Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sensual Ella  (Luettu 1618 kertaa)

Poissa Taitaka

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Sensual Ella
« : Joulukuu 16, 2021, 16:17:56 »
Ella mainostaa RE:ssa sensuaalista tantrahierontaa ja siitähän minä kiinnostuin.
Illalla sovin treffit seuraavaksi aamuksi klo 9:00. Ella pyysi varmistamaan tuloni viestillä puoli tuntia etukäteen. Näin teinkin mutta Ella ei kuitannut viestiäni ja watsapp- tiedoista pystyi päättelemään että likka on vielä unten mailla.
Vähän yhdeksän jälkeen Ella pisti viestiä että on juuri herännyt, voinko tulla puolentunnin päästä. Tämä oli minulle Ok. Vähän jo tässä aavisteli että pitäisiköhän jättää menemättä.

Olen alaovella sovitusti mutta Ella pahoittelee kiirettä ja saan odottaa vielä ylimääräisen 10 min. Mieleen tulee taas ajatus että pitäisikö jättää menemättä. Lopulta pääsen asuntoon ja voin todeta jalkapöydän tatuoinnista, että vastassa on kuvien nainen mutta täysin naturellina, eli ei mitään meikkejä naamassa. Ei ole kaunis tyttö missään nimessä. Kolmannen kerran mietin pitäisikö kääntyä pois. 

Asetuin kuitenkin makuuhuoneeseen riisumaan. Kämpän läpi käveltyäni voin todeta, että Ella on pitänyt majaa tässä vuokrakämpässä kuin siat pellossa. Ajattelin että voi helvetti. Nyt ollaan ja peräkammarissa asti, enää en kehtaa kääntyä.

Menin vatsalleni vuoteelle ja odotin, josko tämä osuus olisi edes siedettävää. Ei ollut. Tantrasta ei ollut tietoakaan. Parempaa hierontaa saa missä tahansa thai-hieronnassa. Ella oli joko kamoissa tai helvetin väsynyt tai muuten vaan työhönsä kyllästynyt. Ei mitään merkkiä siitä että olisi ns. palveluammatissa.

Vartin selän lääppimisestä jälkeen Ella pyysi minua kääntymään selälleni. Siinä sitten laitettiin kumi löysän kullin päälle ja yritettiin saada imemällä kanki ojoon. Ojentuihan se ja suoritin mahdollisimman nopean pussien tyhjennyksen lähetyssaarnaajassa. Pillu haisi pesemättömälle joten ei voinut doggyynkään mennä. Ella piti silmiä kiinni koko tämän lyhyen toimituksen ajan. Totesin itsekin että tämä on hyvä ajatus sillä halusin kämpästä mahdollisimman pian helvettiin. Käynnin kruunasi se, ettei tarjottu edes pyyhettä toimituksen jälkeen. Pyyhettä korvasi rulla talouspaperia. Tunnin ajan varasin mutta olin 35minuutin kuluttua takaisin autossa.

Kannattaa jättää tämä tyttö kokeilematta. Sää oli jouluinen: pilvistä, + 4 astetta ja tuulee 6 m/s luoteesta (tuntuu kuin -1).


« Viimeksi muokattu: Joulukuu 16, 2021, 16:20:25 kirjoittanut Taitaka »

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sensual Ella
« Vastaus #1 : Joulukuu 16, 2021, 16:50:05 »
kiitos, viihdyttävä raportti

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sensual Ella
« Vastaus #2 : Joulukuu 16, 2021, 16:51:59 »
Tämä raportti saa joka kohdassa aikaan pelkästään ihmetystä, että miten ihmeessä jatkoit vain, vaikka jopa kolme kertaa ja alusta alkaen joka mutkassa kävi itselläkin mielessä, että kannattaisi jättää kesken eikä missään vaiheessa tullut edes vähäistä indikaatiota siitä, että heti lähdössä kohti täydellistä floppia kohti lähtenyt tapaaminen voisi vielä miksikään muuksi muuttua.

Mutta hienoa toki, että raportoit ja sinänsä informatiivinen ja hyödyllinen rapsa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 16, 2021, 16:54:03 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sensual Ella
« Vastaus #3 : Joulukuu 16, 2021, 17:42:27 »
voin todeta, että Ella on pitänyt majaa tässä vuokrakämpässä kuin siat pellossa.
Siat ovat itse asiassa varsin siistejä eläimiä.

Poissa Waykee

  • Jr. Member
  • Viestejä: 54
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sensual Ella
« Vastaus #4 : Joulukuu 16, 2021, 17:43:15 »
No hyvä, että jätin menemättä, ilmoitti mulle kanssa, että olisi pitänyt odotella. Aavistus osui nappiin.

Poissa Taitaka

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sensual Ella
« Vastaus #5 : Joulukuu 16, 2021, 18:41:18 »
Tämä raportti saa joka kohdassa aikaan pelkästään ihmetystä, että miten ihmeessä jatkoit vain, vaikka jopa kolme kertaa ja alusta alkaen joka mutkassa kävi itselläkin mielessä, että kannattaisi jättää kesken eikä missään vaiheessa tullut edes vähäistä indikaatiota siitä, että heti lähdössä kohti täydellistä floppia kohti lähtenyt tapaaminen voisi vielä miksikään muuksi muuttua.

Mutta hienoa toki, että raportoit ja sinänsä informatiivinen ja hyödyllinen rapsa.

Kun ajattelee pelkällä kyrvällä niin näin voi joskus käydä ja kokemus se on tämäkin.

Keskimäärin kerran viikossa kun käy hupakoissa, niin ohilaukauksia osuu väistämättä kohdalle. Ei se Ole Einar Björndalenkaan joka kerta puhtaita ampunut.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 16, 2021, 18:45:16 kirjoittanut Taitaka »