Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 5kympin kriisi  (Luettu 4848 kertaa)

Poissa Erkkisetä

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
5kympin kriisi
« : Syyskuu 21, 2021, 12:52:26 »
Onhan tää ihan yhtä helvettiä...

Kotona ei saa eikä halua, maksuretkillä sinipillerillä pysyy ylhäällä muttei nalli pala ja ilman sinipilleriä ei ota eteen eikä laukea. Rahatkaan ei riitä kokeilemaan jokaista mielenkiintoista hupakkoa.  :blowjob:

Testot on alhaalla, korvausgeelit menossa, työt vituttaa, tekis mieli myydä talo, maksaa lainat pois ja muuttaa jonnekin h***nkuuseen erakoksi.
Onneksi on moottoripyörä jo hommattuna niin pääsee tuulettumaan.

Vonkaanko kotona vai heilutanko vaan tumppua  :wanker: vai mitä mä oikeastaan olen hakemassa maksupalveluiden äärestä? Maailma ihania naisia täynnä, mutta mä en tiedä mitä oikeasti kaipaan.    :-\

Ryhmä-äly ja vertaistuki on aina paikallaan.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: 5kympin kriisi
« Vastaus #1 : Syyskuu 21, 2021, 12:59:03 »
Ota se smurffipilleri ja varaa maksulliselta pimulta tarpeeksi pitkä aika, jotta liika jännitys laskee ja nalli palais.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: 5kympin kriisi
« Vastaus #2 : Syyskuu 21, 2021, 14:51:15 »
Erkkisedän fiilikset on jokseenkin tuttuja, tosin omassa elämässä pahin tuosta on jo takana. Duuni on muuttunut mielekkäämmäksi, kämppiä myyty ja ostettu, erottu ja tinderöity. Tutuksi on tulleet niin huorat kuin moottoripyörät 😅

Molemmat auttaa tuulettumiseen, mutta eipä ne silti ole kuin viihdettä, jolla saa vähän etäisyyttä harmaaseen tasapaksuuteen tai joskus suoranaiseen paskaan. Pala kerrallaan sitä elämäänsä on vain rakennettava. Mm. liikunnasta kannattaa huolehtia jos vain aikaa on eikä vetää liikaa viinaa. Monia juttuja toki kannattaa kokeilla, jos siltä tuntuu. Sanotaan, että vanhana kaduttavat enemmän ne jutut jotka jäivät kokematta. Tsemppiä!

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1606
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: 5kympin kriisi
« Vastaus #3 : Syyskuu 21, 2021, 17:27:41 »
no
ensinnäkin älä esitä vanhaa katkeraa miestä, se näkyy ja tuntuu ja sitten sinusta myös tulee katkera vanha mies. Vähänniinkuin että "sitä saa mitä tilaa".
toiseksi nallin palaminen ei ole maksullisilla niin tärkeää, sen voi todellakin itse tumputtaa. Noista naisista kannattaa vaan muuten nauttia koko rahan edestä. Lue vaikka noita ylilääkärin rapsoja. Pääasia ei ole maali vaan matka. Nauti siitä.
Kun lyöt rahat sihteerin kätöseen, sulta poistuu kaikki "onnistumisen" tarpeet. Eli älä aseta itsellesi paineita. Nauti siitä matkasta.
Opettele runkkaamaan siten että tiedät miten tulet - ja tätä voi todellakin käyttää myös pt:n kanssa. Kun olet maksanut niin mitään ei tartte hävetä.
Ja on varmaan helpompi kun hoitaa tätä "ongelmaa" (joka ei itse asiassa ole ongelma, hitsin moni kärsii siitä että tulee jo reisille enneaikojaan) kokeneemmana pt:n kanssa, koska he ovat jo tottuneet erilaisiin miehiin/tapoihin. Ja osaavat toimia tilanteen edellyttämällä tavalla.

9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: 5kympin kriisi
« Vastaus #4 : Syyskuu 21, 2021, 18:15:35 »
Erkille: Toi moottoripyörä on ihan ehdoton juttu,joku "henkireikä" miehellä pitää olla 👍
Maksullisissa naisissa kannattaa käydä niin kauan kun se tuntuu hyvältä ja sitten pitää vaikka hetken taukoa ja jatkaa taas entiseen malliin.Runkkaaminen tuntuu ainakin itselläni vaan pahentavan tilannetta.

Poissa Coolioinglesias

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Vs: 5kympin kriisi
« Vastaus #5 : Syyskuu 21, 2021, 22:44:31 »
D-vitamiinilisä on auttanut itselläni.

Poissa Erkkisetä

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: 5kympin kriisi
« Vastaus #6 : Syyskuu 22, 2021, 10:41:03 »
no
ensinnäkin älä esitä vanhaa katkeraa miestä, se näkyy ja tuntuu ja sitten sinusta myös tulee katkera vanha mies. Vähänniinkuin että "sitä saa mitä tilaa".

Tämä on itseasiassa juuri se, mitä haluaisin välttää, varsinkin töissä. Nähnyt liian läheltä niitä katkeroituneita miehiä, joita "ei arvosteta" riittävästi.

Taitaa se olla niinkuin moottoripyörä meemeissä kuvataan "The idea is to die young as late as possible".

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: 5kympin kriisi
« Vastaus #7 : Syyskuu 22, 2021, 20:13:31 »
Erkkisetä pää pystyyn. Aloita perusasiasta. Tuo testosteronigeeli 5-kymppisellä on melko tehotonta, joten kunnollinen lihakseen pistettävä testosteroni käyttöön (Sustanon 250 10-14 päivän välein) ja samalla kannattaa katsoa muutama muu yleiseen jaksamiseen vaikuttava verikoe. Varmista, että geeli ei ole nostanut estrogeenipitoisuutta (E2), koska se saa voinnin huonoksi. Kun testosteronitaso on luokkaa 25 nmol/l ja estrogeeni on normaali, alkaa vointi olla niin kuin nuorella miehellä. Jos ei seiso, kunnollinen erektiolääke käyttöön. Esim. päivittäinen 5 mg tadalafiili (hinta noin 10 euroa/kk) ja jos seksiä on, niin ennen sitä vielä sildenafiili 100 mg (hinta 30 senttiä kappale). Turun Mehiläisessä on tietojeni mukaan asiaan erikoistunut erikoislääkäri, joten varaa aika sinne. Jonoa on kyllä puolisen vuotta, mutta peruutusaikoja on.

Ylilääkäri

Poissa tane

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: 5kympin kriisi
« Vastaus #8 : Syyskuu 24, 2021, 20:15:01 »
Erkkisedän tarina on kuin omasta elämästä. Kaikki on melkoista paskaa ja kotona ei todellakaan huvita kuin joskus runkata. Työtkin on mitä on, mutta yritän nykyään vähän edes rakentaa positiivisemmaksi, löytää joku parempi hetki joskus. Kuka sitä muukaan. Pala kerrallaan tosiaan. Isommat palat kyllä vähän haasteellisia. Mutta eipä sitä kukaan muu tule tosiaan muuttamaan. Unohtaa muu, laittaa puhelin pois ja olla hetkessä.

Itsekin kokeilin tuota geeliä kun testot oli alhaalla. Kuten ylilääkäri tuossa toteaa, ei siitä ollut oikein mitään hyötyä. Hirveä työ vain lotrata sitä menemään. Nyt on Sustanon kuuri ja se pidemmän päälle ollut kyllä parempi. Mutta miten tuohon saa reseptin tuollaisella pienemmällä 10-14pv välillä? Joskus yritin kysellä ja aina tuli kuittia, että ei sitä oikein voi alle 3 viikon välein laittaa?

Taladafiiliä joskus koitin vähän säännöllisemmin ottaa, mutta tuntui tulevan kaikenlaista pikkuvikaa. Sildanofiiliä sitten otan välillä ennen kuin käyn sihteeriköllä, saa sillä tosiaan nousemaan, mutta ei se nalli läheskään aina pala. Koitan sitten ottaa tosiaan muuten ilon irti itse hommasta. Tauko vähän auttaa ja kyllä se jos nätti ja hyvällä asenteella olevan sihteerikkö löytyy niin on sekin jo hyvä kokemus ottaa vierailusta ilo irti. Näitä ei sitten niin helppo ole kyllä löytää..

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1991
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: 5kympin kriisi
« Vastaus #9 : Syyskuu 25, 2021, 08:34:32 »
Mullakin on 50v-kriisi.

Panettaa ihan helvetisti, piti ostaa auto jossa nahkapenkit, duunissa pääsen pätemään ja olemaan työyhteisön kuningas ja tulevissa pikkujouluissa tulen panemaan ainakin neljää konsernin nuorempaa sihteeriä.

Vitutta kyl nämä kriisit, 4-kymppisenä oli sama kuin myös 3-kymppisenä. Millon nää loppuu ja pääsee kiikkutuoliin?
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1991
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: 5kympin kriisi
« Vastaus #10 : Syyskuu 25, 2021, 08:50:31 »
Unohtui tuosta vielä 25-, 35- ja 45-kriisit. 55-kriisiä odotellen. Ne on ollu samanlaisia kuin noi täyden kympin kriisit, mitä nyt kestäneet sellasen 5-vuotta eli vähän pidempiä.

Vois sanoa kyl, että elän Kriisistä kriisiin (Ismo Alanko)
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: 5kympin kriisi
« Vastaus #11 : Syyskuu 25, 2021, 10:05:59 »
minä olen vakavasti harkinnut itsemurhaa

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 231
  • * Kelpo kaveri
Vs: 5kympin kriisi
« Vastaus #12 : Syyskuu 25, 2021, 14:14:41 »
Pari vuotta sitten huomasin että kun katsoin nauhoitettuja elokuvia ja tuli joku lemmenkohtaus, että laitoin usein pikakelaukselle elokuvaa eteenpäin. Ei kiinnostanut kovin paljon. Naapurin Riikka tuli viikonloppuna mun luokse käymään ja viettämään iltaa ja olisi halunnut panna mun kanssa, mutta en jaksanut juuri silloin. Kontaktit nais-ystävieni kanssa väheni.
Kävin lääkärissä ja kerroin että haluan tietää testosteroni pitoisuuteni veressä. Normaali taso miehelle on noin 10 -30 nmol/L.
Ensimmäinen tulos kertoi pitoisuuteni olevan 6. Neljä viikkoa sen jälkeen pitoisuus oli 7 ja kuukausi sen jälkeen 5. Huomattavasti liian alhainen. Sain lääkäreiltä ensin Sustanon lääkkeen joka annettiin käsivarteen. Aine toimii noin 3-4 viikkoa jonka jälkeen pitäisi pian antaa uusi injektio. Huomasin heti eron.
Toinen lääkäri oli sitä mieltä että Nebido Testosteroni sopisi minulle ehkä vielä paremmin. Sitä olen nyt saanut molempiin pakaroihin noin 10 - 12 viikon välein. Lisäksi sain myös Bayer tehtaan tekemä Testo Gel 5 mg voidetta joka levitetään esim. reisiin.
Nyt olen käyttänyt näitä aineita noin 3 vuotta ja olen ihan selvästi huomannut että olo on parantunut. Nukun paremmin, Jaksan työssä paremmin. Lihakset eivät väsy pyöräillessäkään. Tekee mieli myös naisia enemmän. Heppi herää taas minua aikaisemmin aamulla. Mieli on iloisempi ja elämä tuntuu taas oikein mukavalta.
Koska minulla on resepti kaikkiin, niin olen joka toinen kerta ottanut Sustanonia ja joka toinen kerta Nebidoa.
Kun tiedän että näen taas jonkun tytön ja tiedän että pitää pian taas panna, niin olen pari kolme päivää ennen h-hetkeä myös käyttänyt sitä Testo Geeliä "boostina". Olo on taas ihan niin kun teininä.
Nyt olen mukana yhdessä kimppakiva, orgia ja gang bang ryhmässä miehiä ja naisia. Me tavataan aina silloin tällöin muutaman kerran kuussa. Kivaa on ja hyvin jaksaa! Tytöt ja naiset eivät ole maksullisia, mutta me miehethän hoidetaan herrasmiesmäisesti tietysti kaikki kulut, menot ja järjestelyt, joten ei se taaskaan ole ihan täysin ilmaista. Ryhmäämme ilmoittautuu välillä tyttöjä, naisia, naispareja sekä myös usein pariskuntia. Jos emme tapaa jonkun kaverin luona, niin maksamme hotellihuoneet. Tietysti maksamme myös kaikki naposteltavat ja juomiset.
Yksi nuori, siro ja todella kaunis Suomalainen neiti tulee usein omalla autollaan aika pitkän matkan vain saadakseen meiltä paljon kullia joka paikkaan. Hän haluaa "ihan kaiken", paitsi ei vessaleikkejä eikä myöskään mitään pysyviä jälkiä raipasta, käsiraudoista tai sormista. Me panemme hänet usein 6-7 miehen voimalla joka paikkaan, ja 3 tunnin jälkeen kun hän kävelee tärisevin jaloin ja suuri hymy kasvoillaan suihkuun samalla kun hän röyhtäisee ja sekä edestä ja takaa valuu monen miehen siemenet ulos, niin keräämme hänelle kolehdin että voimme tankata hänen autoon polttoainetta. Olisihan se aika hassua että panemme häntä rankasti 3 tuntia joka paikkaan aika usein jopa samanaikaisesti ja täytetään nuoren tytön kaikki kohdat ja paikat täyteen spermaa, ja hänen pitäisi vielä maksaakin siitä. Noin 3-4 viikon jälkeen hän yleensä soittaa taas uudestaan ja toivoo taas tavata meidät.
Yhden naisen mies joutui pyörätuoliin. Hän tulee usein myös mukaan, koska hän ei kuitenkaan halu elää ilman kullia. EI! Me EMME hae uusia MIES-jäseniä. 
 
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 25, 2021, 14:18:58 kirjoittanut Banana »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: 5kympin kriisi
« Vastaus #13 : Syyskuu 25, 2021, 17:16:06 »
EI! Me EMME hae uusia MIES-jäseniä.
EI! Kukaan MEISTÄ ei halua MUKAAN!
Why so fragile?

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: 5kympin kriisi
« Vastaus #14 : Syyskuu 25, 2021, 17:19:28 »
^^
Mahtaa olla aikamoinen herpes kerho.
En liittyisi🙂
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: 5kympin kriisi
« Vastaus #15 : Syyskuu 25, 2021, 17:23:00 »
minä olen vakavasti harkinnut itsemurhaa

Harkitse myös sitä, että näyttivät ja tuntuivat asiat miten synkiltä tahansa niin elämä on arvaamatonta. Tulevaisuudessa saatat olla todella onnellinen, että se jäi vain harkinnaksi.
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: 5kympin kriisi
« Vastaus #16 : Syyskuu 25, 2021, 17:26:13 »
Unohtui tuosta vielä 25-, 35- ja 45-kriisit. 55-kriisiä odotellen. Ne on ollu samanlaisia kuin noi täyden kympin kriisit, mitä nyt kestäneet sellasen 5-vuotta eli vähän pidempiä.

Vois sanoa kyl, että elän Kriisistä kriisiin (Ismo Alanko)

Tämä niin vittu tämä ;D Mulla on kaikki "kriisit" tullu sen 5 vuotta etukäteen :laught: :laught: :laught: :laught: :laught:. Eikä ne mitää kriisejä loppujen lopuksi ole, kunhan suunnittelee mitä seuraavaksi ku edelliset on saavutettu..

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: 5kympin kriisi
« Vastaus #17 : Syyskuu 25, 2021, 17:55:04 »
EI! Me EMME hae uusia MIES-jäseniä.
EI! Kukaan MEISTÄ ei halua MUKAAN!
Tämä on tasan tarkkaan näin. Pari kertaa nimittäin tsekkasin Banaaniherran suosittelemia mimmejä. Virhe ei toistu.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: 5kympin kriisi
« Vastaus #18 : Syyskuu 25, 2021, 18:41:01 »
^ En tiedä teistä, mutta banskulla kieltämättä eri maku ku mulla. En ny välttämättä lähtisi erektiotani parantamaan lääkkeillä jos ei pissakakkaleikit onnistu. Ne ku ei vaan sytytä nii sen vuoksi mulla ei seisoisi

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: 5kympin kriisi
« Vastaus #19 : Syyskuu 25, 2021, 19:16:54 »
minä olen vakavasti harkinnut itsemurhaa
Irri on tainnut harkita asiaa niin kauan kuin näitä maksuseksifoorumeita on ollut. No voihan siitä yhdestäkin kerrasta kertoa useamminkin. Asian harkitseminen ei kuitenkaan tarkoita, että lopullisen ratkaisun toteuttaminen olisi lähellä. Siitä puhuminen on avunpyyntö. Onneksi esimerkiksi Mieli ry tarjoaa apua ja sieltä löytyy keskusteluseuraa, Googlaa Irri Mieli ry:n neuvova puhelin ja soita sinne. Siinä ei menetä mitään, voi parhaassa tapauksessa voittaa jotain.

THL on tehnyt asiaan ohjeet, lähinnä läheisille.

https://thl.fi/fi/web/mielenterveys/mielenterveyden-edistaminen/itsemurhien-ehkaisy

https://thl.fi/documents/974282/1449788/Itsetuhoisen+käyttäytymisen+ennaltaehkäisy+ja+hallinta.+Työkalupakki+työpaikoille.pdf/0f7f419c-5c61-4b8a-8b3a-2b0e01784dac 

Mun mielestä ihminen voi ja saa tehdä oman henkensä kanssa mitä haluaa, kunhan pitää huolen että läheiset eivät joudu kärsimään.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 25, 2021, 19:23:24 kirjoittanut Azazello »
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘