Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Real Aira  (Luettu 1261 kertaa)

Poissa Damien52

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Real Aira
« : Marraskuu 25, 2023, 10:18:17 »
Kivannäköinen nuorempi mimmi Tsekeistä niin piti järkätä treffejä perjantai iltaan. Pari hyvää arvostelua kanssa toisen saitin puolella. No mun osalta jäi näkemättä… lähinnä se venailu stadissa tähän aikaa vuodesta vitutti. :D Vahvisti vielä että 10 min päästä ok, kun hyppäsin taksiin, sitten ku mestoilla venailin sen 15 min yht, ei mitään viestiä/vastausta. 45 min myöhemmin laittaa et oli suihkussa… No mut kovat pahoittelut sieltä mut jää mun osalt näkemättä, käykää te muut tsekkaa pääsettekö perille :)

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 364
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Real Aira
« Vastaus #1 : Marraskuu 25, 2023, 15:05:34 »
Osanottoni.. näitä välillä vaan käy.. Kyllä kerran v-tutti urakalla kun oli aika sovittu muutamaa tuntia aiemmin ja juuri kun olin saapumassa pelipaikalle tuleekin viesti että on kioski kiinni tältä päivältä.. Tuo Aira on kyllä ollut myös omalla to do-listalla.. mutta nyt hieman epäilyttää.. Missä päin kaupunkia ottaa vastaan?

Poissa Damien52

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Real Aira
« Vastaus #2 : Marraskuu 25, 2023, 18:05:41 »
Jep… libido oli korkealla, mutta ei natsannut :)
Ja lokaatio on sinänsä hyvä, melko stadin ytimessä.
En yleensä anna 2 mahdollisuutta, mutta viestittely muuten oli asiallista hänen kanssa niin en täysin poissulje sitä.

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 364
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Real Aira
« Vastaus #3 : Marraskuu 25, 2023, 21:28:08 »
Omaksi häpeäkseni pitää tunnustaa että jos on treffit sovittu ennakkoon tuntemattoman kanssa niin on myös usein ollut kyselyä muiltakin.. Monta kertaa kuitenkin on käynyt niinkin että kyselyihin vastaaminen on loppunut lyhyeen mikä indikoi totaalipaskaa palvelua mutta sitten se alkuperäinen onkin ollut nuorisokielellä ns. "wörtti".. ;D