Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ihmettelet ?  (Luettu 299454 kertaa)

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #180 : Joulukuu 03, 2019, 17:21:39 »
Sepin apunikkejä....monesko menossa jo?  :o

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5047
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #181 : Joulukuu 03, 2019, 17:31:14 »
Millä logiikalla hyviä musiikkipätkiä suljetaan Youtubesta vuosien jälkeen vaikka vastaavat kappaleet löytyvät vierestä. - Tekijänoikeudellista säätämistä ilmeisesti...

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #182 : Joulukuu 03, 2019, 18:28:32 »
Silloin kun joku ruikkaa asiasta.

Ihmettelen millaista elämäni olisi jos minulla olisi tissit
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #183 : Joulukuu 03, 2019, 19:42:54 »
Mihin kaikki todella huiput ulkkarit ovat kadonneet Suomesta?

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #184 : Joulukuu 03, 2019, 20:13:20 »
^ei mihinkään...tai no muutama lähti jo kotimaahansa ja tulee vasta ensi vuoden puolella takaisin.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #185 : Joulukuu 03, 2019, 20:54:09 »
Kolme korkkarinaista telkkarissa puhumassa. Mietin, että pitäisikö runkata. Sitten tajuan, että kyseessä a-studion puffi. Naisista toimittajan lisäksi toinen puolueensa puheenjohtaja, toinen tuleva pääministeri.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #186 : Joulukuu 04, 2019, 17:06:45 »
Miten kohta voi olla jo joulu! :o
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #187 : Joulukuu 04, 2019, 17:47:35 »
Kuinka vaarallista on K -pop. Hakkaa mennen tullen vaarallisuudessa punk rockin hevistä puhumattakaan.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 04, 2019, 17:50:30 kirjoittanut DeeDee »

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #188 : Joulukuu 04, 2019, 18:06:30 »
Millä logiikalla hyviä musiikkipätkiä suljetaan Youtubesta vuosien jälkeen vaikka vastaavat kappaleet löytyvät vierestä. - Tekijänoikeudellista säätämistä ilmeisesti...

Samaa ihmettelen  :-\

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 145
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #189 : Joulukuu 05, 2019, 21:46:14 »
Tänään olen joutunut ihmettelemään yhtä huonokäytöksistä asiakasta.

Sain huolestuneita viestejä muutamalta tutulta, ihanalta vakkarilta. Minua kuulemma syytetään liukuhihnailusta ja haukutaan muutenkin eräällä katkerien ihmisten foorumilla. En ollut yllättänyt, osasin nimittäin odottaa tätä paskarapsaa. Mitä tämä rapsaaja kuitenkin jätti omassa avautumisessaan "yllättäen" kertomatta oli mm. se, että hän itse kyseli 45 minuuttia ennen sovittua tapaamista, että joko voi tulla. Ei voinut, koska minulla oli menossa ruoka- ja lepotauko. Jäin siis odottamaan soittoa sovittuna aikana, mutta mitään ei enää kuulunut noiden liian aikaisin tehtyjen kyselyn jälkeen. Kaksi minuuttia sovitusta ajasta laitoin hänelle viestiä, että voi tulla. Mitään ei kuulunut, joten muutaman minuutin kuluttua laitoin uuden viestin. Ei, en ole tulossa,
meni maku.

Sinälläänhän mielensä muuttaminen on ihan sallittua ja fiilikset voi mennä itse kullakin milloin mistäkin syystä. Ymmärrän kyllä tämän. Ihmisiä me kaikki olemme ja meillä kaikilla on tunteet. Mutta, mitä mä en missään nimessä hyväksy on valehtelu, mustamaalaaminen ja muu kiusanteko. Yritin asiaa tämän henkilön kanssa asiallisesti tekstiviestein selvittää. Kertoen, että meillähän oli aika klo X ja silloin olisin soittoasi odottanutkin. Vastaukseksi sain pelkkiä haukkumaviestejä sekä jonkinlaisen uhkauksen kostosta, joka sittemmin toteutuikin paskarapsan muodossa. Kaikki tämä vain ja ainoastaan siitä syystä, että noudatin sovittuja aikatauluja enkä ollutkaan valmis ottamaan häntä vastaan melkein tuntia aikaisemmin.

Mutta ei se mitään. Näitä tämmöisiä tapauksia tulee vastaan silloin tällöin, onneksi kuitenkin aika harvakseltaan. Tätä yhtä kilarikallea lukuun ottamatta olen tälläkin keikkareissulla tavannut pelkästään todella mukavia, hauskoja ja naista hyvin kohtelevia herrasmiehiä. En siis anna yhden mätämunan pilata fiiliksiäni ;D Kunhan tässä nyt hieman vain ihmettelen. Rehellisesti sanottuna olen myös kiitollinen, etten häntä koskaan tavannutkaan. Tällainen käytös soittaa hälytyskelloja, ja mitä luultavasti jotain perseilyä olisi tapahtunut tapaamisenkin aikana.

Minusta ei tarvitse nyt olla huolissaan, kiitoksia vain kaikista kyselyistä ja tsemppausviesteistä :-*
Omasta puolestani koko juttu on jo huomenna unohdettu ja keskityn meidän kauniin koto-Suomen itsenäisyyden juhlistamiseen.
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #190 : Joulukuu 06, 2019, 10:43:21 »
K-Supermarketin pitkässä kassajonossa rupesin eilen miettimään aikani kuluksi, minkälaista on näiden jonottavien ihmisten seksielämä katsellessani ympärilleni ja taas kerran tajusin, kuinka onnekas olenkaan. Moniko äijänkäppänä olisi huonossa avioliitossa, jossa pihdataan ja kiristetään seksillä, jos bordellit olisivat Suomessa laillisia?  Uskallan sanoa, ei kovin moni, vaikka aina löytyy läheisriippuvaisia tossuja, joita voi kohdella miten sattuu. Ja onhan asioilla puolensa: jos lapsia on tehty niin yritetään pitää liitto kasassa lasten takia ja taloudellisesti syistä. Silti en harrastaisi mistään hinnasta useimpien tavisnaisten kanssa seksiä. Ihmettelen, olenko aina ollut näin kranttu vai tekeekö tieto siitä, laatuseksiä saa helposti minusta kylmän Don Juanin.   
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 06, 2019, 10:48:34 kirjoittanut Lord Nelson »

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #191 : Joulukuu 06, 2019, 10:48:23 »
^ No nyt puhut vähän mutta asiaa ;D
Ja voi sitä sanoa olevansa onnellinen kun ei tarvitse olla puutteesta, kiitos sihteerien ;)

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #192 : Joulukuu 06, 2019, 10:49:37 »
^näin just. Sihteereille iso kiitos!

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #193 : Joulukuu 06, 2019, 10:54:32 »
Silti en harrastaisi mistään hinnasta useimpien tavisnaisten kanssa seksiä.
Tätä samaa funtsinut monet kerrat ja päätynyt samaan tulokseen.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #194 : Joulukuu 06, 2019, 11:02:29 »
Silti en harrastaisi mistään hinnasta useimpien tavisnaisten kanssa seksiä.
Tätä samaa funtsinut monet kerrat ja päätynyt samaan tulokseen.

Tässäpä onkin oiva syy nostaa kaikille palveluntarjoajille hattua. Hehän juuri panevat (meitä) taviksia.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #195 : Joulukuu 06, 2019, 12:37:25 »
Itse en myöskään vastaa puhelimeen jos asiakas on etuajassa (toki jotain poikkeuksia voi olla), mutta yli 30min etuajassa soittavat jää aina vastaamatta, eikä se auta et soitetaan sit taas 20 vaille ja 10 vaille tms.

Tauot on juuri siksi, että liukuhihnaa ei tule, kerkeää fixata itsensä uutta asiakasta varten ja saa juoda kahvit rauhassa tai lounastaa tms. Itse hoidan välillä myös siviilitöitä pokien välissä niin en silloin pääse vastaamaan ollenkaan, siksi suosin sähköpostia.

Eli tulkaa paikalle ja soittakaa silloin kun teidän aika on sovittu (tää sopisi myös vinkiksi uusille turskille ketjuun, vai mikä se oli)  :-* :-*



Tänään olen joutunut ihmettelemään yhtä huonokäytöksistä asiakasta.

Sain huolestuneita viestejä muutamalta tutulta, ihanalta vakkarilta. Minua kuulemma syytetään liukuhihnailusta ja haukutaan muutenkin eräällä katkerien ihmisten foorumilla. En ollut yllättänyt, osasin nimittäin odottaa tätä paskarapsaa. Mitä tämä rapsaaja kuitenkin jätti omassa avautumisessaan "yllättäen" kertomatta oli mm. se, että hän itse kyseli 45 minuuttia ennen sovittua tapaamista, että joko voi tulla. Ei voinut, koska minulla oli menossa ruoka- ja lepotauko. Jäin siis odottamaan soittoa sovittuna aikana, mutta mitään ei enää kuulunut noiden liian aikaisin tehtyjen kyselyn jälkeen. Kaksi minuuttia sovitusta ajasta laitoin hänelle viestiä, että voi tulla. Mitään ei kuulunut, joten muutaman minuutin kuluttua laitoin uuden viestin. Ei, en ole tulossa,
meni maku.

Sinälläänhän mielensä muuttaminen on ihan sallittua ja fiilikset voi mennä itse kullakin milloin mistäkin syystä. Ymmärrän kyllä tämän. Ihmisiä me kaikki olemme ja meillä kaikilla on tunteet. Mutta, mitä mä en missään nimessä hyväksy on valehtelu, mustamaalaaminen ja muu kiusanteko. Yritin asiaa tämän henkilön kanssa asiallisesti tekstiviestein selvittää. Kertoen, että meillähän oli aika klo X ja silloin olisin soittoasi odottanutkin. Vastaukseksi sain pelkkiä haukkumaviestejä sekä jonkinlaisen uhkauksen kostosta, joka sittemmin toteutuikin paskarapsan muodossa. Kaikki tämä vain ja ainoastaan siitä syystä, että noudatin sovittuja aikatauluja enkä ollutkaan valmis ottamaan häntä vastaan melkein tuntia aikaisemmin.

Mutta ei se mitään. Näitä tämmöisiä tapauksia tulee vastaan silloin tällöin, onneksi kuitenkin aika harvakseltaan. Tätä yhtä kilarikallea lukuun ottamatta olen tälläkin keikkareissulla tavannut pelkästään todella mukavia, hauskoja ja naista hyvin kohtelevia herrasmiehiä. En siis anna yhden mätämunan pilata fiiliksiäni ;D Kunhan tässä nyt hieman vain ihmettelen. Rehellisesti sanottuna olen myös kiitollinen, etten häntä koskaan tavannutkaan. Tällainen käytös soittaa hälytyskelloja, ja mitä luultavasti jotain perseilyä olisi tapahtunut tapaamisenkin aikana.

Minusta ei tarvitse nyt olla huolissaan, kiitoksia vain kaikista kyselyistä ja tsemppausviesteistä :-*
Omasta puolestani koko juttu on jo huomenna unohdettu ja keskityn meidän kauniin koto-Suomen itsenäisyyden juhlistamiseen.
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #196 : Joulukuu 06, 2019, 21:03:45 »
Ihmettelen, että onkohan Suomi Pohjois-Korean lisäksi ainoa maa maailmassa, missä järjestetään itsenäisyyspäivänä tällaisia mahtipontisia ja vanhanaikaisia pukuparaateja yhteiskunnan kermalle presidentinlinnassa. Muualla maailmassahan itsenäisyyspäivä on iloinen asia ja sitä halutaan jakaa ja juhlitaan suurilla karnevaaleilla. Olen sattunut viettämään paikallista itsenäisyyspäivää New Yorkissa ja myös Pariisissa. Se oli kummassakin paikassa suuri ilon juhla. Yltäkylläiset piknikit ja valtavat ilotulitukset. Suomessa kaivaudutaan syvälle juoksuhautoihin ja körmytetään yksin korsussa. Laitetaan ikkunalle kaksi kynttilää ja katsellaan telkusta linnanjuhlia, jossa dementoituneet sotaveteraanit höpöttelevät omiaan ja muistelevat sitä kun oltiin kerran nuoria. Toivoa sopii, että sitten kun viimeinenkin Äyräpään Ärjy ja Taipaleenjoen sankari on laskettu haudan lepoon, niin Suomessakin itsenäisyyspäivä muuttuisi vähän iloisemmaksi tapahtumaksi  :D.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #197 : Joulukuu 06, 2019, 21:14:17 »
Ihmettelen foorumin uusnatseja ja heidän motiiveja.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 06, 2019, 21:19:43 kirjoittanut lprman1 »

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #198 : Joulukuu 06, 2019, 21:22:41 »
^Älä nyt. Nehän on vaan isänmaallisia  8)

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #199 : Joulukuu 06, 2019, 21:29:42 »
Ihmettelen foorumin stalinisteja ja heidän motiivejaan. Tosin ei näitä taida olla kuin nuo kaksi yllä + mama.  ::)
Perfektionisti.