi olla sitten kyllä se oikeasti 24cm paksu möhkäle. Peenis on kuitenkin pääosin pehmeää kudosta eikä ota niin paljon ns venytysefektiä verrattuna moneen dildoon niin joku 4cm paksu 18cm laku ei kyllä antaisi mitään normaalista poikkeavia hekumoita. Sen lisäksi piilee pieni riski, että kyseisestä kohtaamisesta jäisi jotenkin huono fiilis tuon suhteen, että neito on kuitenkin vain "neito" :D

Mietteitä?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Shemalejen dicksize vedätys
« Vastaus #1 : Syyskuu 26, 2021, 23:50:07 »
Riippuu mistä se kyrpä mitataan!
Vaari mittaa aina siitä kohtaa mistä  yli 20cm  raja menee rikki.

Kun pakaroista mittaan kullin kärkeen niin rupee olee aika jötkäle!
Why so fragile?

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Shemalejen dicksize vedätys
« Vastaus #2 : Syyskuu 27, 2021, 00:11:33 »
Riippuu mistä se kyrpä mitataan!
Vaari mittaa aina siitä kohtaa mistä  yli 20cm  raja menee rikki.

Kun pakaroista mittaan kullin kärkeen niin rupee olee aika jötkäle!

Sulla oli aikanaan ihan hauskoja juttuja/tarinoita/rapsoja tms, mut en ymmärrä mikä pakkomielle sulla on käydä heittämässä offtopiccia aiheeseen kun aiheeseen nykyään. Tai ehkä olen väärässä ja näin olet aina toiminut.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Shemalejen dicksize vedätys
« Vastaus #3 : Syyskuu 27, 2021, 00:20:52 »
Riippuu mistä se kyrpä mitataan!
Vaari mittaa aina siitä kohtaa mistä  yli 20cm  raja menee rikki.

Kun pakaroista mittaan kullin kärkeen niin rupee olee aika jötkäle!

Sulla oli aikanaan ihan hauskoja juttuja/tarinoita/rapsoja tms, mut en ymmärrä mikä pakkomielle sulla on käydä heittämässä offtopiccia aiheeseen kun aiheeseen nykyään. Tai ehkä olen väärässä ja näin olet aina toiminut.
Kyllä olet ihan väärässä. Ikinä en ole ollut hauska ja AINA olen offtopiccia heittänyt. Minulla on siihen pakkomielle. Olen sairas ihminen. Sairasta ei saa kiusata! Sinun täytyy vain ymmärtää.

Olen perso säälille ja myötätunnolle.

Ja jos minä koen henkisesti olevani shemale niin minähän olen. Juuri myönsin dikkivedätyksen. Siinä oli mietteitä kylläkseen. Mietteitä kaipasit.
Mitä vittua sinä vielä olet vailla?
Patukastakin puhuin. Että teoriassa...aiheeseen liippaa.

Itse kyllä suosin söpöjä tyttöjä joilla on söpö ja pieni pippeli. Että mun miete on se et jos etsit akalta isoo melaa niin oot kyl sillee...vähän outo.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 27, 2021, 00:26:43 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Shemalejen dicksize vedätys
« Vastaus #4 : Syyskuu 27, 2021, 01:06:31 »
Mietteitä?

Täähän sopis tonne "mikä huorissa eniten vituttaa" ketjuun oikein hyvin😁

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Shemalejen dicksize vedätys
« Vastaus #5 : Syyskuu 27, 2021, 01:43:34 »
Mietteitä?

Täähän sopis tonne "mikä huorissa eniten vituttaa" ketjuun oikein hyvin😁

*Olet oikeassa. Mutta lähin tälläsellä tulokulmalla tänne ns oikeaan segmenttiin. Kun tarkoitus oli kuitenkin se itse ajatus, että onko joku joskus käynyt keskustelua asiasta pt kanssa.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Shemalejen dicksize vedätys
« Vastaus #6 : Syyskuu 27, 2021, 02:28:03 »
Mietteitä?

Täähän sopis tonne "mikä huorissa eniten vituttaa" ketjuun oikein hyvin😁

*Olet oikeassa. Mutta lähin tälläsellä tulokulmalla tänne ns oikeaan segmenttiin. Kun tarkoitus oli kuitenkin se itse ajatus, että onko joku joskus käynyt keskustelua asiasta pt kanssa.

Juu, kyllä tänne aiheita mahtuu. Yleisesti voisi kuvitella naisturskien suurimman vitutuksen olevan ku mieshupakko ilmoittaa koon liian isoksi

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Shemalejen dicksize vedätys
« Vastaus #7 : Syyskuu 27, 2021, 03:12:22 »
Mietteitä?

Täähän sopis tonne "mikä huorissa eniten vituttaa" ketjuun oikein hyvin😁

*Olet oikeassa. Mutta lähin tälläsellä tulokulmalla tänne ns oikeaan segmenttiin. Kun tarkoitus oli kuitenkin se itse ajatus, että onko joku joskus käynyt keskustelua asiasta pt kanssa.

Juu, kyllä tänne aiheita mahtuu. Yleisesti voisi kuvitella naisturskien suurimman vitutuksen olevan ku mieshupakko ilmoittaa koon liian isoksi

Mieti ku oisit mieshupakko, sit markkinoisit itseäsi hirveen kokosella häräntappoaseella, ja sit ketää ei kävis ku ne miettis et en saatana mee tapettavaks :D

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Shemalejen dicksize vedätys
« Vastaus #8 : Syyskuu 27, 2021, 04:40:43 »
Eihän se venätys jää pelkästään shemaleihin. Myös miehet kertoo oman kalunsa yleensä isommaksi kuin se on.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Shemalejen dicksize vedätys
« Vastaus #9 : Syyskuu 27, 2021, 06:10:33 »
^
Joo, taitaa olla noin... Mä oon huomannu että omansa helpoiten saa mitattua sukalla ja kännykällä. Eli sujauttaa kännyn painoksi sukan pohjalle ja kokeilee minkä kokoinen sukka pysyy napakasti varren ympärillä. Kauppojen  sovituskopit on näppäriä tähän, ku voi kokeilla useampaa eri sukkaa. 😊
Amator

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Shemalejen dicksize vedätys
« Vastaus #10 : Syyskuu 27, 2021, 07:39:27 »
ja ovat innoissaan jos se kalu on kuitenkin normaalia isompi eli vaikka 16-19cm vaikka ilmossa

Normaalia isompi🤔

En ole erityisemmin perehtynyt ts naisten peniksen kokoihin, mutta onko siis niin että heillä keskimäärin on pienemmät vehkeet kuin meillä tavallisilla miehillä?
Koska eihän nyt tuon kokoinen vehje miehelle ole mikään normaalia isompi vaan ehkä Keski kokoa tai sen alle.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Shemalejen dicksize vedätys
« Vastaus #11 : Syyskuu 27, 2021, 07:51:33 »
^ Kuules nyt poika! Lue tutkimuksia. Normi suomiurpon penis on nippanappa 14cm.
Kyllä Vaari ymmärtää että teillä murhakulleilla tää ei mene ymmärrykseen asti.

Nautiskelijalla on tässä ihan faktat hallussa kun puhutaan normaalia isommasta peniksestä. Pääasia että puhutaan peniksestä!
Why so fragile?

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1779
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Shemalejen dicksize vedätys
« Vastaus #12 : Syyskuu 27, 2021, 08:24:01 »
Juu liftiä voi yllättäen peesata, ilmiö johtunee kun mikä vaan chatti tai seksisivusto pistää kyselyn munan mitasta

alle 20cm ei edes löydy . keskiarvot menee siihen 25-30cm  realismina varsinkin kun uusisuomalaiset laskee pois

yli 25cm munia ei 10 enempää suomesta löydy . keskimitat joita tutkimuksissa näkyy on näitä peräaukosta asti

mitattuja muutaman rehellisen takia niissä se mitta on 13-16cm  välillä ainakin 70%.
kysyvälle vastataan

Poissa jaculo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Vs: Shemalejen dicksize vedätys
« Vastaus #13 : Syyskuu 27, 2021, 14:10:11 »
Valitettava totuushan tuo on, että suurin osa ilmoittaa ilmaa mukaan peniksen kokoon ja tosiaan sitä saattaa tulla se 10 senttiäkin joskus. Ehkä nuo mitat voi lukea vaan vähän osviittaa antavina. Paras tapa varmistua on lukea arvosteluja ja katsoa kuvia. Kuvistakin pitäisi sitten osata bongata väärennetyt ja muiden kuvat, vaatii salapoliisitaitoja.

Mut jos oikeasti haluat löytää neidon jonka varustus on tuota 24cm luokkaa niin niitä ei kovin montaa edes maailmasta löydy. Joudut siis etsimään nämä muutamat ja matkustaa heidän luokse tai odottaa jonkun poikkeavan tänne. Onhan täällä jokunen tuon kokoluokan mimmi käynytkin.

Poissa Mansen Keihäs

  • Full Member
  • Viestejä: 144
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Shemalejen dicksize vedätys
« Vastaus #14 : Syyskuu 27, 2021, 18:10:56 »
Nonniin, pistetääs omakin mela tähän jokeen.

Tässä nyt on tullut vuosia käytyä normi hupakoiden ohella myös TS tytsyillä ja olen toki törmännyt tähän samaan. Viimeksi ihan lähiaikoina. TS Lorena XL piti käydä kokemaan, olihan siinä jäätävän kokoinen kalu MUTTA vain paksuudessa. Pituus jäi ilmoitetusta 23cm reilusti, väittäisin että sen 5. Paksuus tai oikeammin leveys oli aikamoinen.

Seuraavan kohdalla petyin karvaasti. Princess / Sophie oli/on käymässä mansessa ja kuvien/arvosteluiden perusteella loistava mimmi. Ja paskanvitut. Kyllä palvelu oli niin kylmäkiskoista että huh. Naama myös maskuliinisempi kuin kuvissa mutta paras tai paras ja paras oli kulli. Maks 15cm ja sellasta säätämistä että hohhoijaa.

Tampereella oli ennen koronaa yksi 21cm omaava kenen kanssa asia tuli puheeksi. Väitin että hänellä on pakko olla isompi kuin se. Löi itse mitan käteen kesken imuttelun, 21,5. Olin oikeassa ja sain elämäni kyydit. Valitettavasti nimi ei nyt jäänyt mieleen mutta muut hommat jäi  :wanker:

Päätän tämän toteamukseen, 90% kusetusta.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 27, 2021, 18:14:23 kirjoittanut Mansen Keihäs »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Shemalejen dicksize vedätys
« Vastaus #15 : Syyskuu 27, 2021, 18:17:00 »
Puhutaas oikealla termillä. Eli ympärysmitta. Saatana sentään kun aina saa hävetä!
(olihan se oikea termi?)
Why so fragile?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Shemalejen dicksize vedätys
« Vastaus #16 : Syyskuu 27, 2021, 18:19:22 »
Riippuu varmaankin, mistä kohdasta mitataan. Jotkut mittaavat alhaalta, toiset yläpuolelta.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Shemalejen dicksize vedätys
« Vastaus #17 : Syyskuu 27, 2021, 18:40:09 »
Riippuu varmaankin, mistä kohdasta mitataan. Jotkut mittaavat alhaalta, toiset yläpuolelta.

Ylhäältä kai se pitää mitata ku eteneminen pysähtyy siihen

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Shemalejen dicksize vedätys
« Vastaus #18 : Syyskuu 27, 2021, 19:19:43 »
Niin niin, pitäisi toki... Mutta muistaakohan tai ylipäätään tietääköhän kaikki tätä virallista mittaustapaa omaa king sizeaan ilmoittaessaan?

Poissa Vieras0336

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • * Kelpo kaveri
Vs: Shemalejen dicksize vedätys
« Vastaus #19 : Syyskuu 27, 2021, 19:32:06 »
Belladenisella näyttäs jonniilainen tanko pöksyissä oleva