Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille  (Luettu 6745 kertaa)

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille
« Vastaus #40 : Syyskuu 16, 2021, 20:22:48 »

Lentäjä taitaa olla toinen ammatti mitä myös arvostetaan. Onkohan kukaan varannut aikaa joltain neidolta esittäydyttyään lääkärilentäjäksi..? 😁
Entä lannoitelentäjä?

Minun parvekekasvit tarvisi lannoitusta. Ihan pimppa märkänä seuraisin, kun kaartaisit Cesnalla seinää hipoen ja ruikkaisit lannoitteet. Ihan älyttömän sexyä grr...ylin kerros.
Mä voin tulla vaikka en lentäjä olekaan 🤔
Kelpaako jos tykillä ampuu?  :wanker:

Jos mä olisin palveluntarjoaja, niin en nakkaisi paskaakaan, jos joku turska esittäytyy jollain fooruminikillä.

Mitä yleensä semmoisesta hyötyy?!? Siis mikä se pointti on mennä hupakon luokse ja esittäytyä jollain fooruminikillä, oli se todellinen tai ei😂
En tiedä onko nikistä muuta hyötyä kuin saa kasvot kuka on.
Tietysti hyvän rapsaajan kirjoitukset voivat vaikuttaa että tehdään vaikutus jos PT saisi kanssa hienon tarinan aikaiseksi? 🤔
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2620
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille
« Vastaus #41 : Syyskuu 16, 2021, 20:53:11 »
Ai mitäkö hyötyy esiintyessään fooruminikillä? No sitähän ei kahden vihreän palluran miehet voi ymmärtää, mutta täälläkin on joillakin 5 tai enemmän vihreää! Reputation, tärkeintä mitä voi olla. Tärkeempää kuin raha ja iso kyrpä.


Kyllä neljälläkin palluralla saa jo pillua :laught:
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille
« Vastaus #42 : Syyskuu 17, 2021, 17:47:32 »
Ai mitäkö hyötyy esiintyessään fooruminikillä? No sitähän ei kahden vihreän palluran miehet voi ymmärtää, mutta täälläkin on joillakin 5 tai enemmän vihreää! Reputation, tärkeintä mitä voi olla. Tärkeempää kuin raha ja iso kyrpä.


Kyllä neljälläkin palluralla saa jo pillua :laught:
Jessss!!!!  :weightlifting:
Eli kohta mäkin voin saada 😜🤪 :behind:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille
« Vastaus #43 : Syyskuu 21, 2021, 10:37:19 »
Aika alhaista ja säälittävää esiintyä jonkun nimimerkillä jonka on foorumilta bongannut :laught: Siinä pitää jo olla saamaton kun ei itse osaa olla sellainen asiakas joksi tekeytyy :laught:
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille
« Vastaus #44 : Syyskuu 21, 2021, 15:47:38 »
Mä esiinnyn aina Liftinä ja palvelu on ollut hyvää tosin ovat pettyneet panotaitoihin.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4958
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille
« Vastaus #45 : Syyskuu 23, 2021, 05:22:43 »
Surkeaa touhua moinen, haiskahtaa pelkältä kateudelta ja tyhmyydeltä. - Tuli mieleen se Jopen "ylilääkäri Kaikkonen täältä Helsingin isosta sairaalasta hei..." - Velipojallansa oli aikanaan ollut Ford Anglia vm -68 mutta pöljänä oli mennyt sen myymään ja kurkkukipu johtuu spyykeongelmista, ne kun pamahtavat sinne menttaalipuolelle. Mutta hoituu pepantteenilla.