Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"  (Luettu 12336 kertaa)

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #20 : Elokuu 20, 2019, 15:09:09 »
^Ja tietty asunto, kesämökki, auto..  miehen kuuluu maksaa ;)

Tyhmä se, joka lähtee naislle tuollaisia osteleen.

Kyllä pitäis olla sen verran luottoa omaan rakastettavuuteen, ettei lähde sille linjalle, että rahalla saa rakkautta. Jos maksumieheksi ryhtyy Svetlanoille niin saahan siinä maksella koko suvun lonkkaproteesit moneen kertaan.

Mä pidän kyllä nää maksulliset seksihommat ihan erillään parisuhteista ja samaa suosittelen muillekin. Aikuiset ihmiset tienaa omat rahansa, koskee myös naisia.

Valitettavan paljon silti näkee näitä parisuhteessa maksumieheksi joutuneita  ::)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11393
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #21 : Elokuu 20, 2019, 15:17:39 »
Vakkaristatuksen määrittelee mielestäni kukin tavallaan, eli samoilla linjoilla olen kuin monet muutkin tässä asiassa. Ilmeisesti kuitenkin tapaamiskertoja pitää olla enemmän kuin yksi  ;D
Siinäkin muuten saattaa olla eroja milloin sihteeri mieltää asiakkaansa vakkariasiakkaaksi ja milloin puolestaan asiakas laskee sihteerin vakkarikseen.  :)
 
Amator

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #22 : Elokuu 20, 2019, 16:05:21 »
Siinäkin muuten saattaa olla eroja milloin sihteeri mieltää asiakkaansa vakkariasiakkaaksi ja milloin puolestaan asiakas laskee sihteerin vakkarikseen.  :)

Niin, tuosta sihteerien käsityksestä olisi kiva kuulla tarkemmin. Ja joskus on tullut pohdittua että ovatko kaikki vakioasiakkaat aina juuri niitä toivottuja asiakkaita vai milloin menee tyttöjen mielestä jo liiallisuuksiin. Tietysti selkeät ihastumiset / rakastumiset, jos ne menevät tyttöjen mielestä liian pitkälle ovat oma lukunsa. Tarkoitin lähinnä sitä että montako käyntiä kuukaudessa / viikossa / päivässä aiheuttaa jonkinlaisia negatiivisia ajatuksia asiakkaasta, vaikkei tämä olisikaan maistraattia tai kirkkoa varaamassa?
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #23 : Elokuu 20, 2019, 16:05:37 »


Valitettavan paljon silti näkee näitä parisuhteessa maksumieheksi joutuneita  ::)

Ei ne ole siihen joutuneet, ihan itse ne on valinneet toimia niin. Ei kukaan voi aikuista ihmistä pakottaa tuhlaamaan rahojaan hömpötyksiin. Vai meinaatko, että niitä on pyssyllä uhattuna viety autokaupoille?

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #24 : Elokuu 20, 2019, 16:09:52 »
^Ja tietty asunto, kesämökki, auto..  miehen kuuluu maksaa ;)

Tyhmä se, joka lähtee naislle tuollaisia osteleen.

Kyllä pitäis olla sen verran luottoa omaan rakastettavuuteen, ettei lähde sille linjalle, että rahalla saa rakkautta. Jos maksumieheksi ryhtyy Svetlanoille niin saahan siinä maksella koko suvun lonkkaproteesit moneen kertaan.

Mä pidän kyllä nää maksulliset seksihommat ihan erillään parisuhteista ja samaa suosittelen muillekin. Aikuiset ihmiset tienaa omat rahansa, koskee myös naisia.

Lähinnä kai tuossa on kyse siitä että yhdessä eläminen, yhteinen koti yms. aina maksaa, ja yleensä kai suurimman osan maksuista huolehtii parempituloinen, joka taas tilastollisesti kai useimmiten on mies.

Lahjat yms. hemmottelut taas olen tehnyt ihaan vapaaehtoisesti koska rakastan puolisoani ja haluan tehdä hänet onneliseksi. Ja onnelliselta naiselta saa helpommin kuin onnettomalta.  ;)
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #25 : Elokuu 20, 2019, 16:17:41 »
Pisin vakkarisuhteeni Savo-Karjalassa on edelleen voimissaan. Eka tapaaminen tämän perheellisen miehen, edelleen perheellinen, kanssa Joensuun Vaakunassa yli 10 vuotta sitten. Nykyään herra on yksi muutamasta, jonka tapaan kotonani Karjalan kunnailla.
 :-*
« Viimeksi muokattu: Elokuu 20, 2019, 16:19:29 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #26 : Elokuu 20, 2019, 16:30:53 »
Siinäkin muuten saattaa olla eroja milloin sihteeri mieltää asiakkaansa vakkariasiakkaaksi ja milloin puolestaan asiakas laskee sihteerin vakkarikseen.  :)

Niin, tuosta sihteerien käsityksestä olisi kiva kuulla tarkemmin. Ja joskus on tullut pohdittua että ovatko kaikki vakioasiakkaat aina juuri niitä toivottuja asiakkaita vai milloin menee tyttöjen mielestä jo liiallisuuksiin. Tietysti selkeät ihastumiset / rakastumiset, jos ne menevät tyttöjen mielestä liian pitkälle ovat oma lukunsa. Tarkoitin lähinnä sitä että montako käyntiä kuukaudessa / viikossa / päivässä aiheuttaa jonkinlaisia negatiivisia ajatuksia asiakkaasta, vaikkei tämä olisikaan maistraattia tai kirkkoa varaamassa?
Mulle on kerrottu, että asialliseksi todettu vakkari on hyvä juttu. Ei kuulemma tarvitse jännittää jotakuta randomia josta ei tiedä mitään.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11393
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #27 : Elokuu 20, 2019, 16:41:59 »

... Tarkoitin lähinnä sitä että montako käyntiä kuukaudessa / viikossa / päivässä aiheuttaa jonkinlaisia negatiivisia ajatuksia asiakkaasta, vaikkei tämä olisikaan maistraattia tai kirkkoa varaamassa?

Varmaan jos pari kolme käyntiä päivässä niin... :D :D

Mutta joo samaa olen itse joskus pohtinut että milloin tapaamisia on liian usein. Voiko niitä olla? Milloin tuntee toisen kasvot ja pienetkin ilmeet ja eleet niin hyvin ettei näytteleminen enää onnistu. Tarkoitan molempia osapuolia. Ja toisaalta, haittaako se. Siis jos ja kun lähtökohtaisesti kumpikin tietää pelin hengen.  :)

Hmm.. Taitaa mennä niin että jos jompaakumpaa alkaa hämmentää tapaamisten tiheys, niin sitten niitä yksipuolisesti vaan harvennetaan. Ei siihen varmaan mitään muuta kuin fiiliksen mukaan toimitaan.

Amator

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #28 : Elokuu 20, 2019, 16:52:31 »


Valitettavan paljon silti näkee näitä parisuhteessa maksumieheksi joutuneita  ::)

Ei ne ole siihen joutuneet, ihan itse ne on valinneet toimia niin. Ei kukaan voi aikuista ihmistä pakottaa tuhlaamaan rahojaan hömpötyksiin. Vai meinaatko, että niitä on pyssyllä uhattuna viety autokaupoille?

No enpä ole kuullut että pyssyllä uhataan.
Juutas toi hyvin tuon pointin esille mistä on kyse , eli parisuhteessa eläminen maksaa aina..👍😉

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #29 : Elokuu 20, 2019, 17:02:18 »
Niin, tuosta sihteerien käsityksestä olisi kiva kuulla tarkemmin. Ja joskus on tullut pohdittua että ovatko kaikki vakioasiakkaat aina juuri niitä toivottuja asiakkaita vai milloin menee tyttöjen mielestä jo liiallisuuksiin. Tietysti selkeät ihastumiset / rakastumiset, jos ne menevät tyttöjen mielestä liian pitkälle ovat oma lukunsa. Tarkoitin lähinnä sitä että montako käyntiä kuukaudessa / viikossa / päivässä aiheuttaa jonkinlaisia negatiivisia ajatuksia asiakkaasta, vaikkei tämä olisikaan maistraattia tai kirkkoa varaamassa?

Vakkarit ovat oikein mukavia :) Tietysti uudetkin asiakkaat ja kerran kokeilijat ovat yhtä tervetulleita, mutta vakkareiden kanssa on vaivattomampaa. Kumpikin tietää jo, mitä on odotettavissa. Ajanvaraus käy helposti puhelinsoitolla, kun ei tarvitse vaihtaa muuta tietoa kuin sopiva kellonaika. Vakkarin voi myös luottaa tulevan paikalle, ja jos tapaaminen ei jostain syystä toteudukaan, niin vakkarin kanssa siihen voi luottaa olevan oikeasti hyvä syy.

EDIT: Niin kauan kun kyse ei ole sellaisesta rakastumisesta, joka on selkeästi tuhoamassa vakkarin henkisesti ja/tai taloudellisesti, niin vierailuja ei voi olla liian paljon.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #30 : Elokuu 20, 2019, 17:22:10 »
Siinäkin muuten saattaa olla eroja milloin sihteeri mieltää asiakkaansa vakkariasiakkaaksi ja milloin puolestaan asiakas laskee sihteerin vakkarikseen.  :)

Niin, tuosta sihteerien käsityksestä olisi kiva kuulla tarkemmin. Ja joskus on tullut pohdittua että ovatko kaikki vakioasiakkaat aina juuri niitä toivottuja asiakkaita vai milloin menee tyttöjen mielestä jo liiallisuuksiin. Tietysti selkeät ihastumiset / rakastumiset, jos ne menevät tyttöjen mielestä liian pitkälle ovat oma lukunsa. Tarkoitin lähinnä sitä että montako käyntiä kuukaudessa / viikossa / päivässä aiheuttaa jonkinlaisia negatiivisia ajatuksia asiakkaasta, vaikkei tämä olisikaan maistraattia tai kirkkoa varaamassa?
Mulle on kerrottu, että asialliseksi todettu vakkari on hyvä juttu. Ei kuulemma tarvitse jännittää jotakuta randomia josta ei tiedä mitään.

Äh, tämä lainaustekniikka on helkutin huono tai sitten minä en osaa. Saa opastaa - nytkin halusin lainata vain DeeDeen viimeistä, enkä jaksa poistella turhia.

Joten: asiallinen asiakas on hyvä juttu. Männä päivänä tein poikkeuksen säännöstäni, jossa teen kotikäyntejä vain Joensuun keskusta-alueella. Asiallinen mies soitti työnumerostaan, ensin sanoin ei, se ei ole keskusta ja mulla menisi liikaa aikaa. Sitten tutkailin bussiaikatauluja ja huomasin että voisihan kokeilla. Normitunti on mulla 180, pyysin 200, hän sanoi OK, tapasimme, oli hyvä juttu ja seuraava tapaaminen on sitten 150 €. Pitää vaan ensin ylittää Maturen kynnys rek numerolla ja asiallisuudella, niin kyllä minä voin tinkiä, ei mun elämä ole kiinni kympeistä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 20, 2019, 17:24:40 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #31 : Elokuu 20, 2019, 17:32:19 »
Tästä päästäänkin siihen, että kertokaas kuinka pitkiä vakkarihommia teillä on ollut ja vakkarilla meinaan sellaista jota olette tavanneet ainakin yhden kerran kuukaudessa.

Noin neljä vuotta.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #32 : Elokuu 20, 2019, 18:16:56 »
Pisin vakkarisuhde kestänyt varmaan vähän alta pari vuotta. Siinä ehtii ensi huuma mennä ohi.

Mitä tuohon muuhun keskusteluun tulee, jokainen perustaa suhteensa mihin itse katsoo parhaaksi. Jos jokin malli ei sovi minulle, se ei tarkoita, että joku muu sitä noudattava on idiootti.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #33 : Elokuu 20, 2019, 18:24:05 »
^Toki pientä sarkasmia saattoi olla kommenteissa ;)

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #34 : Elokuu 20, 2019, 18:30:14 »

Mitä tuohon muuhun keskusteluun tulee, jokainen perustaa suhteensa mihin itse katsoo parhaaksi. Jos jokin malli ei sovi minulle, se ei tarkoita, että joku muu sitä noudattava on idiootti.

Kyllä Turskapappa tietää mistä puhuu. Just näin ja plussa sille :)

Oma pisin vakkarisuhteeni on kestänyt yli vuoden ja toivottavasti kestää vielä pitkään.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Boleynground

  • Full Member
  • Viestejä: 279
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #35 : Elokuu 20, 2019, 18:55:05 »
Pisin vakkarisuhde nyt 2,5-vuotias ja jatkuu...

Rahalla saa onneksi pösilöki

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #36 : Elokuu 20, 2019, 19:23:56 »

Ei ne ole siihen joutuneet, ihan itse ne on valinneet toimia niin. Ei kukaan voi aikuista ihmistä pakottaa tuhlaamaan rahojaan hömpötyksiin. Vai meinaatko, että niitä on pyssyllä uhattuna viety autokaupoille?

On paljon niitäkin nähty kun nainen sumeilematta käyttää hyväksi toisen umpirakastumisen tuomaa höveliäisyyytä ja saa maat ja mannut sen seurauksena. Tietysti myös toisin päin.

En omaa vakkarisuhdetta, mutta joitain tyttöjä tavannut pariin kertaan vuosien saatossa. Tykkään vaihtelusta ja uusista kokemuksista. Ehkä sitten joskus kiikutan roponi toistuvasti samalle huoralle?
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0033

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #37 : Elokuu 20, 2019, 19:47:52 »
Reilu pari vuotta kestänyt. Toisinaan tavattu tiheämmin, joskus taukoa. Vakiosumma, jolla on illan seurana ja joskus tilanteesta riippuen yötäkin. Toki tämän lisäksi tullut tarjottua ravintolaillallisia ja keilaamista. Kokannutkin olen hänelle kerran :D

Muita ei enää tuu tavattuakaan.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #38 : Elokuu 20, 2019, 20:54:25 »
Puoli vuotta kesti edellinen, loppui koska vakkarini lopetti. Nykyinen kestänyt vähän reilu puoli vuotta ja jatkuu, toki taukoja ollut.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #39 : Elokuu 20, 2019, 21:04:38 »
Olisko jotain 7-8 vuotta. Se, että ollaan tavattu vuosien varrella useasti ja aina voidaan jatkaa siitä mihin viimeksi jäätiin täyttää minulla vakkarin määritelmän, vaikka ei tavattaisikaan aina kun pyörähdän lähistöllä.