^Rene varmaan laskee myös pakin yhdeksi vaihteeksi 

Uutiset:
Vieras0242

Nauttii muiden arvostusta
Kuka omalla autolla kauppaan tuleva ottaa lompakon kauppaan mutta jättää ajokortin autoon?
Minä näin tänään sellaisen, kaksikin kappaletta. Olivat edelläni kaupan kassajonossa. Kaksi nuorta naista, olivat ostamassa tupakkaa. Kun myyjä kysyi henkilöpapereita, kertoivat että ajokortti jäi autoon. Kukkaro oli toki mukana.
dijon

Näyttää hyvää esimerkkiä
Kuka omalla autolla kauppaan tuleva ottaa lompakon kauppaan mutta jättää ajokortin autoon?
Minä näin tänään sellaisen, kaksikin kappaletta. Olivat edelläni kaupan kassajonossa. Kaksi nuorta naista, olivat ostamassa tupakkaa. Kun myyjä kysyi henkilöpapereita, kertoivat että ajokortti jäi autoon. Kukkaro oli toki mukana.
Vieras0043

Vieras0068

Fox News rankkasi Tampereen Euroopan kahdeksanneksi vaarallisimmaksi kaupungiksi..Öö..oon vähän ihmeissäni nyt.
Vieras0036

Fox News rankkasi Tampereen Euroopan kahdeksanneksi vaarallisimmaksi kaupungiksi..Öö..oon vähän ihmeissäni nyt.
No, jos tampereelta tulee jotain tämmöistä kuin esim. Tappara ja Popeda, niin vähemmälläkin pääsee top kympiin.
Miuke

Piristää muiden päivää
mulla on näköjään jo valmiiksi päivärytmi tasoa vanhainkoti 
Vieras0032

Vieras0087

.
Vieras0087

. Koillismaahan on aina ollut hyvin lumista seutua, mutta nyt tämä vuosi on kyllä ennätys. Ja nyt eletään vasta helmikuun puoliväliä. Maaliskuun kovat lumipyryt ovat vasta edessäpäin
.
Vieras0242

Mikähän metsäpedon säikytti pois...🙄
Vieras0217

Mikähän metsäpedon säikytti pois...🙄
Tai Sinin?