Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Katja love  (Luettu 3281 kertaa)

Poissa Vieras0226

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Katja love
« : Syyskuu 17, 2021, 14:09:00 »
Jaahas.
Oli kyllä taas niin liukuhihnalla olo ku kävi Katja Loven luona. En tiedä miksi on tosi Eskolla saanu 20 hyvää rapsaa. Tää oli kyllä ihan perseestä. Pitää varmaan lopettaa nämä tsekkihupakot ja luottaa suomalaisiin. Ei mulla muuta.

Poissa Vieras0380

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Katja love
« Vastaus #1 : Syyskuu 17, 2021, 15:47:35 »
Ikävä kuulla. Oma kokemukseni Katjasta oli kaikkea muuta kuin liukuhihnaa. Ilmeisesti aina ei voi onnistua.

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Katja love
« Vastaus #2 : Marraskuu 03, 2023, 21:15:34 »
En kyllä tiijä mitä on voinu muka tapahtua jos katjalta liukuhichna pa lvelua on joku muka saanut. On ollut kyllä varmaan vähän huoripukilla peiliinkatsomisen aihetta. Katjahan on aika näyttävä nainen ja jos se hurjimustuu niin sit saattaa olla kyllä melko kylmää kyytiä. Itse olen nauttinut LaatuSuihinOtosta hänen vastaanotolla useamman kerran, viimeksi tänään ja yhtä hyvät setit ollut joka kerta. Niin en tosiaan lähtenyt tekemään tästäkään uutta lankaa pk seudulle vaikka se saitin kalevi perinteisiin ehkä kuuluisi

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 351
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Katja love
« Vastaus #3 : Marraskuu 03, 2023, 21:33:02 »
Teknisesti on hyvä mutta ainakin omalla käynnillä kuukausi takaperin oli hieman stressaantuneen oloinen.. liukuhihnasta en niin tiedä mutta kyllä mua huvitti kun ekaa kertaa koskaan pt antaa tarkat ohjeet miten pitää peseytyä..;D Vähän liikaa sellaista itsetietoista besserwisseröintiä ja kolmannen aallon feminististä otetta ilmassa niin en ehkä ihan heti uusintaa ole hamuamassa..

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Katja love
« Vastaus #4 : Marraskuu 03, 2023, 21:48:48 »
Edellis keikka kerralla se valitteli sitä kun jotkut tyypit ylempänä suomessa ei oikein osannut käydä suihkussa ja tulivat nussimaan sitä hieltä haisevina niin oli sillä vissiin vähän pinna kireenä siitä

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Katja love
« Vastaus #5 : Marraskuu 03, 2023, 21:51:27 »
Jos vääräleuka sanoo että joku on hyvä pussaan pippeliin, niin minä se uskon. Katja on kärkisijoilla heistä keille aion viedä pilini hoidettavaksi.

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 351
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Katja love
« Vastaus #6 : Marraskuu 03, 2023, 21:53:26 »
Heh.. sitä tarinaa on kuultu muiltakin.. uskon kyllä että juustokullin imutus laittaa v-tuttamaan.. Katja on kyllä otteissaan taitava, ei siinä mitään. Huputuskin onnistuu suulla oikein näppärästi.. Taisin vain osua hieman huonoon saumaan.