Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Adriana Top  (Luettu 17919 kertaa)

Poissa Kekkie

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Adriana Top
« : Syyskuu 22, 2021, 10:47:18 »
Onko kokemuksia tästä Adriana Top ilmottelee wikissä ja datinging puolella, kuvat kiinnostaa, arvostelut vähän mehhh (varmaan ite tehty) eikä kuvaa varustuksesta

Poissa Prince

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • * Kelpo kaveri
Vs: Adriana Top
« Vastaus #1 : Syyskuu 22, 2021, 13:50:10 »
Ei ainakaan vielä kokemusta mutta jos viikonlopulle täällä viipyilee niin ehkäpä😀…

Jos siis kanssaturskilla on kokemus jaettavana tästä neidosta niin kehiin vaan😀!

Poissa M97LTI

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Adriana Top
« Vastaus #2 : Syyskuu 24, 2021, 14:52:57 »
Kävin eilen tapaamassa kyseistä neitoa Lahessa. Täysin kuvien mukainen, muhkea pylly ja kiinteät isot silarit. Tapaaminen oli ilmainen asetelmalla että vain minä imin häntä ja pani mua peppuun. Kyrpä oli iso arviolta 19cm pitkä ja paksu oli myös. Mukava sekä kohtelias, paikka oli siisti.

Poissa Vieras1455

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Adriana Top
« Vastaus #3 : Syyskuu 24, 2021, 23:14:24 »
Kävin eilen tapaamassa kyseistä neitoa Lahessa. Täysin kuvien mukainen, muhkea pylly ja kiinteät isot silarit. Tapaaminen oli ilmainen asetelmalla että vain minä imin häntä ja pani mua peppuun. Kyrpä oli iso arviolta 19cm pitkä ja paksu oli myös. Mukava sekä kohtelias, paikka oli siisti.

Tapaaminen oli ilmainen? Tarkennatko hieman?

Poissa M97LTI

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Adriana Top
« Vastaus #4 : Syyskuu 25, 2021, 02:46:06 »
Kävin eilen tapaamassa kyseistä neitoa Lahessa. Täysin kuvien mukainen, muhkea pylly ja kiinteät isot silarit. Tapaaminen oli ilmainen asetelmalla että vain minä imin häntä ja pani mua peppuun. Kyrpä oli iso arviolta 19cm pitkä ja paksu oli myös. Mukava sekä kohtelias, paikka oli siisti.

Tapaaminen oli ilmainen? Tarkennatko hieman?

Kyllä, suostui siis tapaamaan niin että hän panee mua. Itse en saanut panna mutta tuli silti käytyä ottamassa isoa sisään :P

Ja ihan totta on tämä ei mitään satuilua.

Poissa Juppelis

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Adriana Top
« Vastaus #5 : Syyskuu 26, 2021, 07:33:27 »
Komppaan että kyseinen neito on tosiaan mahdollista bongata grindrista yön pikkutunteina ja saada ilmaiseksi, jos haluaa pelkästään pantavaksi.

Hieman vituttaa, että iteltä meni saumat sivusuun ja päädyin blokki listalle, ilmeisesti pitää olla heti valmis jos erehtyy jutustelemaan sovelluksessa.

Poissa Super-Boy

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Adriana Top
« Vastaus #6 : Syyskuu 26, 2021, 10:55:17 »
Tarjosiko miten pitkät kyydit ja laukesiko neito loppuun?

Poissa Rajustihella

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Adriana Top
« Vastaus #7 : Syyskuu 30, 2021, 19:00:22 »
Kävin hetki sitten tapaamassa. Uskomattoman kaunis ja kalun koko 19cm taitaa pitää aika hyvin paikkaansa! Todella mukava asiakkaan toiveet huomioon ottava. Pelkäsin aluksi ettei niin iso kalu mene kokemattoman sisään mutta lopulta se sinne meni! Suosittelen ehdottomasti!

Poissa Prince

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • * Kelpo kaveri
Vs: Adriana Top
« Vastaus #8 : Lokakuu 01, 2021, 08:26:24 »
Itse poikkesin myös eilen. On todella kaunis, hoikka, pyöreät silarit, pyöreä peba😍! Ja on erittäin mukava! Kalu ehkä just 17-18 cm eikä kovin paksu - osasi kyllä tehdä miehelle hyvää.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Adriana Top
« Vastaus #9 : Lokakuu 01, 2021, 17:28:00 »
Itse poikkesin myös eilen. On todella kaunis, hoikka, pyöreät silarit, pyöreä peba😍! Ja on erittäin mukava! Kalu ehkä just 17-18 cm eikä kovin paksu - osasi kyllä tehdä miehelle hyvää.

Kokeneempien arvosteluja kyllä oppii arvostamaan, kun edellä kehutaan paksuksi ja on on varmaa ainaki 19cm... Ja sit kun kehäkettu sanoo että ei kovin paksu. 🤔😆 No kai se on et mistä suunnasta sitä miettii. Jos sen n. 17cm kohdalla ei paksuna miettii että mahtuukohan nooin iso sisään niin epäilemättä sillon se varmasti voi näyttäytyä paksulta. Tia jos on itse suhteessa sitten niin paljon pienempi.

No odottelen että tulee takas hki ja harkitsen käyntiä.  :kiss:

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Adriana Top
« Vastaus #10 : Lokakuu 05, 2021, 16:16:15 »
Kävin eilen tapaamassa kyseistä neitoa Lahessa. Täysin kuvien mukainen, muhkea pylly ja kiinteät isot silarit. Tapaaminen oli ilmainen asetelmalla että vain minä imin häntä ja pani mua peppuun. Kyrpä oli iso arviolta 19cm pitkä ja paksu oli myös. Mukava sekä kohtelias, paikka oli siisti.

Tapaaminen oli ilmainen? Tarkennatko hieman?

Kyllä, suostui siis tapaamaan niin että hän panee mua. Itse en saanut panna mutta tuli silti käytyä ottamassa isoa sisään :P

Ja ihan totta on tämä ei mitään satuilua.

Osaatko sanoa että mihin aikaan tapasitte, eli oliko siid kyseessä tyyliin yöllä yöllä? 00-05 välillä vai miten. Siis tää grindr juttu?

Poissa M97LTI

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Adriana Top
« Vastaus #11 : Lokakuu 07, 2021, 14:56:25 »
Kävin eilen tapaamassa kyseistä neitoa Lahessa. Täysin kuvien mukainen, muhkea pylly ja kiinteät isot silarit. Tapaaminen oli ilmainen asetelmalla että vain minä imin häntä ja pani mua peppuun. Kyrpä oli iso arviolta 19cm pitkä ja paksu oli myös. Mukava sekä kohtelias, paikka oli siisti.

Tapaaminen oli ilmainen? Tarkennatko hieman?

Kyllä, suostui siis tapaamaan niin että hän panee mua. Itse en saanut panna mutta tuli silti käytyä ottamassa isoa sisään :P

Ja ihan totta on tämä ei mitään satuilua.

Osaatko sanoa että mihin aikaan tapasitte, eli oliko siid kyseessä tyyliin yöllä yöllä? 00-05 välillä vai miten. Siis tää grindr juttu?

Noin kello 19-20 välillä tavattiin arkipäivänä. Laitoin viestiä suoraan whatsapin kautta, ei siis grindr kautta löytynyt.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Adriana Top
« Vastaus #12 : Lokakuu 08, 2021, 10:37:41 »
Kävin eilen tapaamassa kyseistä neitoa Lahessa. Täysin kuvien mukainen, muhkea pylly ja kiinteät isot silarit. Tapaaminen oli ilmainen asetelmalla että vain minä imin häntä ja pani mua peppuun. Kyrpä oli iso arviolta 19cm pitkä ja paksu oli myös. Mukava sekä kohtelias, paikka oli siisti.

Tapaaminen oli ilmainen? Tarkennatko hieman?

Kyllä, suostui siis tapaamaan niin että hän panee mua. Itse en saanut panna mutta tuli silti käytyä ottamassa isoa sisään :P

Ja ihan totta on tämä ei mitään satuilua.

Osaatko sanoa että mihin aikaan tapasitte, eli oliko siid kyseessä tyyliin yöllä yöllä? 00-05 välillä vai miten. Siis tää grindr juttu?

Noin kello 19-20 välillä tavattiin arkipäivänä. Laitoin viestiä suoraan whatsapin kautta, ei siis grindr kautta löytynyt.

Laitoin täst kyssärii yksäril eile, emt näkyyks noide ilmotukset ees mitenkää fiksusti 😆

Poissa Vieras1462

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Adriana Top
« Vastaus #13 : Lokakuu 10, 2021, 16:40:34 »
Kuulostaa aivan liian jackpotilta, että joku noin hyvältä näyttävä mimmi veloituksetta haluaa treffata. Itse voisin jopa melkeen maksaakin, jos pääsisin sorvaamaan. 🤣

Saattaa mennä hieman ohi aiheen..
Onko Grindr sovelluksessa vain mahdollista deittaila trans tyttöjä? Itseä kun ei vähempää voisi karvaiset miehet kiinnostaa, tai saatika valittua sovelluksen asetuksista niin, että oma pärstä ei näy kaikille homoille? Ettei tarvitsisi selitellä jollekkin homppelille, jos kadulla tunnistetaan.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Adriana Top
« Vastaus #14 : Lokakuu 10, 2021, 19:29:46 »
Kuulostaa aivan liian jackpotilta, että joku noin hyvältä näyttävä mimmi veloituksetta haluaa treffata. Itse voisin jopa melkeen maksaakin, jos pääsisin sorvaamaan. 🤣

Saattaa mennä hieman ohi aiheen..
Onko Grindr sovelluksessa vain mahdollista deittaila trans tyttöjä? Itseä kun ei vähempää voisi karvaiset miehet kiinnostaa, tai saatika valittua sovelluksen asetuksista niin, että oma pärstä ei näy kaikille homoille? Ettei tarvitsisi selitellä jollekkin homppelille, jos kadulla tunnistetaan.

Latasin ohjelman ajatuksena yrittää yhtenä iltana tindermäisesti swaippaa adriana sieltä esiin, mutta koska appi vaikutti olevan kiimaisten homomiesten näytelmä, jossa kaikki järjelliset ominaisuudet, josta voisi olla jotain hyötyä vaativat tilauksen joka on vähintään 15e tms. ja et voi päättää ketkä voivat jutella sulle vaan sieltä vaan alkaa pamahtaa suoraan viestiä kaikesorttisilta kuvattomilta profiileilta ennenku kerkeet ees kattoo että mitä on ns tarjolla. Eli ilmeisesti pikaisen guuglen mukaan appissa piti olla mahdollisuus ilmaista olevansa kiinnostunut transnaisista opelkästään mutta sellaista kohtaa en löytänyt ilmaisella profiililla. sellainen saattaa löytyä maksun jälkeen. Mutta se ei ilmeisesti silti estä sinua näkymästä kaikille.

Ja tosiaan tinderin tyylistä swipea ei siellä ole vaan kuka tahansa voi laittaa kelle tahansa viestiä. mutta ilman maksuohjelmaa et voi juuri mitään tehdä. profiileja voit katsoa tyyliin 3 ilmaiseksi tms. Oikeesti ihan pelkkää rahastusta ellet oikeasti halua sitten ohjelmaa käyttää aktiivisesti.

Ja mitä nyt olen tuosta appista kuullut ja lukenut niin keskimäärin ihan full gay miehilläkin on aika huono menestys / mielipiteet ks alustasta ja sieltä järjellisen seuran löytämiseen.

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Adriana Top
« Vastaus #15 : Lokakuu 10, 2021, 20:55:00 »
Aijai, tää pitää kyllä käydä kokeilemassa. Setää ei kiinnosta paskaakaan kuka lykkii ja ketä, kunhan lykkijä osaa hommansa. Koitin kans metsästää grinderistä mut ei löytyny ei sit millää. Vois ottaa riskin ja laittaa vaa viestiä jos sais ilmaista tytykikiä...

Poissa Vieras1462

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Adriana Top
« Vastaus #16 : Lokakuu 11, 2021, 08:26:57 »
Kuulostaa aivan liian jackpotilta, että joku noin hyvältä näyttävä mimmi veloituksetta haluaa treffata. Itse voisin jopa melkeen maksaakin, jos pääsisin sorvaamaan. 🤣

Saattaa mennä hieman ohi aiheen..
Onko Grindr sovelluksessa vain mahdollista deittaila trans tyttöjä? Itseä kun ei vähempää voisi karvaiset miehet kiinnostaa, tai saatika valittua sovelluksen asetuksista niin, että oma pärstä ei näy kaikille homoille? Ettei tarvitsisi selitellä jollekkin homppelille, jos kadulla tunnistetaan.

Latasin ohjelman ajatuksena yrittää yhtenä iltana tindermäisesti swaippaa adriana sieltä esiin, mutta koska appi vaikutti olevan kiimaisten homomiesten näytelmä, jossa kaikki järjelliset ominaisuudet, josta voisi olla jotain hyötyä vaativat tilauksen joka on vähintään 15e tms. ja et voi päättää ketkä voivat jutella sulle vaan sieltä vaan alkaa pamahtaa suoraan viestiä kaikesorttisilta kuvattomilta profiileilta ennenku kerkeet ees kattoo että mitä on ns tarjolla. Eli ilmeisesti pikaisen guuglen mukaan appissa piti olla mahdollisuus ilmaista olevansa kiinnostunut transnaisista opelkästään mutta sellaista kohtaa en löytänyt ilmaisella profiililla. sellainen saattaa löytyä maksun jälkeen. Mutta se ei ilmeisesti silti estä sinua näkymästä kaikille.

Ja tosiaan tinderin tyylistä swipea ei siellä ole vaan kuka tahansa voi laittaa kelle tahansa viestiä. mutta ilman maksuohjelmaa et voi juuri mitään tehdä. profiileja voit katsoa tyyliin 3 ilmaiseksi tms. Oikeesti ihan pelkkää rahastusta ellet oikeasti halua sitten ohjelmaa käyttää aktiivisesti.

Ja mitä nyt olen tuosta appista kuullut ja lukenut niin keskimäärin ihan full gay miehilläkin on aika huono menestys / mielipiteet ks alustasta ja sieltä järjellisen seuran löytämiseen.

Kiitos kokemuksista! Ehkä jätän kyseisen sovelluksen lataamatta.
Tinderistä on aika turha koittaa metsästää pelkästään ts-tyttöjä ja AS:n puolellakin tarjonta tuntuu lähinnä olevan sukkahousuissa pyllisteleviä cd tyylisiä karvaperseisiä vanhempia miehiä , jotka ei aina kaikki edes yritä vaikuttaa naismaisilta.

Poissa Prince

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • * Kelpo kaveri
Vs: Adriana Top
« Vastaus #17 : Syyskuu 18, 2022, 11:07:31 »
Sen verran siitä Grindr:stä että siellä Tribes kohdasta kun valitsee Trans niin saa shemalet yms. näkyviin. Ja profiiliin voi myös kirjoittaa hakevansa vai TS-seuraa.
Toimii ihan tässä Turunkin alueella, satunnaisesti saanut hyvää ja ihan ilmaiseksi😀.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Adriana Top
« Vastaus #18 : Syyskuu 18, 2022, 19:44:15 »
Sen verran siitä Grindr:stä että siellä Tribes kohdasta kun valitsee Trans niin saa shemalet yms. näkyviin. Ja profiiliin voi myös kirjoittaa hakevansa vai TS-seuraa.
Toimii ihan tässä Turunkin alueella, satunnaisesti saanut hyvää ja ihan ilmaiseksi😀.

Eikös se kuitenkin vaadi jotain premium jäsenyyttä?

Poissa Prince

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • * Kelpo kaveri
Vs: Adriana Top
« Vastaus #19 : Syyskuu 21, 2022, 14:08:26 »
Ei vaadi kuin rekisteröitymisen.