Tuli tässä mieleen eräs tapaus varmaan noin kymmenen vuoden takaa? Kaupungissa oli suomalainen tyttö duo liikkeellä (en nyt enää muista että minkä nimisiä olivat) ja minulla alkoi illalla parin olusen jälkeen haluttaan piparia. Päätin soittaa näille tytöille ja kysellä, että voisiko saada vain yhden tytön seuraa? No sehän passasi heille. Puhelimeen vastannut sanoi vielä, että voin valita paikan päällä kumman kanssa haluan sänkyyn. Sovittiin aika puolille öin. No kun en enää juonut liisää olutta illan aikana niin hyppäsin kiesiin ja kaasuttelin annettujen koordinaattien mukaan läheiselle mökkikylälle Ounasvaaran kupeeseen. Vastassa olivat kaksi aivan ihanaa nuorta neitoa(harmi kun en enää muista että ketä he olivat) Valitsin toisen heistä paini kaveriksi ja menimme makkariin touhuilemaan sitä mitä siellä nyt yleensä touhutaan. Hommat saatiin hoideltua ja olin jo pukemassa vaatteita päälle kun tämä toinenkin neito ilmestyi makkariin ja sanoi, että hän haluaisi myös saada munaa. Kerroin että ei minulla ole enempää rahaa mukana. Johon hän, että ei se haittaa. Kattoin huuli pyöreänä, että mitä että? Siis antaako hän ilmaiseksi?? No niin hän kertoi tekevän, olivat jo ennemmin sopineet asian tämän toisen kanssa tällain, että laittavat juuri saadut rahat puoliksi. No kyyllähän tuollainen ehdotus minulle sopi tietenkin. Eipä siinä muuta kuin housut pois ja hommiin uudestaan. Eikä tässä vielä kaikki myös se jota olin jo pannut jäi "leikkimään" mukaan. Täytyy sanoa että eipä ole maalaispoika ennen saanut sellaista kyytiä eikä myöskään sen jälkeen!! Tuohon aikaan vielä jaksoi touhuta kahdenkin kanssa!
Onko kenellekkään toiselle käynyt koskaan tällain, että olisi hupakoiden toimesta tehty tuollainen kiva ylläri pylläri? Ja sattuuko kukaan muistaan minkä niminen Suomalais duo n.10 vuotta sitten kierteli suomea tosi ahkerasti?? Olivat iältään 20-25 vuotiaita silloin??
Että tällainen muistelo tuli vaan jostain mieleen!
Onko kenellekkään toiselle käynyt koskaan tällain, että olisi hupakoiden toimesta tehty tuollainen kiva ylläri pylläri? Ja sattuuko kukaan muistaan minkä niminen Suomalais duo n.10 vuotta sitten kierteli suomea tosi ahkerasti?? Olivat iältään 20-25 vuotiaita silloin??
Että tällainen muistelo tuli vaan jostain mieleen!