Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ihmettelet ?  (Luettu 294638 kertaa)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1020 : Syyskuu 25, 2020, 08:18:02 »
Varmaan miljoona kertaa lukenut, että hupakko saa rajata ja valita asiakkaansa, että sitä nyt ei kenenkään tarvitse itse tulla taas uudestaan kertomaan.
Edelleen olen sitä mieltä, että kerran huora ottaa maksun palveluksistaan, niin jos asiakas käyttäytyy hyvin ja asiallisesti, niin on ihan sama paljon sitä elopainoa on. Jos ei ole läskifetissiä, niin yleensä asiakkaat tykkää tikissään olevasta naisesta, isot miehet varsinkin. Sama ei koske asiakkaita ja kieltämättä itse tykkään isoista ja vatsakkaista miehistä. Mitä isompi mies, niin kontrasti minun pienuuteeen korostuu enemmän ja se on jollain tavalla kiihottavaa.
Olen tavannut toooosi isoja miehiä ja koskaan ei ole panematta jäänyt.

Tottakai minunkin mielestäni palveluntarjoaja saa valita asiakkaansa ei minulla ole sen kanssa ollut koskaan mitään ongelmaa.
Kun se vatsakkuuskin on katsojan silmissä ja siksi sitä ihmettelin, että missä menee raja.
Ja kuten sanoin jätän menemättä, koska en halua palveluntarjoajan arvioivan minua minun kokoni perusteella.

Tarjolla on kuitenkin vaihtoehtoja, joita voin sitten niin halutessani tavata. :)¨

EDIT: Muistin väärin, aikoinaan eräällä hupakolla oli ikäraja ja valehtelin ikäni kahdella vuodella alaspäin. Oli suuri rikos myönnän.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 25, 2020, 08:20:04 kirjoittanut Villerius »
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1021 : Syyskuu 25, 2020, 08:23:18 »
..
Kun se vatsakkuuskin on katsojan silmissä ja siksi sitä ihmettelin, että missä menee raja.
..

Tätä samaa ihmettelen... Kun ovat jossain määrin makuasioita. 🤔
Amator

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1022 : Syyskuu 25, 2020, 08:29:28 »
Varmaan miljoona kertaa lukenut, että hupakko saa rajata ja valita asiakkaansa, että sitä nyt ei kenenkään tarvitse itse tulla taas uudestaan kertomaan.
Edelleen olen sitä mieltä, että kerran huora ottaa maksun palveluksistaan, niin jos asiakas käyttäytyy hyvin ja asiallisesti, niin on ihan sama paljon sitä elopainoa on. Jos ei ole läskifetissiä, niin yleensä asiakkaat tykkää tikissään olevasta naisesta, isot miehet varsinkin. Sama ei koske asiakkaita ja kieltämättä itse tykkään isoista ja vatsakkaista miehistä. Mitä isompi mies, niin kontrasti minun pienuuteeen korostuu enemmän ja se on jollain tavalla kiihottavaa.
Olen tavannut toooosi isoja miehiä ja koskaan ei ole panematta jäänyt.

EDIT: Muistin väärin, aikoinaan eräällä hupakolla oli ikäraja ja valehtelin ikäni kahdella vuodella alaspäin. Oli suuri rikos myönnän.

Vähän siihen malliin olen ymmärtänyt, että 2-5 vuotta lisää ainakin joidenkin ulkomaalaisten kohdalla ja ollaan lähempänä todellisuutta. Näin Iso pojat kertoi SO:lla aikanaan.

Valehtelu ei ole rikos, vaikka se on moraalisesti. Mutta tikulla silmään siitä joka moraalista välittää ::)

Tuskin kukaan pyytää henkkareita, joista todistaa, ettei yli 60-vuotias karju, jos on hiinä ja hiinä rajoilla.     

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1023 : Syyskuu 25, 2020, 08:43:05 »
Miten olen ollut jo viisi päivää ryyppäämättä🤔.
Pelottaa, että mä vielä alan käymään kirkossakin...

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1024 : Syyskuu 25, 2020, 09:06:13 »
Mietin, että mitä pahaa siinä on jos asiakas kuninkaan elkein laittaa valikoivan huoran todelliseen valintatilanteeseen: rahat vai hieman yli-ikäinen, rahat vai hieman vatsakas, rahat vai hieman epäsiisti...

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1025 : Syyskuu 25, 2020, 09:44:02 »
Mutta meitä on moneen lähtöön ja jotkut jäivät sinne asemalle syömään Hesen majoonesissa uitettua sämpylää.

Kivaa, syntyi keskustelua. Vaikka en oikeesti haluaisi olla toi sämpylä, niin ihan varmasti olen jollekin kuka ei tykkää majoneesista.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1026 : Syyskuu 25, 2020, 10:03:42 »
Kun se vatsakkuuskin on katsojan silmissä ja siksi sitä ihmettelin, että missä menee raja.
Ja kuten sanoin jätän menemättä, koska en halua palveluntarjoajan arvioivan minua minun kokoni perusteella.

No olet sinä aika vähävatsakas, helvetin mukava luonne eli koulutus on mennyt perille, mikä ei ole itsestäänselvyys teille  Kanariansaarten postipojille.
Voi rakas, saat tulla pois veneen alta :-*

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1027 : Syyskuu 25, 2020, 10:10:38 »
^
 ;D ;D

Kiitos
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1028 : Syyskuu 25, 2020, 14:15:23 »
Nyt ihmettelen erään täälläkin vaikuttavan henkilön tyttöihin kohdistamaa häiriköintiä, ja viimeisintä turhaa mustamaalaamista. Nooh, katsotaan josko henkilö tulisi tolkkuihinsa. 8)

Mitä mitä? No löytyi tuosta Venla ketjusta. Otetaan ruusut ja risut vastaan tyylikkäästi, selittely vaan pahentaa asiaa.
Hihii, on siellä näköjään minustakin jotain ei niin positiivista ;D

Itse en ole täällä huomannut kuin yhden kirjoituksen linkityksen muualta, joka on hävinnyt.
Ketä tarkoitat täällä vaikuttavista, kun kerran kyseessä on viimeisin mustamaalaus ja tyttöihin kohdistuva monikossa?

Ei ole kysymys nyt siitä ketjusta laisinkaan, ei siellä mitään häiriköintiä mun mielestä ole.
Kysymys oli ihan pitempi aikaisesta tapauksesta, mutta tänään henkilö on asiallisesti asiaa kovin pahoitellut ja luvannut lopettaa. Todettiin että kaikki tekee virheitä joskus, ja toivon hänelle parempia fiiliksiä jatkossa & asia on nyt minun puoleltani ok.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1029 : Syyskuu 26, 2020, 14:52:21 »
Huomasin vasta nyt tämän, vanha mutta pakko korjata väärinkäsitykset...

Tuossa kun lueskelin vanhoja kommentteja niin tulkitsin, että Zorbas ja kumppaninsa runttasi mm. mut neandertaaliksi, koska mulla on jonkinverran fyrkkaa ja venäläinen kaunis nainen. Tämä on kovin mielenkiintoista. Elämme ihan tasa-arvoisessa parisuhteessa vaikka tienaan enemmän. Jotta suomalainen mies olisi tasa-arvoisessa parisuhteessa niin pitääkö hänellä olla suomalainen nainen???

Tässä on joku väärinkäsitys. En todellakaan varallisuudesta tai kauniista venakosta. Onneksi olkoon niistä! Rahaa jonkun verran on itsellänikin mutta kauniista venakosta olen ehkä hieman kade. Se neandertaaliheitto oli vastaus Hesen konservatiivikommentille, että Venäjä on hieno valtio kun venäläinen nainen hyväksyy paikkansa nyrkin ja hellan välissä.

Hatunnosto tasa-arvoiselle suhteellesi kauniin venakon kanssa!

Mielenkiintoisia olivat myös kommentit vanhemmista rumista äijistä ja rahasta. No, en ole vielä kovin vanha ja kummasti nuorempienkin suomalaisten naisten silmissä vilkkuu kun päivittäin ollaan arkisissa tekemisissä esimerkiksi työpaikalla mutta myös vapaalla. Ilmeisesti markkina-arvo ei ole vielä romahtanut.

Jos luet tarkemmin sen tekstin niin sisältö oli, että elokuvat luovat tuollaista mielikuvaa maksuseksistä ja se mielikuva antaa väärän kuvan todellisuudesta. Ei liittynyt mitenkään sinuun.

Mutta ymmärrän kyllä sen vihan määrän mikä on sateenkaaripiireissä valkoihoista lihaasyövää keski-ikäistä heteromiestä vastaan. Ne kaikki on inhottavia paskiaisia ja näyttää ihan Donald Trumpilta. Ne pitäis hävittää maan päältä, että saatais vihdoin sosialistinen onnela tänne Suomeenkin!! ...mutta kukas sen jälkeen palkan maksaa...

Hohhoijaa! En tiedä viittasitko tässä minuun, mutta olen itsekin valkoinen heteromies, syön myös lihaa ja sosialistia minusta ei saa keittämälläkään.

Mutta ihmisoikeuksia puolustan henkeen ja vereen. Myönnän, että rupeaa helposti keittämään kun joku tulee ruikuttamaan siitä, että vuosia dissaamista ja vääryyttä kärsineet sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöt haluaisivat samat oikeudet kuin muilla ihmisillä. Kukaan niistä ei ole muuttamassa sinun sukupuoltasi tai seksuaalista suuntautumista! Antaisitte niiden ihmistenkin elää elämänsä ja makuuhuoneessaan niin kuin haluavat. Se toisin ajattelevien maan päältä hävittäminen menee juuri toisin päin kuin sanoit. Liberaalit haluavat samat oikeudet ja vapaudet kaikille ja konservatiivit haluavat määrätä kaikki muutkin elämään omien ahdasmielisten sääntöjensä mukaan.
#maksuseksionihanaa

Poissa Yannis

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1030 : Syyskuu 30, 2020, 23:11:08 »
Lainaus
Yannis :-* Olen rakastunut sinuun, tai siis sinun mielipiteisiin. Et arvaakaan kuin moni allekirjoittaa tuon, suurin osa ei vaan uskalla sanoa ääneen.

Oi Nina... Minulta ei ole jäänyt huomaamatta, että meidän ajatusten kulku on samalla aaltopituudella...  ;D

Jos vielä kävisin huorissa niin seuraavaksi tulisin luoksesi... mutta sitten sulle paljastuisi kuka kirjoitti sen "novellin"... ja mä oon luvannu pysyä kovana... (siis että en käy vieraissa naisissa  ;D ;D ;D)

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1031 : Lokakuu 04, 2020, 13:45:51 »
Ihmettelen amerikkalaisia sairaalakalusteita ja -vaatteita.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1032 : Lokakuu 04, 2020, 21:19:07 »
Lueskelin just uutista hippien mielenosoituksesta. Edistikö poliisin kaasun käyttö mielenosoituksen purkamista jotenkin, vai oliko se vain hyvä läppä käyttää kaasua ilmastomielenosoituksessa? Olihan siitä tietysti haittaa liikenteelle, mutta niinhän mielenosoituksilla tapaa olla.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1033 : Lokakuu 04, 2020, 22:42:49 »
Itsekin mietin tuota kaasun käyttämistä ilmastomielenosoituksessa. Olisivathan vanhat kunnon pamput olleet ilmastonkin kannalta parempi vaihtoehto.  ::) 
Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦

Poissa Johannyton

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1829
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1034 : Lokakuu 04, 2020, 23:02:16 »
Kas kun eivät antaneet sähköä.. tönkköjäykkänä olisi ollut helpompi kantaa autoon >:(

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1035 : Lokakuu 04, 2020, 23:50:58 »
Miten viikonloppu voi taas olla jo ohi 🤦‍♀️
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2341
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1036 : Lokakuu 06, 2020, 00:33:36 »
Minne nukkumatti on kadonnut? Ja kuinka voi olla noin tuhottoman paljon erilaisia surruttimia nettikaupoissa, valinnan vaikeus tulee🙄🙈
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2515
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1037 : Lokakuu 06, 2020, 00:37:05 »
^surruttimista en tiiä, mut jos näet, niin viittitkö sanoa sille nukkumatille et tulee täälläkin käymään.
💊

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1038 : Lokakuu 06, 2020, 00:54:47 »
Sama täällä. Ei ainakaan vielä nukuta yhtään.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6495
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1039 : Lokakuu 16, 2020, 23:50:52 »
Ihmettelen naapurin kissaa, miksi se siristää minulle silmiään ohi kulkiessani?  Jotain se varmaan juonii. :o
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 16, 2020, 23:52:34 kirjoittanut HuliVili »
<---  Saitin isoin lumikulli