Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sabrina  (Luettu 27257 kertaa)

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sabrina
« Vastaus #40 : Syyskuu 18, 2023, 12:55:20 »
Olen pari kertaa kysellyt datingin kautta, että onko Pori listalla tällä kertaa. En ole saanut vastausta.

Mitä vanhemmaksi tulee, niin sen vähemmän viitsii hupakoiden perässä ajella. Turussa käynti tarkoittaa 3,5-4h autossa istumista. Tampereella käy vähän vähemmällä. Ehkä noin 2h45min edestakaisin. Lähinnä, jos tulee muutakin menoa noihin kaupunkeihin, niin silloin vilkuillut, mitä olisi tarjolla ja pyrkinyt käyttämään tilanteen hyväksi. Välillä jopa järjestellyt vähän sen mukaan, että jos näkee jonkun itseä kiinnostavan olevan samoihin aikoihin menossa kaupunkiin, niin vaihtanut vähän päivää.

Puhelimella hupsuja yleensä häiritsen vasta silloin, jos olen jo sopimassa aikaa. Datingissä Isabella BigCock on kyllä aina vastaillut asiallisesti ja lupaillut poiketa Porissakin seuraavalla Suomen turneella. En tiedä, onko hän ihan liikaa minulle, mutta testaamalla sen sitten tietää.

Pointtini olikin se, kun mainitsit että hyvin harvoja neitoja on "to do" -listalla, niin sitten ehkä olisi kiinnostusta niiden eteen hieman näkemään vaivaa. Ja ymmärrän tuon että meneehän siihen ekstra aikaa. Itsekin toki mielelläni nään hupakkoa omalla paikkakunnalla ja toki helsinki on siitä hyvä paikka, että täällä lähes kaikki kyllä pistäytyy. Mutta on sitä ajettu esim tampereelle ekstempore tapaamaan ninnineitiä 45minuutiksi . Eikä kaduta tippaakaan, kun toistaiseksi jäänyt viimeiseksi kerraksi. Olen myös matkustanut kertaalleen toiselle puolelle eurooppaa ainoana ajatuksena päästä tietty hupakointi kokemus toteuttamaan. Lennot järjestyi alle pariin hunttiin ja majoitus ja muut kulutkin lopulta olivat aika huokeat. Hupakko ei niinkään  :weightlifting: :laught:

Mutta realistisempaa on matkata vaikkapa zurichiin, lontooseen tai barcelonaan kuin saada se neitokainen tänne, jos hän yleisesti vaan asustaa x paikassa. Jos neitokainen asuu lontoossa ja huoraa siellä niin eipä taida olla kauheasti motia lähteä esim kylmään pohjolaan. Kun suurkaupungissa kyllä riittää clienttia. Toki aina saa toivoa.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sabrina
« Vastaus #41 : Syyskuu 18, 2023, 14:00:09 »
No ehkei sitten vielä ole ollut tarpeeksi kovat himot juuri tiettyä tapaamaan. 😄Nuorempana kyllä tuli ajeltua varsinkin Turkuun ja Tampereelle. Jonkun kerran Helsinkiinkin. Nykyään on muutenkin hankalampaa järjestellä pitkiä aikoja vain itselleen. Juuri kävin muissa asioissa Turussa, niin samalla kävin myös testaamassa yhden uuden tuttavuuden, joka on myös ollut listalla. Ei kuitenkaan ts-tyttö tällä kertaa.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sabrina
« Vastaus #42 : Syyskuu 18, 2023, 14:26:24 »
Joo itse ihastelen välillä tuota Lontoon markkinaa, ja kun edestakaisia suoria lentoja saa alle 200, niin kutkuttaa kyllä ottaa parin päivän pikareissua välillä uudestaan  :weightlifting: Siel on kuitenkin tarjontaa ihan eri tavalla ja myös niitä isoheppisiä typyjä .

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sabrina
« Vastaus #43 : Tammikuu 01, 2024, 13:23:17 »
Ilmeisesti Sabrinalla ei ole ongelmia seisokin kanssa eli ei ole ns. puolilöysä?

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sabrina
« Vastaus #44 : Tammikuu 02, 2024, 00:12:39 »
Ilmeisesti Sabrinalla ei ole ongelmia seisokin kanssa eli ei ole ns. puolilöysä?

No ei pitäisi tämmöisiä ongelmia olla, kuis näin ?

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sabrina
« Vastaus #45 : Tammikuu 02, 2024, 05:28:49 »
Ilmeisesti Sabrinalla ei ole ongelmia seisokin kanssa eli ei ole ns. puolilöysä?

No ei pitäisi tämmöisiä ongelmia olla, kuis näin ?

Monesti rapsoissa on mainintaa että ei ole ihan kova kalu. Itsellenikin sattunut näitä tapauksia. Siis en ole Sabrinan rapsoissa lukenut mut eikös se ole aika yleistä näiden kanssa.

Poissa Einog

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sabrina
« Vastaus #46 : Tammikuu 10, 2024, 02:56:14 »
Loistava lanka tästä naisesta. Sitä päivää odotellessa, että neito palaa taas Suomen markkinoille.. Sillä väli vielä yksi kysymys onnekkaille ketkä häntä ovat päässeet tapaamaan, precumista oli juttua että sitä tihkuu kärsän nokasta, mutta mites noin muuten onko runsas lastien tapaus? :wanker:

Tämä sellainen oma mieltymys mistä tykkään, eli mitä mojovampi lasti sen parempi :weightlifting:

Poissa NathanM

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sabrina
« Vastaus #47 : Tammikuu 12, 2024, 02:13:06 »
Aloittelevan kysymys? Mikä sabrinan nimi on tuolla sivuistoilla? Tämä kiinnostaisi kokeilla ja pitäisi olla hereillä kun saapuu Suomeen :) kiitos vinkeistä!

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sabrina
« Vastaus #48 : Tammikuu 12, 2024, 11:13:53 »
Aloittelevan kysymys? Mikä sabrinan nimi on tuolla sivuistoilla? Tämä kiinnostaisi kokeilla ja pitäisi olla hereillä kun saapuu Suomeen :) kiitos vinkeistä!

No ihan kuule Sabrina  :weightlifting:

Poissa Grazy88

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sabrina
« Vastaus #49 : Helmikuu 08, 2024, 00:03:34 »
What the fuck just happened, oli ainoa mitä sain suustani pihalle kun Sabrina nosti päätään kullini päältä lauettuani.

Jumalauta mikä kokemus. Jumalauta mikä nainen. Jumalauta mikä varustus ja jumalauta mikä orgasmi.

Erityismaininta kielitaidosta. Joo, suihinotto oli ehdottomasti top 5 luokkaa mitä olen ikinä saanut, mutta tarkoitan nyt puhetta. Hyvä englanti, todella, todella mukava ja ihana persoona. Juttelimme vielä pitkälle yliajalle, tuntui kemiat pelaavan kaikilla tasoilla.
Muistakaa olla herrasmiehiä kuten hänen mielestään Suomalaiset aina ovat. Minä pidin tasoamme yllä, pidä sinäkin  ;)

Jos sitten long story seuraavaksi...


Tasan sovittuun aikaan sovitussa paikassa, kuten asiaan toki kuuluu. Oven avasi kutakuinkin kuvien mukainen mutta helvetisti paremman näköinen tapaus. Hänellä oli yllään todella seksikäs mekon tapainen, korsetilla. Perus tervehtimiset, takki naulaan ja raha lapaan. Kuten asiaan kuuluu.
Sabrina laittoi rahat sivupöydälle ja käveli eteeni koko ajan viettelevästi silmiini katsoen. Katsoin miehekkään itsevarmasti koko ajan takaisin koska hänen katseensa paljasti jotain....sen että tästä tulisi ikimuistoinen visiitti ja että molemmat nauttisi siitä...paljon.
Katse ei valehdellut.
Sabrina kaappasi itsensä (tai minut, en ole ihan varma) syleilyyn ja aloitimme todella himokkaan ja pitkän suutelun.
Hieman vastentahtoisesti vetäydyin suudelmasta ennenkuin oli liian myöhäistä ja ehdotin että ottaisin nopeat suihkut tässä välissä.
Tulin suihkusta pyyhe päällä sängyn viereen jossa hän viettelevästi keinahteli. Hän otti käsistäni kiinni, kääntyi selin minuun päin ja veti itsensä kiinni minuun.
Suutelin kaulaa, hyväilin uskomattoman seksikkäitä rintoja. Yllätyin hieman koska ne eivät olleetkaan sellaiset ultimaattisen kiinteät pallot vaan niissä oli todellakin aitoutta mukana. Sama homma pakaroissa, ai helvetti mikä perse. Kuorin häneltä mekon tapaisen sekä korsetin yltä, päälle jääneet stringit lensivät hetken päästä samaan kasaan pyyhkeeni kanssa. Olin kiinni hänessä, kova kullini hänen pakaroissaan ja hampaani hänen niskassaan. Käänsin hänet rivakasti toisinpäin ja uppouduimme taas pitkään ja kuumaan suudelmaan. Olimme molemmat todella kiimassa, suutelimme rajusti ja samaan aikaan kätemme vaelsivat toistemme kehoill, tutkien ja tutustuen.
Nousimme sänkyyn, jäin itse polvilleni ja Sabrina iski huulensa kiinni halkeamaisillaan olevaan kyrpääni. Hän imi ahnaasti perse pystyssä, nuo ihanat pakarat käsieni ulottuvilla. En muista koska olen moisen suihinoton saanut. On muutama kotimainen palveluntarjoaja kuka pystyy samaan mutta ei niitä montaa ole. Kaaduimme sängylle kyljelleen kuusysi tyylisesti ja siinä samassa tajusin kuinka iso varustus hänellä on. Otin sen käteeni ja hölmistyneenä vaan tuijotin. Väitän etten ole moista aikaisemmin nähnyt. Todella paksu, pitkä ja ylöspäin käyrä. Hän laittoi videon itsestään Whatsappiin ennen tapaamista joten tiesin että siellä on isohko tykki mutta ei se video tehnyt oikeutta ei alkuunkaan.
Hän keskeytti puuhansa kysyäkseen onko joku vikana, pieni virne huulillaan, eikö maistu vai? Joo ei tässä siitä kyse ole, mumisin ja aloin imeä. Sen verran oli kokoa että en viitsinyt kauaa yrittää sitä syvälle ettei hampaat raavi.
Erinäköisten vaiheiden jälkeen päädyin selälleni, Sabrina jalkoväliini liukkaripurkin kanssa. Poppersia tarjolla, kyllä kiitos, hieman taitaa tarvita apuja rentoutumiseen. Ensin lisää kuumaa suutelua, huppu päälle ja sovitteleen.
Vaikea kuvailla mitä seuraavaksi tuli. Jostain syystä en juuri tuntenut kipua, vain järisyttävää kiimaa ja ihanaa lämpöä. Hetken päästä Sabrina oli kahvaa myöden sisälläni ja alkoi hiljaa liikkumaan edestakaisin. Pitkiä viipyviä työntöjä, muutama rajumpi painallus ja taas pitkiä hitaita työntöjä. Kullini oli aivan räjähtämispisteessä joten annoin sen olla ja keskityin nauttimaan. Sabrina huomasi tämän ja kumartui imemään kyrpääni samalla. Seuraavat hetket menikin jossain ihan muualla kuin Suomessa. Sabrina kiihdytti työntöjään pitäen ne kumminkin pitkinä. Melkein kokonaan ulos, sitten koko pitkän (ja ylöspäin käyrän) matkan sisään, niin pitkään että pallit hakkasivat pakaroitani, koko ajan taidolla imien. Olin jossain seitsemännessä taivaassa kun laukesin hänen suuhunsa haukkoen henkeäni...what the fuck just happened.

Sää lämpötila yms, ihan sama, saattoi olla päivä, tai ilta, tai jotain. Me nautimme, muulla ei väliä.


Minulla aivan samanmoinen kokemus kuin sinulla  :drinking: aivan jumalainen nainen... en ikikinä ollut kokenut vastaavanlaista orgasmia kuin mitä hänen kanssaan.. Minun listalla numero 1 ehdottomasti❤️😊 olimme lämmittelyjen jälkeen päästy jo itse asiasn ja malsin sängyllä selällään, kun Sabirina isolla kyrvällään lykki minua, kun hän sitten yhtäkkiä samalla ottikin kyrpäni suuhunsa.. ja miten tämä oli edes mahdollista ihmettelin alkuun, mutta niin vain kävi ja sitä menoahan ei meikä sitten kauan kestänyt vaan hekuma pääsi huippuunsa varsin pian ja lankesin hänen suuhunsa, kun hän samalla laukesi syvälle tiukkaan peppuuni..yhtäaikainen laukeaminenkin vielä, huh huh mikä nainen ja mikä kokemus, joka ei unohdu kyllä ikinä... falling in love Sadrina ❤️❤️😊
Mutta kun kerran tämmöisen pääsee kokemaan, niin lisäähän sitä haluaa, joten seuraavaa kertaa odotellessa... tästä on kyllä vaikea pistää kenenkään muun paremmaksi😊

Poissa Miklu

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sabrina
« Vastaus #50 : Helmikuu 08, 2024, 13:15:34 »
Kuvailit täysin minun myös kokemuksen Sabrinan kanssa.🤩Kahdesti tavannut ja molemmat kerrat aivan upeita😍

Poissa DickSteel

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sabrina
« Vastaus #51 : Helmikuu 09, 2024, 17:46:03 »
Mahtava kokemus Sabrinan kanssa myös itsellä.
Uutta hekumaa odotellessa.
Olikohan kellään tietoa millon tulossa maahan?